91a 750i spido keele vahetus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
DeeJay

91a 750i spido keele vahetus

Postitus Postitas DeeJay »

Hmm kuidas k2ib 91a 750i spido keele vahetus ... e34 pidi parempoolset nuppu spidol mingi 10s all hoidma aga sellel masinal ei toimi see nipp... oskab keegi aidata j2rsku
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

kas nupp on ise korras üldse? ET kui vajutad siis CC tabloole midagi tuleb?

Mul oli eelmisel e34 oli läbisõidu nullimise nupp (põhimõtteliselt sama ju)
selline ,et kord funkas ilusti, teinekord aga ei funkanud hoolimata korduvatest vajutamistest üleüldse.
Rains_525
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 05.03.2004 10:28 44

Postitus Postitas Rains_525 »

Lisaks peab veel süüteluku võti keeratud olema I astmele (makk töötab), ja siis ca 10sek all hoida veateadete nuppu.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kas süütevõti on ikka raadioasendis (mitte süüde sees)?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 600
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

vajuta compu nupp alla ja keera võti syyte esimesse asendisse
nüüd oota kuni compu annab märku ja juba inglis keeles ...siis keera syyde välja ja ongi korras
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
DeeJay

jajah

Postitus Postitas DeeJay »

Sellega sain hakkama, et compu inglise keelde panna aga veateated on ikka saksa keeles :? Kuidas need ka õigeks saada?
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Ei hakka uut teemat tegema ja sokutan küsimuse siia. Nimelt hoidsin täiesti juhuslikult seda sama nuppu all mis peaks saksa keele ära muutma ja toimus väga imelik asi -spido ,tahokas ,mootori temp andur ja kõik muud elektroonilised märgid vidinad mis tablool olid hakkasid tööle vastavalt siis kiirus ja tahokas ja temp andur läksid põhja ja all tablool jooksid mingid nr'd :shock: Kas tegu on mingi kontroll testiga? Rohkem seda asja teha pole suutnud :? Ei tea mis asendis see võti siis oli kuid enam ei õnnestu...
Lancer EVOLUTION 9
truumu

Postitus Postitas truumu »

Rains_525 kirjutas:Lisaks peab veel süüteluku võti keeratud olema I astmele (makk töötab)
kas raadioasend mitte 2. asend pole?
Rains_525
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 05.03.2004 10:28 44

Postitus Postitas Rains_525 »

Kristo_P kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja sokutan küsimuse siia. Nimelt hoidsin täiesti juhuslikult seda sama nuppu all mis peaks saksa keele ära muutma ja toimus väga imelik asi -spido ,tahokas ,mootori temp andur ja kõik muud elektroonilised märgid vidinad mis tablool olid hakkasid tööle vastavalt siis kiirus ja tahokas ja temp andur läksid põhja ja all tablool jooksid mingid nr'd :shock: Kas tegu on mingi kontroll testiga? Rohkem seda asja teha pole suutnud :? Ei tea mis asendis see võti siis oli kuid enam ei õnnestu...
Ma arvan, et see juhtus sul nii et hoidsid seda sama veateadete nuppu all ja siis samal ajal keerasid süüte sisse. Siis auto hakkab näitama igasuguseid nr-id nagu BMW part nr, Software nr jne. testib kellasid jne.
truumu kirjutas:
Rains_525 kirjutas:Lisaks peab veel süüteluku võti keeratud olema I astmele (makk töötab)
kas raadioasend mitte 2. asend pole?
Ma lähtusin sellest et on 0 asend (võti väljas), I asend (maki asend), II süüte sees asend, aga võib olla loetakse asja teisiti, nii et eks parandage asja veidi, kui see on oluline.

Siis DeeJay'le lisaks veel selline link:
http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm

Minult tekkis ka kohe siis küsimus siit, et kui spido ei tööta, aga just nimelt selle sama testi ajal spido kell töötab, järelikult kas on alust arvata, et spido ja muud kellad on terved, ja et viga tuleks otsida kas siis tagasilla juurest andurist, või siis juhtmetest, mis jooksevad armatuuri...?
DeeJay

tänud

Postitus Postitas DeeJay »

http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm see link jah suht head infot sisaldab, ise pean enda keeleoskust paremaks kui keskmine aga ikka osa asju jääb natukene arusaamatuks tänu spetsiifilistele sõnadele/väljenditele. Mõtlesin, et huvitav, kas keegi ära ei viitsi seda tõlkida ja siia üles panna... oleks kasulik kõigile 700 omanikele siin. Ma sealt ikka uskumatuid asju lugesin välja!! Huvitav, kas see tõsi, et mingit moodi saab auto käivitada, kui süüde sees ja 5 korda järjest gaasipedaalile vajutad? seal igasugust huvitavat nänni kirjas.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: tänud

Postitus Postitas priitv8 »

DeeJay kirjutas:Huvitav, kas see tõsi, et mingit moodi saab auto käivitada, kui süüde sees ja 5 korda järjest gaasipedaalile vajutad? seal igasugust huvitavat nänni kirjas.
Kust Sa küll sellist asja lugesid? :shock:
5 korda tallates sai vanematel USA mudelitel lugeda ECU-s salvestatud veakoode. Aga et auto gaasipedaali vajutades käima läheks? :shock:
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Re: tänud

Postitus Postitas Cardo »

priitv8 kirjutas:
DeeJay kirjutas:Huvitav, kas see tõsi, et mingit moodi saab auto käivitada, kui süüde sees ja 5 korda järjest gaasipedaalile vajutad? seal igasugust huvitavat nänni kirjas.
Kust Sa küll sellist asja lugesid? :shock:
5 korda tallates sai vanematel USA mudelitel lugeda ECU-s salvestatud veakoode. Aga et auto gaasipedaali vajutades käima läheks? :shock:


SAAB KÜLL NII AUTO KÄIMA !!!!!

Sõidad künkale , paned esiteks teise käigu sisse , siis keerad süüte välja , siis paned süüte sisse ja vajutad 5 korda-mitte rohkem ega vähem gaasipedaalile ja ilusti lõpuni ,vajutad siduri alla ja vasema jalaga lükkad hoo sisse ning kui spido näidab üle 20 km/h siis sidur laxti lahti ja voilaaaaaaaaa :D :D :D . Ära unusta , et nii pannakse mossesid käima :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Ei, see liiga tõsine OT juba. Aga - IRW, cardo, see oli tõesti naljakas :D
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Kristo_P kirjutas:siis kiirus ja tahokas ja temp andur läksid põhja ja all tablool jooksid mingid nr'd :shock:
veel üks näide mis võiks nn variatud nippide topicus sisalduda. kui selle keegi nüüd viitsiks teha. mina teadsin seda küll ammu aga nagu näha isegi mõnele klubiliikmele tehitab seel lausa :shock: i rääkitmata siis uutest bmw kasutajatest, kes võiks selle ühest kohast ilusti teada saada.
DeeJay

Irw

Postitus Postitas DeeJay »

Panin jah veits puusse selle asjaga.... tõlkisin veits valesti :D Aga jah kui keegi viitsiks selle asja ära tõlkida....siis oleks bro :)
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Postitus Postitas Ivar »

keegi uuematele mudelitele ei tea analoogset linki? :roll:
Vasta