1. leht 1-st

7500p/min ja mootor läbi

Postitatud: 22.06.2008 14:36 13
Postitas paul
Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.

Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda ;)

Re: 7500p/min ja mootor läbi

Postitatud: 22.06.2008 15:14 30
Postitas Kaido325i
paul kirjutas:Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.

Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda ;)
uus mootor tuleb vast odavam kui remont. 2.0 le 120 pealt teine natuke liiast. kolvid, klapid, seal võib päris palju asju kõver olla.... :roll:

Postitatud: 22.06.2008 18:13 00
Postitas darklight
jahm, ega bumeril ikka vtec sisse ei kicki lase või 8k rpm :roll:

Postitatud: 22.06.2008 18:13 26
Postitas tammik
ise arvan et läksid klapid..pole just kõige odavam laks. Ise endal juhtus paar kuud tagasi sarnane asi ja tulemuseks oli 12 väljalaskeklappi s-kujuliseks. Aga autoks oli e36 325i vanos

Re: 7500p/min ja mootor läbi

Postitatud: 22.06.2008 18:27 28
Postitas einar
paul kirjutas:Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.

Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda ;)

kui soovi siis võiks, sind selle mootoriremondiga aidata.

Postitatud: 22.06.2008 21:57 48
Postitas paul
üks suhteliselt teemas tuttav teadis rääkida, et ehk võisid küünlad lõpu leida. Esimesel võimalusel kontrollin, ehk pääseb seekord lihtsamalt.

Aga kui mitte, võtan einariga ühendust ilmselt

Postitatud: 23.06.2008 10:59 28
Postitas romm
Suure tõenäosusega said ikka klapid ja kolvid omavahel kokku. Kõige lihtsam- mõõda surved silindrites ära, siis ka selgus majas.

Postitatud: 23.06.2008 16:51 24
Postitas paul
selge, aga diskuteeriks veel veits edasi. Enne kui reaalselt tõde hakkab selguma. Tahaks natuke hindade maailmas ka selgust saada eelnevalt. Kõige reaalsem variant on tõesti, et klapid jooksid kolbidele pähe - mis summadest oleks remondi puhul jutt. Lisaks varuosadele on remontides töötundide hulk kordades suurem, kui mootori vahetamise puhul. Uue, st kasutatud mootori saab ca 5-6K eest - kui õnnestub, ehk isegi rohkem. Ise vahetama ka ei hakka, seega paar K veel otsa. Remont võiks ehk ikka odavam tulla? Kui on kõige tõenäolisem põhjus mootoris.

Postitatud: 23.06.2008 16:55 18
Postitas Leho
paul kirjutas:selge, aga diskuteeriks veel veits edasi. Enne kui reaalselt tõde hakkab selguma. Tahaks natuke hindade maailmas ka selgust saada eelnevalt. Kõige reaalsem variant on tõesti, et klapid jooksid kolbidele pähe - mis summadest oleks remondi puhul jutt. Lisaks varuosadele on remontides töötundide hulk kordades suurem, kui mootori vahetamise puhul. Uue, st kasutatud mootori saab ca 5-6K eest - kui õnnestub, ehk isegi rohkem. Ise vahetama ka ei hakka, seega paar K veel otsa. Remont võiks ehk ikka odavam tulla? Kui on kõige tõenäolisem põhjus mootoris.

minu tdsi mootori remont läks otsast lõpuni maksma umbes 44 tuhat..
uued kolvid , bloki puurimine , uued tihendid ja blokikaane tõõd , uued ketid ja sinna juurdekuuluv.

Postitatud: 23.06.2008 16:55 59
Postitas Leho
osta parem uus korralik mootor ja vaheta ise ära saad alla 10k hakkama.

Postitatud: 23.06.2008 19:41 35
Postitas Margo_325
Liguri juures läks täpselt sama mootor ja sama asja läbi teinud, ehk siis vale käik sisse 6000.-

Kõverad olid 12 klappi.

Postitatud: 23.06.2008 20:56 16
Postitas tammik
minul läks koos tööga 3500 ... sebisin uue täiskomplekse kaane 1500ga ja tihendid läksid 1000 ja tööraha 1000 :)

Postitatud: 23.06.2008 22:09 19
Postitas paul
uuriks veel, kas sellises konditsioonis mootoriga tohib üldse sõita. Võib see midagi totaalsemalt ... keerata? Päris tühja ei sõidaks aga mõnikümmend, võib-olla ka 100 km oleks vaja sõita. Kui aga see võib muuta tagajärjed hullemaks, loobuksin.

diiselmootor ongi õrnem sarnastele ülekoormustele ning loomulikult kallim remontida. Minu probleemi juures pole kap.remonti kindlasti vaja, ka mitte plokki üle puurida. Kehvemal juhul vaja uusi kolbe.

ja kindlasti ei kiirusta ma uue mootori ostuga - ei tea ju täpselt, mille otsa võib sattuda. Samas kui tõesti klapid kõverad, tasub taastamine kindlasti ära, kuna ülejäänud mootori seisukord teada juba. Aga eks lähiajal paistab, kui pühad läbi, saab kuskil midagi tegema hakata ja ka täpselt teada.

Postitatud: 23.06.2008 22:26 14
Postitas --kala--
sõida jah niikaua kuni miskit kyljepealt välja tuleb siis on näha mis piixus on
ennem ei tasuks käivitadagi kui meistrimehe juures on ja lihtsalt kuulata minutikese.
aga kui apppi on siis miks mitte yhest eesti otsast teise sõita

Postitatud: 24.06.2008 10:01 07
Postitas paul
--kala-- kirjutas:sõida jah niikaua kuni miskit kyljepealt välja tuleb siis on näha mis piixus on
ennem ei tasuks käivitadagi kui meistrimehe juures on ja lihtsalt kuulata minutikese.
aga kui apppi on siis miks mitte yhest eesti otsast teise sõita
ei ole mõtet ärrituda ja ülbitseda. Küsimus ei olnud halvas toonis. Tahtsin asjakohast selgitust, mis võib juhtuda, mitte tühja ja labast targutamist

Postitatud: 24.06.2008 14:18 19
Postitas --kala--
ei ärritunidki ega ylbitsenud
aga sellise, anna andeks, tobeda kysimuse peale arvan et sa oled lihtsalt tehnika kauge inimene
ning yttlen veelkord
iga käivitamine võib miskit totaalselt piixu keerata!!

Postitatud: 24.06.2008 14:25 18
Postitas paul
ära risusta teemat, ma pole öelnudki, et olen remondimees. Olen võhik, seega ei teadnud ja küsisin. Oleksin asjatundja, ei teekski siia teemat sarnase probleemiga. SIMPEL ju. Milles probleem, kui veel miskit, paneme privas edasi. Kuigi teema on end jah, nagunii juba ammendanud.

Postitatud: 27.06.2008 22:57 12
Postitas veix2
Pakkuda korralik mootor 520i 91a. pealt.Täiesti komplektne(Starter,genekas sidur jne.)

Hind koos käigukastiga 4000.-