1. leht 1-st

Mispärast puudub õli surve?

Postitatud: 16.06.2008 18:23 41
Postitas Seigo
Nii, tegemist siis 525tds e34 jaga, pööratel õlituli kustub, tühikäigul vilgub? siit küsimus mis võib viga olla ?? ja surve on kah karteris... kas võib olla see viga, et plokikaan pingutati valesti peale??+

igati kõikide tarkade/mittetarkade, kes midagi oskavad öelda, nende arvamused on teretulnud

mainiks veel niipalju et suht kiirelt oleks soov teada saada millest võib olla tingitud surve karteris??

Postitatud: 16.06.2008 21:32 05
Postitas Seigo
vaatajaid on küll palju, aga keegi siis ei oska midagi öelda või???????

Postitatud: 16.06.2008 22:05 35
Postitas valuvelg
kas õli oled kunagi koos filtriga vahetanud? :D alusta õlisurve mõõtmisest ja kui on tõesti liiga madal siis ära käia teda rohkem, vaata kas õlipump on ikka terve? kui pump terve ja kanalites mingit jama pole siis keera saaled lahti :D kui need ka korras siis keera ülevalt lahti ja vaata et nuki pukid ikka peal oleksid :D kui suur see surve on?

Postitatud: 17.06.2008 05:54 15
Postitas Seigo
valuvelg kirjutas:kas õli oled kunagi koos filtriga vahetanud? :D alusta õlisurve mõõtmisest ja kui on tõesti liiga madal siis ära käia teda rohkem, vaata kas õlipump on ikka terve? kui pump terve ja kanalites mingit jama pole siis keera saaled lahti :D kui need ka korras siis keera ülevalt lahti ja vaata et nuki pukid ikka peal oleksid :D kui suur see surve on?

loogiline et õli on regulaarselt vahetatud koos kõigi sinna juurde käivate filtritega(õli, õhu ja salong) mis loll küsimus see veel on :o :o käitata pole mõtet, auto läheb ilusti käima, poolest pöördest...
nagu ma mainisin siis tühikäigul viskab õlitule põlema ja seda ka maanteel ühtlaselt sõites... aga kui kiirendada, siis kustub õlituli ära...vaevalt see on anduri viga...
kuida ma saan vaadata kas õlipump on terve?

ja küsimus veel selline, et kas karterituulutusest peab tulema niiöelda "öliauru"?? või ei tule karterituulutusest mittemidagi?

Postitatud: 17.06.2008 08:00 34
Postitas Danil523
Kas rihmaratas on korralikult kinni (ma mõtlen selle esimese rihmarata - suurt polti). Kui see polt pole piisavalt tugevasti kinni - hakkab jamama õlisurve kuna õlipump sellega otseselt seotud.
Kas remondi käigus oled seda polti lahti keerand?

Ja üldse ma ei soovitaks nii sõita kuna vilkuva õlitulega on õlisurve ca 0.4 bar mis on väga väike- see pärast ka suurem aur ja karteris surve :) , ja andur niisama lambist peale remonti jamama ei saa hakata(väike tõenäosus et saab).
Mehhaanilise õlisurve mõõtja ei pea olema poest ostetud- võid ise teha. Võtad piduri vooliku, kamazi anduri (skaalaga alates 0 bar kuni 10 bar- see umbes pakutud), ja paar üleminekut vaja osta- mõõdad ära ja asi ühel pool...

Postitatud: 17.06.2008 08:11 12
Postitas jargo
kas sul viimati remonditi kuskil mootorit,kuna väitsid et äkki pingutati kaas valesti.mida remonditi?surve karteris viitab siiski sellele,et surveröngad vist kulunud.millal viga välja tuli,järsku?

Postitatud: 17.06.2008 10:44 02
Postitas ruut
seix kirjutas:nagu ma mainisin siis tühikäigul viskab õlitule põlema ja seda ka maanteel ühtlaselt sõites... aga kui kiirendada, siis kustub õlituli ära...vaevalt see on anduri viga...
Minul oli samade sümptomitega tegu anduri veaga. Aga nagu ülalpool sulle juba öeldi, siis esimese asjana manomeeter külge ja kontrolli õlisurve ära.

Postitatud: 17.06.2008 16:18 19
Postitas Seigo
jargo kirjutas:kas sul viimati remonditi kuskil mootorit,kuna väitsid et äkki pingutati kaas valesti.mida remonditi?surve karteris viitab siiski sellele,et surveröngad vist kulunud.millal viga välja tuli,järsku?
otsa kaane tihendi vahetuses käis ja peale seda oli kõik norm, nagu õli peale valasin siis hakkas tuli põlema, ja kolina lõi kah motosse sisse, aga siis see remonditsello avastas seda et rihmaratas, see millel see õlipump jookseb vms, see oli arvatavasti lahti jäänud, ja siis selle metallist kiilu seal puru kiskunud ... mootoris on kõik ilusti terved...

Postitatud: 17.06.2008 16:20 45
Postitas Seigo
Danil523 kirjutas:Kas rihmaratas on korralikult kinni (ma mõtlen selle esimese rihmarata - suurt polti). Kui see polt pole piisavalt tugevasti kinni - hakkab jamama õlisurve kuna õlipump sellega otseselt seotud.
Kas remondi käigus oled seda polti lahti keerand?

Ja üldse ma ei soovitaks nii sõita kuna vilkuva õlitulega on õlisurve ca 0.4 bar mis on väga väike- see pärast ka suurem aur ja karteris surve :) , ja andur niisama lambist peale remonti jamama ei saa hakata(väike tõenäosus et saab).
Mehhaanilise õlisurve mõõtja ei pea olema poest ostetud- võid ise teha. Võtad piduri vooliku, kamazi anduri (skaalaga alates 0 bar kuni 10 bar- see umbes pakutud), ja paar üleminekut vaja osta- mõõdad ära ja asi ühel pool...

kust otsast ma mõõdan seda ? auto ei sõidagi, ootab remondi aega... aga rihmaratas kinnitub ju nuka otsa ja õlipumbale jookseb nukkvõlli pealt kett, või olen ma valesti aru saanud, aga eks ma annan teada ,mis põlhjustas seda... täna peaks kokku saama ... vist ...