1. leht 1-st

325 bensupump

Postitatud: 12.08.2004 11:39 35
Postitas Axxept
plaanis siis vahetada ja küsimus selline:
kas 3.5 bensupump läheb minu 2.5 mootoriga masinale ilusti külge, või peab akkama aretama seal midagi?

Postitatud: 12.08.2004 12:22 51
Postitas Raiki
kui on sisseprotse mootor ja paagiväline pump siis pole mingit probleemi

Postitatud: 12.08.2004 18:12 28
Postitas Roman
Kohe tekib ka teine küsimus, kas nendel pumpadel on ka üks rõhu aste :?: Lugesin kuskilt et erineva kubatuuriga mootoritel esineb ka erinev kütuse süsteemi rõhk pritsungi jaoks.

Postitatud: 12.08.2004 18:31 48
Postitas Axxept
ja see tähendab siis seda et ei sobi??

Postitatud: 12.08.2004 18:39 16
Postitas Raiki
no 3,5 moto pump peaks ikka suurema rõhuga olema kui 2,5

aga tasub kontrollida

Postitatud: 12.08.2004 18:39 56
Postitas Aare
:shock:

325 on sul ju Motronicuga? Motronicul on kõik 3.0 bar süsteemid autost sõltumata (vähemalt tollel aastal). Sisse-välja otsad on samad kõik.

Postitatud: 12.08.2004 18:42 43
Postitas Aare
Vaata bensiinisurve regulaatorilt, mis rõhk seal on. Tõenäoliselt on 3.0 bar.

Postitatud: 15.11.2004 10:12 34
Postitas marx
siin ilmselt jutt E30 325. Aga mul probleem E36 325 bensupumbaga, asi selles, et klapp laseb surve maha ja soojalt käima hästi ei lähe. Kas tuleb uus pump osta või saab klapiga midagi teha. Pumba surve on 3.0 bar.

Postitatud: 15.11.2004 16:31 13
Postitas Arvo
Aare kirjutas::shock:

325 on sul ju Motronicuga? Motronicul on kõik 3.0 bar süsteemid autost sõltumata (vähemalt tollel aastal). Sisse-välja otsad on samad kõik.
lihtsalt infoks, et ei ole kõik motronicud 3bar rõhuga, näiteks 325e on 2,5 bar süsteemiga. Ja teema pealkirjast või jutu seest ma ei loe välja, et tegemist on just tingimata 325i-ga.

Postitatud: 15.11.2004 16:38 47
Postitas Aare
2,5 barine eta on minuteada ka L-jetronicuga (see 92 kw varasem variant).

Postitatud: 16.11.2004 09:47 05
Postitas Arvo
Aare kirjutas:2,5 barine eta on minuteada ka L-jetronicuga (see 92 kw varasem variant).
Ei ole, olen ühe Eta mootori osandanud ja aju vedeleb siiani riiulis, suur sinine kiri motronic peal :).

Postitatud: 16.11.2004 11:53 58
Postitas priitv8
Mis siin ikka pead murda, kui saab raamatust järgi vaadata.

Kood: Vali kõik

Pressure Regulator

Engine  Part                 Code           Rated pressure
Type    Number                                 (bar)
M40B16  1 715 114            0 280 160 285    3.0±0.06
M40B16  1 715 114            721 19 711       3.0±0.06
M40B16  1 721 992/1 729 320  0 280 160 503    3.0±0.06
M40B18  1 715 114            0 280 160 285    3.0±0.06
M40B18  1 721 992/1 729 320  0 280 160 503    3.0±0.06
M40B18  1 715 114            712 19 711       3.0±0.06
M42B18  1 721 992            0 280 160 503    3.0±0.06
M42B18  1 747 078            0 280 160 503    3.0±0.06
M20B20  1 711 540            0 280 160 248    2.5±0.05
M20B25  1 711 541            0 280 160 249    3.0±0.06
M50B20  1 721 992            0 280 160 503    3.0±0.06
M50B20  1 747 078            0 280 160 503    3.0±0.06
M50B25  1 726 385            0 280 160 504    3.5±0.06
M50B25  1 731 615            0 280 160 504    3.5±0.06
S14B23  1 284 897            0 280 160 226    3.0±0.06
S50B30  1 715 685            0 280 160 500    3.0±0.06
M30B30  1 711 541            0 280 160 249    3.0±0.06
M30B35  1 711 541            0 280 160 249    3.0±0.06
M60B30  1 731 615            0 280 160 504    3.5±0.06
M60B30  1 731 615            7.21 548.01      3.5±0.06
M60B40  1 731 615            0 280 160 504    3.5±0.06
M60B40  1 731 615            7.21 548.01      3.5±0.06
S38B35  1 711 541            0 280 160 249    3.0±0.06
S38B36  1 715 685            0 280 160 500    3.0±0.06
S38B38  1 731 615            0 280 160 504    3.5±0.06
M70B50  1 715 685            0 280 160 500    3.0±0.06
M70B50  1 725 625            7.21 548.00      3.0±0.06

Postitatud: 16.11.2004 13:36 27
Postitas meph
Siit vaadates jääb mulje, et M40 mootorite surve on 3.0bar ja M50B35 on 3.5bar. Samas kasutavad E36 kere juures nii M40 kui M50B25 mootoritega masinad samat bensupumpa... mida sellest järeldada? :)

Postitatud: 16.11.2004 15:21 17
Postitas Aare
Järeldada seda, et kasutatakse mingit Boschi universaalpumpa. E28-l on näiteks sama pump nii 518i-- (105 hp) kui ka M5-l (286 hp).

Kulumisest tingitud tootlikkuseprobleemid tekivad enne lihtsalt suurema kütusetarbega autodel (loe võimsamatel). Väiksematel jõuab pump vist enne maha põleda kui tootlikkus otsa saab.

Minu auto pump pidada pumpama bensiini piisavalt 600 hp jaoks - samas täis minekut pole olnud :roll:

Boschi standardpump annab stabiilset survet välja kuskil 5 bar-ini vähemalt - siis varem või hiljem sõltuvalt kulumisest hakkavad tekkima tootlikkuseprobleemid. Tootlikkus muide surve tõstmisega langeb :!:

M20 omi ei ole niiimooodi proovinud, aga 3.5 seeriapihustid ja korras pump annavad edukalt bensiini rohkem peale kui mistahes niisuur mootor tarvitada suudab. Niiet linnalegendid nende ebapädevusest on valeinfo.

Venekeelses raamatus on kirjas, et seeriapumba tootlikkus 3.0 bar all peab olema vähemalt 120 liitrit tunnis. Minu Edelbrocki pumba tootlikkus samal survel on 215 liitrit tunnis.

Postitatud: 17.11.2004 20:52 09
Postitas marx
aga kas siis annab midagi teha, et klapp survet alla ei laseks seismise ajal? Või pean uue pumba ostma? Nimelt selgus, et selle tõttu ei lähegi soojalt käima!
... pumpade põhiparameeter peaks jõudlus olema, mitte tootlikkus- kui tähte närida :D