325 bensupump

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Axxept
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 07.08.2004 22:35 18
Asukoht: Tallinn

325 bensupump

Postitus Postitas Axxept »

plaanis siis vahetada ja küsimus selline:
kas 3.5 bensupump läheb minu 2.5 mootoriga masinale ilusti külge, või peab akkama aretama seal midagi?
530i E39, 530d E39 & 325i E30
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 597
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

kui on sisseprotse mootor ja paagiväline pump siis pole mingit probleemi
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Kasutaja avatar
Roman
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 23.07.2004 17:01 10
Telefon: 58226717
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Roman »

Kohe tekib ka teine küsimus, kas nendel pumpadel on ka üks rõhu aste :?: Lugesin kuskilt et erineva kubatuuriga mootoritel esineb ka erinev kütuse süsteemi rõhk pritsungi jaoks.
tel: 58226717
Kasutaja avatar
Axxept
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 07.08.2004 22:35 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Axxept »

ja see tähendab siis seda et ei sobi??
530i E39, 530d E39 & 325i E30
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 597
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

no 3,5 moto pump peaks ikka suurema rõhuga olema kui 2,5

aga tasub kontrollida
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

:shock:

325 on sul ju Motronicuga? Motronicul on kõik 3.0 bar süsteemid autost sõltumata (vähemalt tollel aastal). Sisse-välja otsad on samad kõik.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Vaata bensiinisurve regulaatorilt, mis rõhk seal on. Tõenäoliselt on 3.0 bar.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

siin ilmselt jutt E30 325. Aga mul probleem E36 325 bensupumbaga, asi selles, et klapp laseb surve maha ja soojalt käima hästi ei lähe. Kas tuleb uus pump osta või saab klapiga midagi teha. Pumba surve on 3.0 bar.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Aare kirjutas::shock:

325 on sul ju Motronicuga? Motronicul on kõik 3.0 bar süsteemid autost sõltumata (vähemalt tollel aastal). Sisse-välja otsad on samad kõik.
lihtsalt infoks, et ei ole kõik motronicud 3bar rõhuga, näiteks 325e on 2,5 bar süsteemiga. Ja teema pealkirjast või jutu seest ma ei loe välja, et tegemist on just tingimata 325i-ga.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

2,5 barine eta on minuteada ka L-jetronicuga (see 92 kw varasem variant).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Aare kirjutas:2,5 barine eta on minuteada ka L-jetronicuga (see 92 kw varasem variant).
Ei ole, olen ühe Eta mootori osandanud ja aju vedeleb siiani riiulis, suur sinine kiri motronic peal :).
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mis siin ikka pead murda, kui saab raamatust järgi vaadata.

Kood: Vali kõik

Pressure Regulator

Engine  Part                 Code           Rated pressure
Type    Number                                 (bar)
M40B16  1 715 114            0 280 160 285    3.0±0.06
M40B16  1 715 114            721 19 711       3.0±0.06
M40B16  1 721 992/1 729 320  0 280 160 503    3.0±0.06
M40B18  1 715 114            0 280 160 285    3.0±0.06
M40B18  1 721 992/1 729 320  0 280 160 503    3.0±0.06
M40B18  1 715 114            712 19 711       3.0±0.06
M42B18  1 721 992            0 280 160 503    3.0±0.06
M42B18  1 747 078            0 280 160 503    3.0±0.06
M20B20  1 711 540            0 280 160 248    2.5±0.05
M20B25  1 711 541            0 280 160 249    3.0±0.06
M50B20  1 721 992            0 280 160 503    3.0±0.06
M50B20  1 747 078            0 280 160 503    3.0±0.06
M50B25  1 726 385            0 280 160 504    3.5±0.06
M50B25  1 731 615            0 280 160 504    3.5±0.06
S14B23  1 284 897            0 280 160 226    3.0±0.06
S50B30  1 715 685            0 280 160 500    3.0±0.06
M30B30  1 711 541            0 280 160 249    3.0±0.06
M30B35  1 711 541            0 280 160 249    3.0±0.06
M60B30  1 731 615            0 280 160 504    3.5±0.06
M60B30  1 731 615            7.21 548.01      3.5±0.06
M60B40  1 731 615            0 280 160 504    3.5±0.06
M60B40  1 731 615            7.21 548.01      3.5±0.06
S38B35  1 711 541            0 280 160 249    3.0±0.06
S38B36  1 715 685            0 280 160 500    3.0±0.06
S38B38  1 731 615            0 280 160 504    3.5±0.06
M70B50  1 715 685            0 280 160 500    3.0±0.06
M70B50  1 725 625            7.21 548.00      3.0±0.06
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Siit vaadates jääb mulje, et M40 mootorite surve on 3.0bar ja M50B35 on 3.5bar. Samas kasutavad E36 kere juures nii M40 kui M50B25 mootoritega masinad samat bensupumpa... mida sellest järeldada? :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Järeldada seda, et kasutatakse mingit Boschi universaalpumpa. E28-l on näiteks sama pump nii 518i-- (105 hp) kui ka M5-l (286 hp).

Kulumisest tingitud tootlikkuseprobleemid tekivad enne lihtsalt suurema kütusetarbega autodel (loe võimsamatel). Väiksematel jõuab pump vist enne maha põleda kui tootlikkus otsa saab.

Minu auto pump pidada pumpama bensiini piisavalt 600 hp jaoks - samas täis minekut pole olnud :roll:

Boschi standardpump annab stabiilset survet välja kuskil 5 bar-ini vähemalt - siis varem või hiljem sõltuvalt kulumisest hakkavad tekkima tootlikkuseprobleemid. Tootlikkus muide surve tõstmisega langeb :!:

M20 omi ei ole niiimooodi proovinud, aga 3.5 seeriapihustid ja korras pump annavad edukalt bensiini rohkem peale kui mistahes niisuur mootor tarvitada suudab. Niiet linnalegendid nende ebapädevusest on valeinfo.

Venekeelses raamatus on kirjas, et seeriapumba tootlikkus 3.0 bar all peab olema vähemalt 120 liitrit tunnis. Minu Edelbrocki pumba tootlikkus samal survel on 215 liitrit tunnis.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

aga kas siis annab midagi teha, et klapp survet alla ei laseks seismise ajal? Või pean uue pumba ostma? Nimelt selgus, et selle tõttu ei lähegi soojalt käima!
... pumpade põhiparameeter peaks jõudlus olema, mitte tootlikkus- kui tähte närida :D
Vasta