Touringu tagumise registrimärgi puhtana püsimine
Ma pakuks, et 50km märjal asfalteel sõites on numbrimärk veel täiesti loetav Trahvi teevad siis kui numbrid enam välja ei paista. Eks see on universaalide ja kaubikute viga, et tuulekeerisega tõmbab pori tagaluugile. Ega muud lahendust pole kui regulaarselt puhastada. Ma olen seda teinud koos tagaklaasi puhastamisega, tag. kojamees puhastab minu jaoks liig väikese ala (olen kasutanud erinevaid autosid ja kaubikuid) aga meeldib selge vaade, mis taga toimub. Tavaliselt saab pestud siis ka esiklaas ja esimesed ning tagumised tuled ka siis üksiti. Näiteks Rakvere sõites pole mu meelest enne Viitnat ühtegi tanklat, kus klaase/ tulesid pesta saaks. Kui väga tatine ilm on, siis olen väikse kankuga pesuvee kaasa võtnud, vahepeal hea kinni pidada, selga sirutada ja väike pesuoperatsioon teha
täpselt sama probleem. autoks E36 touring. Tagumine nr juba nii ära kulunud sellest pidevast nühkimisest. Tagaaken tõmbab ka mõnusalt rokaseks mõne km järel. Eriti just naelkummidega. Ehk on lahenduseks porilatakad, ise pole viitsinud panna. (M-paketile vist UM ei pakugi neid)
bemar, bemar, über alles!
Re: E46 Touringu tagumise registrimärgi puhtana püsimine
Minu kogemus - kui tagaklaas kojamehe poolt mittepühitavas alas paistab läbi, siis on ka number veel nähadiislijoodik kirjutas:Arutelu mõte oleks järgmine: kui sagedasti peaks tagumist numbrit küürima; millist kosmosetehnoloogiat peaks numbri puhtana püsimiseks kasutama
Number on õnnestunud nähtamatuks sõita porisel kruusal ja talvise lumega, ok jõulude paiku Tartu mnt peal 200km-ga muutus ka nähtamatuks.
Muul ajal ... no vahel käin ikka pesulast läbi ja pole seetõttu pidanud eraldi puhastama.
Indrek