Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
rasmus23
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
Asukoht: Harjumaa

Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas rasmus23 »

tere, küsimus siis selline, et kuidas teha kindlaks vigane süütepool (ilma diagnostita) kui see kodustes tingimustes üldse võimalik on?
mootoriks siis m50b25
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

hakkad syytepoolidel juhtmeid ykshaaval ära võtma... kui mootori töö muutub, siis see pool töötab, kui ei muutu, siis tähendab ei töötanud ta ka koos selle juhtmega
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

M50 poolidel ma sedasi primaari otsi maha ei kisuks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Kas primaari all mõtled sa kõrgepinge poolt või madalpinge poolt? Ilmselt madalpinge poolt. Aga mida teha siis kui vaja mootori kompressiooni mõõta? Siis on ju tavaliselt poolid hoopis küljest ära. Võimalik ajukahjustus?
rasmus23
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas rasmus23 »

juhtmete lahtikiskumisel pole mingit mõtet, kuna hakkab turtsuma ja vahele jätma pkiirendamisel kuni 2000 pöördeni, sealt edasi kõik normis.
vahest jätab ka tühikäigul vahele
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Primaar on madalpinge pool muidugi. Süüde väljas võib vabalt kokku lahti ühendada ja ilma poolita võib käima ka panna. Aga töötamise ajal ei näpiks ma seda pistikut. Ja ega seda pooli ka mitte.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Margusja »

Minupuhul oli nii, et peal oli mul kolm sellist süütepooli mis pildil. Auto käivitus kenasti ja töötas. Lihtsalt vahel täiesti juhuslikult lõi üle ja sealt ka kohe auk mootori töös.

Pilt
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kasutaja avatar
Heigo
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 08.09.2008 02:05 07
Asukoht: Tartu/Taani

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas Heigo »

Kergitaks teemat. Kuidas ikkagi koduste vahenditega kindlaks teha, milline süütepool vigane on? Jutt käib M60 mootorist.
'91 525i - plaan B liikur /MÜÜDUD/; '89 524TDA - jupidoonor
'93 540i - igapäevakulgur; '93 318iS - niisama lõbutsemiseks
argonaut
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 05.11.2009 10:47 27

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas argonaut »

m50 kohta netist lugedes, siis testriga mõõtes kahe välise klemmi vahel peaks 0.4-0.8oomi olema, kõrgepinge otsa ja massi vahel mõõtes 160 kilo-oomi.
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas enn1 »

Heigo kirjutas:Kergitaks teemat. Kuidas ikkagi koduste vahenditega kindlaks teha, milline süütepool vigane on? Jutt käib M60 mootorist.
Küünlaid maha keerates, peaks mittetöötava süütepooliga küünla välimus teistest tunduvalt erinema :roll:
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas dan666 »

kas võib ka selline jama olla et süütepool ainult vahepeal jukerdab? näiteks madalatel pööretel või külmalt?
BMW 525i e34 141kw
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas Trionic »

Võib küll.
52 72 989
Kasutaja avatar
Keijooo
Huviline
Postitusi: 433
Liitunud: 05.01.2008 20:45 03
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas Keijooo »

minul e39 523i 125kw oli kahe välisevahel klemmil 0,9 ja autodatas näitab 0,2-0,8 kas tõesti siis kõik läbi ?
raunolend
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 28.06.2013 23:27 59

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas raunolend »

Kui vigane süütepool leitud ja uus töötav panna siis muutub asi veel hullemaks . Vb on aju oma elu elanud ?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas toivoku »

raunolend kirjutas:Kui vigane süütepool leitud ja uus töötav panna siis muutub asi veel hullemaks . Vb on aju oma elu elanud ?
kas uus töötav on kindlalt töötav? On olnud juhuseid kus on toodud uued poolid aga nendest 3 töötavad. Enamus kordadest teeb vigase pooli kindlaks selle järgi,et poolidel on praod sees. seda siis mitt boschi poolidel.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
raunolend
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 28.06.2013 23:27 59

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas raunolend »

Teine süütepool sai võetud töötava mootori pealt . Silmaga näha et küünal märg ja kolvi pealne märg .

Viga tekkis suht kiirelt ,auto sõitis ilusti ja lihtsalt mingi hetk käiku vahetades kadus jõud ära ja seisma jäädes lödises 5 silindri peal . Algul mõtlesin et kütuse pump või siis klapp.

Märgid kõik paigas . Kütuse surve okei . õhulekkeid pole eetriga kõik üle käidud .

Teist küünalt ma proovisin ja süütepooli ,aga piip jäi sama . Eelmine aasta ostsin kõik uued vb mõni neist keerab kärna :?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas toivoku »

aga võta pool maha ja küünal otsa ja vaata kas siis sädet tuelb küünlale, võibolla mass kehva või siis + ei tule peale või siis lülitus ei toimi.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
senator153
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 26.09.2013 18:11 40
Peamine sõiduk: BMW 728 IL

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas senator153 »

Tervist sama jama ka mul 728ga muidu nagu töötab aga kui kiirendada või kohapeal korra gaas põhja lasta on kohe 1 silinder kadunud vahest ka kaks diagnostika näitab iga kord et 5 ja 6 silindris ei toimu põlemist vahetasin pumba 2x küünlaid kuna arvati et esimesed bochi küünlad mis tellisin olid praagid ja vahetasin ka poole ei midagi kui läheb siis ainult hullemaks viimasel ajal kaob juba sooja mootoriga tühikäigul ka üks silinder tagant .
raunolend
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 28.06.2013 23:27 59

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas raunolend »

lamda vaevalt ühelt silindrilt põlemist ära võtab.

Mingi päev mõõdan surved ära siis asi selge .
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: Kuidas teha kindlaks vigane süütepool

Postitus Postitas Roland325 »

senator153 kirjutas:Tervist sama jama ka mul 728ga muidu nagu töötab aga kui kiirendada või kohapeal korra gaas põhja lasta on kohe 1 silinder kadunud vahest ka kaks diagnostika näitab iga kord et 5 ja 6 silindris ei toimu põlemist vahetasin pumba 2x küünlaid kuna arvati et esimesed bochi küünlad mis tellisin olid praagid ja vahetasin ka poole ei midagi kui läheb siis ainult hullemaks viimasel ajal kaob juba sooja mootoriga tühikäigul ka üks silinder tagant .
Mõned kuud tagasi oli E36 325-l täpselt samad sümtomid. Lõpuks jäigi 1 silinder tagant ära.
Vigane oli kõige salongipoolsem süütepool. Sai see võetud töötava mootori pealt ja käib siiani nagu kuld :) Mul oli veel hea testimisviis, et milline silinder ei tööta. Nimelt panin hommikul külma mootoriga auto käima ja katsusin käega, millise silindri juurest väljalaskekollektor soojaks ei lähe. Viga oli käes 10 sekundiga :D
Vasta