millist mootorit tasuks hakata tegema (kuni 2l)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
garlos
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 26.01.2004 13:17 54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

millist mootorit tasuks hakata tegema (kuni 2l)

Postitus Postitas garlos »

Et millist siis saaks kõige kaugemale aretada kuni 2 liitriste klassis?
algul oli mõte, et tegema hakata m42 doch-i aga kuskilt olen nagu midagi kuulnud, et doch-ist ei saa nii palju välja pigistada, kui tavalisest.
huvitav oleks teada mida siinne rahvas arvab.
või hoopis 2,0 r6
nelja pütiga on aga vist pill ikka järsem.
mõte on seda ehitada kiirenduste jaoks.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: millist mootorit tasuks hakata tegema (kuni 2l)

Postitus Postitas toivoku »

2.0 r6 m10 moto. palju pakud? seda annab kõvasti ylelaadida :) . mootori saaksid vast minu käest :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Toivoku: 2.0R6 ei ole M10. Hoopis M20 :roll:

Kuni 2.0 klassis tuleks otsida kas M10 2.0 versioon või vähemalt selle väntmehhanism. See annab vabalthingavana kuni 240 hj ja kannab
vähemasti 8000 pööret.

Kui eesmärgiks on aga neljapotine, siis tuleb teha 2.0-st 2.2 - selleks suurendatakse silindrite läbimõõtu 89-lt 92-ni ja pannakse 535 kolvid.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
garlos
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 26.01.2004 13:17 54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas garlos »

aga siis läheb ju juba üle 2.0-i
sellisel juhul peaks tegema 1.8-st hoopis 2.0?
ja seda kah veel, et mida te siis selle doch mootori kohta oskate ütelda?
M!nA
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 25.05.2004 21:37 03
Asukoht: VÖrU
Kontakt:

Postitus Postitas M!nA »

minuteada ei anna doch-i üldse enam edasi arendada....kui siis ainult natukene ja sellel pole nagu erilist mõtet,sest see enam midagi erilist juurde ei anna :(
aga on olemas igasugu muid vahendeid---->NOs ;)
ja pealegi on dochis väga palju elektroonikat :|
( . )( . )....My I.Q. is 007 or 700-...::...-
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

mina teeksin 4 silindrilisest 2.0-ist ja kaan m10 ? 1.8 oma
Kasutaja avatar
garlos
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 26.01.2004 13:17 54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas garlos »

kas oleks mõttekas uuem 1.8-ne puurida 2 liitriseks?
paneks sinna suuremad klapid ja tõstaks surveastet(sellisel juhul oleks vist isegi mõttekas kolvid lasta valada. Kergemad ja tugevamad). plokikaane laseks tervenisti ära teha. Lisaks veel sportnukk. Sisse ja väljalase ehitada vabamaks. ja aju oleks plaanis kah siis veel teha.
Millisel mootoril siis saavutaks kõige parema tulemuse?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

aare mis asi siis e12 vahel on? ongi juba m20? hmm ma millegipärast tean et see mis seisab see on 2.0 ja m10 mootoriga mida annab päris hästi ylelaadida minu teada. ma tean et mul m10 mootor ootab.
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

m10 on 4 silindriline
m20 6 silindriline
Arno
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 28.02.2004 21:13 09

Postitus Postitas Arno »

Soovitan pöörduda Eiki Lille poole, tema oskab kindlasti sulle 1,8 rääkida. Edu!
Kasutaja avatar
garlos
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 26.01.2004 13:17 54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas garlos »

mainiks veel selle tõsiasja ära, et kasutada on mul mootori peale vaid 30 kilo.
Vasta