Xenon esituled

Üldised arutelud ning näpunäited
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Xenon esituled

Postitus Postitas bmwguru »

Tere,

5-seeria (E39) xenon esituled hakkasin ühel hetkel näitama väga alla (mingi 5m kaugusele). UM'is öeldi, et kogu tuli tuleb vahetada 2tk kokku 12000 krooni, et need ei pidavat lahti käima ja neid ei saa parandada.

Kas on mingi lahendus mis maksaks vähem kui 12000?
Minu poolest võivad nad paigal seista (st. nad ei pea ise kõrgust reguleerima).

Natuke hirmutav on see, et see juhtus täiesti suvalt, ma pole millelegi otsa sõitnud. Igakord kui tulega midagi juhtub (läheb näiteks xenon läbi) ei tahaks küll 6000 välja käija ... nii kvaliteetne BMW nüüd ka pole, et selle peale lootma jääda, et ei juhtu.

Kas selline probleem on sagedane nendel autodel?
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

mis aasta autoga tegu?vanemad tuled saab originaal osadega korda.maksma läheb see ca 500.- ja paar tundi osavaid näppe.rõngastuledega tiba keerulisem
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Postitus Postitas bmwguru »

Tegu on 2000 aasta autoga, rõngastuledega.

Kes/kus sellise töö ette võtab?
530d/E39/142kW/2000a
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Siin kuskil oli ka muidu teema selle kohta, kus ära oli murdunud mingi regul. varras seal tulel. Viimane pidi olema vist jah ainult UM-i rida, kuid keegi parandas selle "koduste võtetega" ikkagi ära.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

Need reguleerimis vardad on plastist ja lähevad ajapikku hapraks.Löökaukudes või muu löögi tulemusel purunevad.Vanemale tulele pakutakse originaalina remontkomplekti.Kas need ka uuemale sobivad,hetkel ei tea.Lähipäevil saan võrrelda.Uuema tule lahti võtmine oluliselt keerulisem.
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

Minu teada ei ole rõngastuld üldse ilma ära lõhkumata või pooleks saagimata lahti võtta.
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Postitus Postitas Mulk »

selle varda saab facelift tules ara vahetatud , kull on tykk tegemist ja ke..i ka aga saab. Ka saab facelift tule klahti kui julgust ja hakkamist ja leidlikust on, oht on lohkda kui abiks saun, kuumauhu pyss, praeahi voi midaji sellist.Soome foorumis moned vennad on ikka avanud ja ka tervelt kokkupannud.Teinud 2 katkisest tulest yhe jne. Ma olen yhe varda ka kokku liiminud ja kestab siiani, nuud kull juba sobra autos.Samas laks tal teisest tulest nuud ka varras, sius koigub uhele poole ja vaja hakata tal sellega tegelema, onneks olemas tagavara varras yhest katkisest facelift tulest.Nii et katkisi tulesid otsima ja harjutama.
M2ki
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 15.12.2006 11:56 27

Postitus Postitas M2ki »

Mul vajusid tuled siis alla kui esimene kõrguse sensor stabika küljest ära murdus, peale korda tegemist näitavad normaalselt jälle.
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Postitus Postitas bmwguru »

Et võib siis järelduse teha, et erilist lootust pole, et keegi kuskil neid oskab ja tahab parandada... ning tuleb 12k välja käija.

Kas mitte-xenonid saaks ka panna? Need pidid maksma ca 3k tükk.
530d/E39/142kW/2000a
velts1
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 17.04.2006 22:19 47

tuled

Postitus Postitas velts1 »

esimese parema õõtsa küljes varras mis ühendatud sensoriga,vaata see kõigepealt üle.sama tagumise parema rattaga.
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

sama asi 2002a. E39 sedaanil, juba mõnda aega on märgata, et tuled kuidagi maha näitavad, lähituledega ei kannata pimedas üldse sõita. Auto käivitamisel tulede kõrgus muutub, konarlikul teel sõites enam ei märka, et kõrgus muutuks, varem nagu oli...!?

Kas see varras tule sees millest juttu oli on number 7 siin:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05

ja siis mida seal auto all paremate rataste juures vaadata? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=95

ise seal vist nagunii midagi parandada ei ole?
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

eintz kirjutas:ja siis mida seal auto all paremate rataste juures vaadata? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=95
Õõtsa külge kinnitub väike selline stabikakondi moodi vidin ... imepisike ... mille teine ots läheb lüliti hoova külge. Ees üks ja taga üks - need siis ütlevad autole kere asendit.
See kont kipub kinni mädanema ... maksis UM-is minu mäletamist mööda mingi 80 eek.
Indrek
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Repair kitte müüakse facelift tule jaoks! Metallist.

http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=56032
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

küsimus, kui tuled sisse lükkan siis liiguvad ilusti paika aga kui esiotsa ajan kõrgema lamava pollari peale siis nagu alla ei keera, mis see tähendab?
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

aise kirjutas:küsimus, kui tuled sisse lükkan siis liiguvad ilusti paika aga kui esiotsa ajan kõrgema lamava pollari peale siis nagu alla ei keera, mis see tähendab?
Nagu ma aru olen saanud, siis nivooandur asub tagasillal ja kui tagaosa raskuse all allapoole vajub, siis andur toimetab ka esituled allapoole..pimestuse vältimiseks. Mina pole küll tähelepannud, et näiteks järsust mäest üles sõites tuled ikkagi puu latvu ei valgustaks.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
M2ki
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 15.12.2006 11:56 27

Postitus Postitas M2ki »

Andur on nii esi kui tagasillal. Ja nivoo andur pole kuidagi tuledega seotud, see reguleerib ainult nivoo amorte.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

aise kirjutas:küsimus, kui tuled sisse lükkan siis liiguvad ilusti paika aga kui esiotsa ajan kõrgema lamava pollari peale siis nagu alla ei keera, mis see tähendab?
Huvitav, kas suure kiiruse pealt täiega pidurdades laternaid ka tõstetakse?
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Ilves kirjutas:
aise kirjutas:küsimus, kui tuled sisse lükkan siis liiguvad ilusti paika aga kui esiotsa ajan kõrgema lamava pollari peale siis nagu alla ei keera, mis see tähendab?
Huvitav, kas suure kiiruse pealt täiega pidurdades laternaid ka tõstetakse?
Päris pead panti ei pane, aga minu meelest on kiirendades ja pidurdades näha küll, et tuled liiguvad. Võib-olla ma kujutan seda ette, aga mulle tundub, et teise auto (veelgi parem - mingi bussi) taga sõites käivad tuled pisut kogu aeg üles-alla, vastavalt sellele kas kiirendad või pidurdad. Ehk siis (ennetades mõnda tarkpead) - tulede vihk püsib enam-vähem samas kohas, sõltumata auto kaldest. Kui keegi kindla teadmisega ütleb, et see tegelikkuses nii pole, siis ärge kõvasti lööge, eks! :)
E83 X3 2,0dA 2010.a.
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

Mul oleks ka selle teemaga seotud küsimus.
Mu E38 '95 tulesid põlema lülitades üks tuli liigub alt üles, aga teine seisab paigal (ja seina ääres seistes näitab ka natuke ülespoole kui teine). Kas viga on jupis nr 1 siin: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05? Ja kui siis kas see osa on vahetatav ilma midagi lõhkumata (ilma ahju, kuumapüssi jms seadmeteta)?
Sildade andurid on korras, sest tuled näitavad silma järgi vaadates õigesti, aga pole kindel kas see regull töötab ühel tulel.
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

aise kirjutas:küsimus, kui tuled sisse lükkan siis liiguvad ilusti paika aga kui esiotsa ajan kõrgema lamava pollari peale siis nagu alla ei keera, mis see tähendab?
mul täpselt samamoodi endiselt, mõlema silla küljes olevad andurid ja nende vardad tundusid terved :S
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

eintz kirjutas:
aise kirjutas:küsimus, kui tuled sisse lükkan siis liiguvad ilusti paika aga kui esiotsa ajan kõrgema lamava pollari peale siis nagu alla ei keera, mis see tähendab?
mul täpselt samamoodi endiselt, mõlema silla küljes olevad andurid ja nende vardad tundusid terved :S
Mis mõttes? Ei peakski ju liikuma sellisel puhul - auto õõtsad auto suhtes ju sama nurga all, mis siis, et nina kõrgemal või madalamal. Toimima peaks see ikka nii, et viskad mingi 150kg pagasnikusse ning siis sõidavad tuled allapoole, võtad kola ära, tagumik tõuseb, sõidavad tuled jälle ülespoole.
Või vajuta nina allapoole.
Aga kindlasti ei muuda auto valgusvihu kõrgust kui sama koormatud autoga ronida kuhugi lamava politseiniku vms peale.
Indrek
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Indrek_M kirjutas:
eintz kirjutas:
aise kirjutas:küsimus, kui tuled sisse lükkan siis liiguvad ilusti paika aga kui esiotsa ajan kõrgema lamava pollari peale siis nagu alla ei keera, mis see tähendab?
mul täpselt samamoodi endiselt, mõlema silla küljes olevad andurid ja nende vardad tundusid terved :S
Mis mõttes? Ei peakski ju liikuma sellisel puhul - auto õõtsad auto suhtes ju sama nurga all, mis siis, et nina kõrgemal või madalamal. Toimima peaks see ikka nii, et viskad mingi 150kg pagasnikusse ning siis sõidavad tuled allapoole, võtad kola ära, tagumik tõuseb, sõidavad tuled jälle ülespoole.
Või vajuta nina allapoole.
Aga kindlasti ei muuda auto valgusvihu kõrgust kui sama koormatud autoga ronida kuhugi lamava politseiniku vms peale.
eks ta nii ongi vist aga mäest üles alla sõites pidi ka regullima vist, pole ju vahet kas lamav ment või mägi :D sama kalde saab kätte umbes. kui tuled sisse lülitades ise paika keeravad ennast alguses siis peaks vast ikka korras olema.
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

ennem kui see regull normaalselt töötas sai konarliku/lainetava tee peal pimedas sõidetud, auto hüppas üles alla, aga tuled näitasid koguaeg samale kõrgusele
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

eintz kirjutas:ennem kui see regull normaalselt töötas sai konarliku/lainetava tee peal pimedas sõidetud, auto hüppas üles alla, aga tuled näitasid koguaeg samale kõrgusele
Vale jutt! Mine proovi uuesti lainetaval teel sõita!
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Ramses29
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 18.09.2007 18:06 30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ramses29 »

Hmm minu omal tundus ka, et tuled näitaksid justkui liiga lähedale ja võrreldes udutulega näitasid kehvemini ka. Märja asvaldiga oli sõit täitsa piin. Hiljem uute xenon lampide panemisel 950 EEK/tk kõik vead kadusid. Mina isiklikult alustaksin pirnidest.
Kui tulede vahetamisest rääkida, siis Xenon-s (xenon.ee) saad koos xenon lampidega 8800 hakkama
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

TiitR kirjutas:
eintz kirjutas:ennem kui see regull normaalselt töötas sai konarliku/lainetava tee peal pimedas sõidetud, auto hüppas üles alla, aga tuled näitasid koguaeg samale kõrgusele
Vale jutt! Mine proovi uuesti lainetaval teel sõita!
vähemalt nii mulle alguses tundus.
Aga igatahes võtsin eile õhtul kuuskantvõtme ja keerasin tuled paika, tegin proovisõidu ja asi läks ikka tunduvalt paremaks. Täna otsin hea koha kus saab tuled täpselt paika reguleerida.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kas veatede tuleb diagnostikast kui üks kõrguseanduritest kutu on? mõlemad tuled hakkasid maha näitama paar päeva tagasi. mõlemat ei viitsi päris vahetada.
Pets24
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 25.04.2007 09:40 06
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pets24 »

eintz kirjutas:
TiitR kirjutas:
eintz kirjutas:ennem kui see regull normaalselt töötas sai konarliku/lainetava tee peal pimedas sõidetud, auto hüppas üles alla, aga tuled näitasid koguaeg samale kõrgusele
Vale jutt! Mine proovi uuesti lainetaval teel sõita!
vähemalt nii mulle alguses tundus.
Aga igatahes võtsin eile õhtul kuuskantvõtme ja keerasin tuled paika, tegin proovisõidu ja asi läks ikka tunduvalt paremaks. Täna otsin hea koha kus saab tuled täpselt paika reguleerida.
tegelikult soovitaks puhtalt teiste liiklejate heaolu silmas pidades vältida neid ise "paika" keeramisi, jah saad küll tuled enda jaoks midagi näitama kuid vastutulija pimestus teinekord ohtlikum. Selle jaoks tuleb abiks ülevaatuspunkt kust läbi sõites onud hea meelega sul tuled oma mõõtmisriista abil paika keeravad. Näed ise ja näevad teised. Vältige õnnetusi.
Q
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.07.2004 15:10 58
Asukoht: Tallinn - Harjumaa

Postitus Postitas Q »

ehk on siin keegi spetsialist kes ütleks mulle kuidas saab e39 (99a) xenon tulesid täpsemalt reguleerida. tule juures on 2 nuppu millest keerata, üks keerab üles/alla ja teine peaks loogika järgi vasakule/paremale keerama, aga keerab ainult natuke vasakule/paremale ja rohkem liigub jälle tuli üles/alla. Ülevaatusel käies vaadati et parem tuli peaks natukene sissepoole näitama (üv sain läbi), aga ükski nupp sissepoole rohkem tuld ei keera. kas on veel mingi nupp v mutter vms, millest saan regullida. sama küsimus oleks ka parempoolse kaugtule kohta, kas see liigub koos lähitule reguleerimisega või saab seda eraldi keerata kuskilt?
530d touring
eintz
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 06.12.2006 10:20 32
Asukoht: Laitse
Kontakt:

Postitus Postitas eintz »

Pets24 kirjutas:
eintz kirjutas:
TiitR kirjutas:Vale jutt! Mine proovi uuesti lainetaval teel sõita!
vähemalt nii mulle alguses tundus.
Aga igatahes võtsin eile õhtul kuuskantvõtme ja keerasin tuled paika, tegin proovisõidu ja asi läks ikka tunduvalt paremaks. Täna otsin hea koha kus saab tuled täpselt paika reguleerida.
tegelikult soovitaks puhtalt teiste liiklejate heaolu silmas pidades vältida neid ise "paika" keeramisi, jah saad küll tuled enda jaoks midagi näitama kuid vastutulija pimestus teinekord ohtlikum. Selle jaoks tuleb abiks ülevaatuspunkt kust läbi sõites onud hea meelega sul tuled oma mõõtmisriista abil paika keeravad. Näed ise ja näevad teised. Vältige õnnetusi.
nonii, kas sa ikka lugesid minu vastuse lõpuni enne kui kirjutama asusid!?
Nagu kirjutasin nii oligi, keerasin õhtul tuled paika, järgmisel päeval läksin ülevaatuspunkti, kõik oli normis. Aga jah, kõigile soovitaks lasta tulesid reguleerida enne kui hakata pirne vahetama jne...
Vasta