M50B20 suur õlikulu

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

M50B20 suur õlikulu

Postitus Postitas Andrez »

Et siis jah selline probleem on. 3500 Km peale 1 liiter õli mida on ikka väga palju. Välja ei tilgu, samas tagant ei tossa kah. Kõik toimib nii nagu peab. Foorumist otsides jäi silma mingisugune karterituulutuse klapi teema - oskab keegi rohkem lahti seletada? Muidugi on võimalik ka kulunud klapisääre tihendid. Kes võiks õige diagnoosi panna? Truumu?
Raigo21
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 31.10.2005 16:52 34

Postitus Postitas Raigo21 »

Haiseb nagu klapisääre tihendi järgi. Pane Toomase juurde aeg kinni las kontrollib heitgaase ja kui need ok siis saad ka kohe Rommiga asjast rääkida.
Kui endal õli kadus pidevalt ei tulnud kah tossu tagant ja mingi aeg ei olnud masinal viga midagi, lõpptulemust tead isegi.
Edu ;)
truumu

Postitus Postitas truumu »

Foorumist otsides jäi silma mingisugune karterituulutuse klapi teema - oskab keegi rohkem lahti seletada?
Sinu autol pole seda klappi
Surved üle mõõta ja küünalde visuaalne vaatlus
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

kui klapikambrikaane all on selline põlenud must tökat, siis on klapisääretihendid läbi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Nii Truumu juures käidud ja diagnoosiks pandi klapisääre tihendid.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Andrez kirjutas:Nii Truumu juures käidud ja diagnoosiks pandi klapisääre tihendid.
mina selles nii kindel ei oleks :D kas kompressioonid mõõdeti ka ära? olid normaalsed?
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8460
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

aise kirjutas:
Andrez kirjutas:Nii Truumu juures käidud ja diagnoosiks pandi klapisääre tihendid.
mina selles nii kindel ei oleks :D kas kompressioonid mõõdeti ka ära? olid normaalsed?
Andrez kirjutas:Hirmus monoloogiks kisub aga noh pean oma õnne ja õnnetust ikka kellegiga jägama (naine siinkohal aidata ei saa :lol: ). Sai täna Truumu & co halli külastatud ning autot vähe urgitsetud. Lõppdiagnoos oli kulunud klapisääre tihendid. Vähemalt alumine ots tunduds korralik olema, sest kompressiooni testi näitas ühtlaselt 12 bar. Sai ka remondi aeg kinni pandud, eks elu näitab, mis sealt kaane alt veel välja tuleb. Vanos pidi kah vähe kolinat tegema, ehk annab seda kah kuidagi kohendada, või remontida.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

raimo_r kirjutas:kui klapikambrikaane all on selline põlenud must tökat, siis on klapisääretihendid läbi.
sääretihendite diagnoosimiseks on usaldusväärsemaid meetodeid :roll:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta