1. leht 1-st

K:Õli rõhk?

Postitatud: 27.02.2004 18:39 52
Postitas pampkuri
Auto siis aastast 89 520i jagaja nukka otsas 12 klappi Omanik räägib et 200000 sõitnud ainult aga juhi istme põhi katki.kui akende peale hakkas kergelt leiget õhku puhuma hakkas õli rõhu tuli põlema kuskil 1000 pöörde peal kustus ära olles veel kuskil 10 min. töötand kadus tuli ära alles 1600-1700 pöörde pealt.Kas asi on vändasaaledes või ka raamsaaledes.kas selleks et vahetada saalesid tuleb mootor maha tõsta või saab ka lihtsalt üles kergitades hakkama? Veel selle kilometraasi koha pelat teeb kahtlaseks ka see et käigu kang on kuidaki lobe,kui palju maksab käigu hoovastiku remont?mootor muidu töötab nagu kell.Tänud ette:

Re: K:Õli rõhk?

Postitatud: 28.02.2004 19:09 48
Postitas Aare
pampkuri kirjutas:Auto siis aastast 89 520i jagaja nukka otsas 12 klappi Omanik räägib et 200000 sõitnud ainult aga juhi istme põhi katki.kui akende peale hakkas kergelt leiget õhku puhuma hakkas õli rõhu tuli põlema kuskil 1000 pöörde peal kustus ära olles veel kuskil 10 min. töötand kadus tuli ära alles 1600-1700 pöörde pealt.Kas asi on vändasaaledes või ka raamsaaledes.
Vaata et see tuli sul põhja alt ära ei löö :lol:
Kõigepealt kontrolli andurit. Minu esimesel autol oleks ka esimene kord infarkti saanud, kui kesk linna äkki õlikannuga tuli põlema hakkas. Hiljem
selgus, et andur läks katki :roll:

Ega sa enne teada saa, kui manomeeter külge. Õlirõhk töösoojal (sooja õliga) mootoril peab olema tühikäigul vähemalt 1.0 bar (tuli hakkab põlema 0,4 peal) ning 5000 rpm vähemalt 4 bari.

Kui see tont sellise autoga 20 km sõitis, on ammu saaled ringi käinud.

Postitatud: 29.02.2004 11:25 45
Postitas Raiki
oli ka just sama viga...
1.vaheta õli ära ja pane korralik õli sisse ning kui see ei aita siis 90% jebib andur.

ärge hoidke bmw puhul õli pealt kokku ;)

minul näiteks sees TOTAL 5w40 ja lärgmine vahetus juba CASTROL sisse

kui saaled on pees siis on kolin ka taga

Postitatud: 29.02.2004 13:28 59
Postitas priitv8
Raiki kirjutas:ärge hoidke bmw puhul õli pealt kokku ;)
minul näiteks sees TOTAL 5w40 ja lärgmine vahetus juba CASTROL sisse
Ei taha küll jälle õlifleimi üles kütma hakata, a need mõlemad ju selge kokkuhoid!
Ainus Castrol mida panna võiks, on TWS Motorsport 10W60 (tehase ettekirjutus M-mootoritele), a see ringleb vaid BMW varuosasüsteemis ja kirvehinnaga (14,09 EUR + 18% / liiter).
http://www.bmwworld.com/engines/s54.htm

Viimased 4 õlivahetust sees Motul 300V LeMans 15W60 ja ülirahul. Hind ka odavam kui TWS-il.

Postitatud: 29.02.2004 14:06 19
Postitas Aare
Minu autol on suurte nõuete tõttu sees Q8 täissünt F1 10W-50.

Postitatud: 29.02.2004 14:08 24
Postitas Cardo
Ok sorry et vale teema alla aga siiski. Mul seisab ka ees õlivahetus ja millist ma siis peaxin soovitavalt kasutama väidetavalt nigela ülemise otsa õlitusega mootoril 92 a 316 Touringu puhul ??

Postitatud: 29.02.2004 14:10 47
Postitas Aare
Kui juba lagiseb nukk, siis keskmise lagina puhul aitab 15W-40 mineraal ning suurema korral 20W-50 mineraal.

Kui on korras, siis ikka sünt.

Postitatud: 29.02.2004 14:12 57
Postitas Cardo
Ei lagise ja pidavat ka hüdrotõukurid vahetatud olema. Vot ise panexin täissündi aga jällegit ei soovitatud millegipärast. Saa nüüd aru mis hea oleks.

Postitatud: 29.02.2004 14:21 45
Postitas Raiki
priitv8 kirjutas:
Raiki kirjutas:ärge hoidke bmw puhul õli pealt kokku ;)
minul näiteks sees TOTAL 5w40 ja lärgmine vahetus juba CASTROL sisse
Ei taha küll jälle õlifleimi üles kütma hakata, a need mõlemad ju selge kokkuhoid!
Ainus Castrol mida panna võiks, on TWS Motorsport 10W60 (tehase ettekirjutus M-mootoritele), a see ringleb vaid BMW varuosasüsteemis ja kirvehinnaga (14,09 EUR + 18% / liiter).
http://www.bmwworld.com/engines/s54.htm

Viimased 4 õlivahetust sees Motul 300V LeMans 15W60 ja ülirahul. Hind ka odavam kui TWS-il.
nimelt ei pannud kohe korralikku vaid tavalise kuna eelmine omanik yldse sõitis poolsyndiga
sest ennegi on nähtud kuda mootorid tänu sellele kokku lastax kui kohe tip top õli sisse lyyaxe
siis on klimbid sees ja kanalid kinni

ahhh jaa ja sellega panid ikka küll puusse et see castroli õli millest juttu tegid liigub ainult bmw esinduses... :D:D:D:D:D:D:D:D

Postitatud: 29.02.2004 19:34 33
Postitas priitv8
Raiki kirjutas:nimelt ei pannud kohe korralikku vaid tavalise kuna eelmine omanik yldse sõitis poolsyndiga sest ennegi on nähtud kuda mootorid tänu sellele kokku lastax kui kohe tip top õli sisse lyyaxe
siis on klimbid sees ja kanalid kinni
Ei tea, mul oli eelmine omanik enne ka miskit Castrooli sisse kallanud, korra pani esindus Valvoline 10W40 poolsünti, ise proovisin ka Mobil 1 Synt-S 5W40 ära, enne kui Motul sisse sai.
Aga isegi mineraaliga võib väga edukalt sõita, tihemini tuleb vahetada lihtsalt.
Raiki kirjutas:ahhh jaa ja sellega panid ikka küll puusse et see castroli õli millest juttu tegid liigub ainult bmw esinduses... :D:D:D:D:D:D:D:D
Krt ei ole rohkem huvi tundnud, kui kunagi Melasi Autos (müüb ka Castrolit). Seal polnud. Minu jaoks on see Castrol rohkem marketingi kui õlifirma. Tänaseks vist isegi lihtsalt BP kaubamärk.

Postitatud: 01.03.2004 09:40 59
Postitas pampkuri
Käisin laupäeval uuesti vaatamas ja proovimas mida soojemaks läheb seda hiljem tuli ära kustub,kahju see vend oli nõus minuga autot vahetama.Kepsusaaled maksavad mingi 400- jooks raamsaaled kuni 1000-Aga palju see töö umbes minna võiks.

Postitatud: 01.03.2004 10:11 22
Postitas eero
priitv8 kirjutas:Krt ei ole rohkem huvi tundnud, kui kunagi Melasi Autos (müüb ka Castrolit). Seal polnud. Minu jaoks on see Castrol rohkem
Castrol RS 10W-60 on see, mis laiemalt saada on. Mismoodi see sellest TWS-st erineb ei oska öelda. Ise sõidan just selle RS-ga, sest pean raamatus ette nähtud 15W-50 liiga paksuks talvel.

Teema alguse juurde tagasi - krt, ei tahaks küll pessimist olla, aga kui see tule põlemine/kustumine ikka mootori temperatuurist antud juhul muutub, siis panustaks pigem küll reduktsiooniklapi või saalte - miks mitte ka nukasaalte - liigset lõtku.

Ega rõhk ei pruugi alati altpoot välja minna. Kui all kolksu pole, siis jooksev õli väga võimalik et hoopis nuka vahelt läbi. Mis häält seal see gaasijaotus teeb?

Postitatud: 01.03.2004 10:27 42
Postitas Raiki
eero kirjutas:
priitv8 kirjutas:Krt ei ole rohkem huvi tundnud, kui kunagi Melasi Autos (müüb ka Castrolit). Seal polnud. Minu jaoks on see Castrol rohkem
Castrol RS 10W-60 on see, mis laiemalt saada on. Mismoodi see sellest TWS-st erineb ei oska öelda. Ise sõidan just selle RS-ga, sest pean raamatus ette nähtud 15W-50 liiga paksuks talvel.

Teema alguse juurde tagasi - krt, ei tahaks küll pessimist olla, aga kui see tule põlemine/kustumine ikka mootori temperatuurist antud juhul muutub, siis panustaks pigem küll reduktsiooniklapi või saalte - miks mitte ka nukasaalte - liigset lõtku.

Ega rõhk ei pruugi alati altpoot välja minna. Kui all kolksu pole, siis jooksev õli väga võimalik et hoopis nuka vahelt läbi. Mis häält seal see gaasijaotus teeb?
mainin siis veel kord:
ka minul kylmalt tuli ei põlenud ning kui mootor soojax läks siis põles

ole hea ja enne kui remonti hakkad tegema .... KONTROLLI MEHHANILISELT ÕLIRÕHK ÄRA

sest kui rõhk on korras siis pole mõtet ju mootorit lahti lammutada ;)

Postitatud: 01.03.2004 13:02 23
Postitas pampkuri
KONTROLLI MEHHANILISELT ÕLIRÕHK ÄRA .Teen seda kindlasti,mootori hääl vägagi ilus ehk siis kõrvalised helid puuduvad.

Postitatud: 01.03.2004 16:59 53
Postitas pampkuri
Tänud kõigile asi lahenes filtri ja õli vahetusega,siit ka küsimus miss sellel vanal õlil siis viga oli.

Postitatud: 01.03.2004 18:00 39
Postitas Raiki
viga võis olla nii sitas filtris õlis kui ka pikax veninud vahetusvälbal ning filter oli lihtsalt ssi**a täis :)

Postitatud: 01.03.2004 18:05 35
Postitas eero
Hästi läks siis! Filter umbes, mis muud. On tulnd ette küll.