kas 3juhtmelisele lambda saab asendada 1juhtmelisega?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
kas 3juhtmelisele lambda saab asendada 1juhtmelisega?
Et kas saab asendada 318 86a 3 juhtmelise lambda näiteks escort xr3 1juhtmelise lambda vastu?
Ma kuskilt nagu kuulsin et need kax lisajuhet on yldse millegi muu jaox ja lambda töötamist ei muuda?
et bemmil siis 2 valget ja 1 must...
tahaks teada , kas midagi p***e ei lähe kui ma selle musta juhtme otsa selle fordi lamda panen? Praegu yhendatud lamdaga keskmiselt 20l/100km ja yhendamatta lamdaga kuskil 15l/100km kohta.
Ma kuskilt nagu kuulsin et need kax lisajuhet on yldse millegi muu jaox ja lambda töötamist ei muuda?
et bemmil siis 2 valget ja 1 must...
tahaks teada , kas midagi p***e ei lähe kui ma selle musta juhtme otsa selle fordi lamda panen? Praegu yhendatud lamdaga keskmiselt 20l/100km ja yhendamatta lamdaga kuskil 15l/100km kohta.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
No puurida auk ja keevitada sinna siis mingi vindiga rongas sisse,maksimaalselt kulub paar krooni vooluraha...(me elame maal ja siin teenendustes ei käidapriitv8 kirjutas:Arvad, et see kollektori mehhaaniline ümbertgemine on odavam, kui 800 krooni Lada anduri eest?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Pole erilist vajadust lambdat etepoole tuua, soojaks läheb see niikuiniikiller666 kirjutas:Kui mu auto on juba kuu aega 5000 myygis ja ostjad just tormi ei jookse , siis 1000 investeerida ei ole just eriti meeltmööda...
Aga äkki peaks siis selle fordi anduri siis natukene etepoole paigaldama , et ta saaks ikka kindlalt oma töötempi kätte?
Vabalt võid panna 1 karvaga anduri, sellel pritsel veel veakoode pole
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
niinii: sai leitud nissan bluebirdi 2.0 egi lamda 1juhtmega...
tootjaks bosch ja vinti sobis kaa....
algul mootori käivitamisel näitas 0,00-0,03v ja siis natukese aja pärast 0,03-0,1v ja kui korralikult lappa anda, siis läks 0,4v välja....
Mida me järeldame? (toimib/ei toimi)
tekkis kah idee: vedeleb mul hunnik pihusteid..
et pistaks peaele..mis saab?
aga pihustid on 6 sil. moto kyllest ja need mootorid olid kuskil 2,0 ja 2,7 ja2,8 , nii et segamini ...
kas tohib nii teha?
EDIT: ei tea kas sealt diagnostikapistikust ei saa kuidagi lambda pinget m66ta..teaks kas ta mul yldse 6ieti kylles on....?
tootjaks bosch ja vinti sobis kaa....
algul mootori käivitamisel näitas 0,00-0,03v ja siis natukese aja pärast 0,03-0,1v ja kui korralikult lappa anda, siis läks 0,4v välja....
Mida me järeldame? (toimib/ei toimi)
tekkis kah idee: vedeleb mul hunnik pihusteid..
et pistaks peaele..mis saab?
aga pihustid on 6 sil. moto kyllest ja need mootorid olid kuskil 2,0 ja 2,7 ja2,8 , nii et segamini ...
kas tohib nii teha?
EDIT: ei tea kas sealt diagnostikapistikust ei saa kuidagi lambda pinget m66ta..teaks kas ta mul yldse 6ieti kylles on....?