M54 segusiiber on (peaaegu) tumm [lahendatud]
Postitatud: 16.01.2023 19:37 48
Tõstsin E30 peale M54B30, mis pärit e39 atm küljest.
Täitsa töötav mootor oli, aga nüüd enam segusiiber pedaalile ei reageeri. Gaasipedaal ise tuli teise kone pealt.
Ajusse igaljuhul pedaali signaal 1 ja 2 jõuavad. Veendusin testriga kui ka INPA-ga, et nii idles kui ka full loadis on pingeväärtused ettenähtud vahemikes.
Kui süüte sisse keeran, siis siiber sooritab mingi kerge checki, st liigutab end ja asi vask. Ainuke, keda pedaali töö kotib on ICV, millel klapp sees liigub.
Kui mootori käima panin, siis alguses ebaühtlast mootoritööd üritas segusiiber igatahes enda liigutamisega siluda kuniks tühikäik stabiliseerus, mis tähendab, et toide on olemas ning mingeid juhiseid ajult ka saab.
Pedaali juhtmestiku pinnide õiget vastavust aju pistikust kontrollisin nigu debiilik, st et aju pistiku X60004 valed ühendused võib vist välistada.
INPA-s kustutasin veakoodid ning resetisin adaptsionid.
Seekord ei jõudnud, aga peaks vist siibri pinnid ka üle kontrollima, et kas signaalid ka õigesti kohalejõuavad kui üldse? Rohkem nagu omapäi ei oska. Kas niisama lihtsalt võivad ka ära küpseda need DBW-d?
Mingeid variante veel kuidas siibri surma kindlaks teha?
Juhtimine MS43
Aitäh.
Täitsa töötav mootor oli, aga nüüd enam segusiiber pedaalile ei reageeri. Gaasipedaal ise tuli teise kone pealt.
Ajusse igaljuhul pedaali signaal 1 ja 2 jõuavad. Veendusin testriga kui ka INPA-ga, et nii idles kui ka full loadis on pingeväärtused ettenähtud vahemikes.
Kui süüte sisse keeran, siis siiber sooritab mingi kerge checki, st liigutab end ja asi vask. Ainuke, keda pedaali töö kotib on ICV, millel klapp sees liigub.
Kui mootori käima panin, siis alguses ebaühtlast mootoritööd üritas segusiiber igatahes enda liigutamisega siluda kuniks tühikäik stabiliseerus, mis tähendab, et toide on olemas ning mingeid juhiseid ajult ka saab.
Pedaali juhtmestiku pinnide õiget vastavust aju pistikust kontrollisin nigu debiilik, st et aju pistiku X60004 valed ühendused võib vist välistada.
INPA-s kustutasin veakoodid ning resetisin adaptsionid.
Seekord ei jõudnud, aga peaks vist siibri pinnid ka üle kontrollima, et kas signaalid ka õigesti kohalejõuavad kui üldse? Rohkem nagu omapäi ei oska. Kas niisama lihtsalt võivad ka ära küpseda need DBW-d?
Mingeid variante veel kuidas siibri surma kindlaks teha?
Juhtimine MS43
Aitäh.