1. leht 1-st

Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 26.11.2022 14:12 45
Postitas henriaruk
Panin kahele autole(X5 E70 ja VW golf) korraga Karla kütuselisandit, normi järgi, tankimisel ühest samast Cirkle K tanklast.
Iga paagiga tundus, et autol jõudu vähem ja kui 5-6 paaki sõidetud, siis hakkas juba mootor rappuma ja pöörded kõikuma, käivitus raskelt.
Lasin vahetada ära mõlemal autol kütusefiltrid. Peale seda nagu uus, kuni umbes 1000km sõidetud ja jälle mootor rappub.
Panin veel uue kütusefiltri, jälle sama asi, alguses nagu uus aga mingi ajapärast mootor, jõud kadunud jne.
Lõikasin kütusefiltri lahti, kütus tundus puhas ja filter ka.

Uurin, kas kellelgi on sarnast kogemust? Kas võib olla vesi diislipaagis põhjuseks?
Kas oleks soovitada, kohta või kedagi, et paaki/kütusesüsteem puhastada?

Uurisin mõlemast kohtast, Karla autost öeldi, et lisand kindlasti ei saa põhjustada sellist asja.
Circkle K-st öeldi, et olen ainus, kes kütuse kvaliteedi kohta on käinud küsimas.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 26.11.2022 16:14 19
Postitas Oliver.L
henriaruk kirjutas: 26.11.2022 14:12 45 Circkle K-st öeldi, et olen ainus, kes kütuse kvaliteedi kohta on käinud küsimas.
Sain ka samasuguse vastuse kui sõidukil kütusepump ja -filter vahetusse läks. Olid mingit tumedat ollust täis. :roll: Proovi paar paagitäit nt mingi muu tankla kütust.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 26.11.2022 19:00 27
Postitas Tauri_T
Ise tangin koguaeg Alexelas ja panen iga paagiga Karla lisandit, mingeid probleeme pole. Iga 20k tagant uus kütusefilter.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 26.11.2022 19:55 32
Postitas BumBum
Pihustid/pihusti läbi. Pesi pasa lahti.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 26.11.2022 20:46 47
Postitas henriaruk
BumBum kirjutas: 26.11.2022 19:55 32 Pihustid/pihusti läbi. Pesi pasa lahti.
Pihustid kontrollitud just hiljuti stendis ja korras.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 26.11.2022 21:05 40
Postitas TheDiegoMedia
henriaruk kirjutas: 26.11.2022 14:12 45 Panin kahele autole(X5 E70 ja VW golf) korraga Karla kütuselisandit, normi järgi, tankimisel ühest samast Cirkle K tanklast.
Iga paagiga tundus, et autol jõudu vähem ja kui 5-6 paaki sõidetud, siis hakkas juba mootor rappuma ja pöörded kõikuma, käivitus raskelt.
Lasin vahetada ära mõlemal autol kütusefiltrid. Peale seda nagu uus, kuni umbes 1000km sõidetud ja jälle mootor rappub.
Panin veel uue kütusefiltri, jälle sama asi, alguses nagu uus aga mingi ajapärast mootor, jõud kadunud jne.
Lõikasin kütusefiltri lahti, kütus tundus puhas ja filter ka.

Uurin, kas kellelgi on sarnast kogemust? Kas võib olla vesi diislipaagis põhjuseks?
Kas oleks soovitada, kohta või kedagi, et paaki/kütusesüsteem puhastada?

Uurisin mõlemast kohtast, Karla autost öeldi, et lisand kindlasti ei saa põhjustada sellist asja.
Circkle K-st öeldi, et olen ainus, kes kütuse kvaliteedi kohta on käinud küsimas.
Mis situatsioonis mootor rapub, tühikäigul kohapeal või koguaeg? Kuidas see väljendub, vibratsioon roolis või terves keres?

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 27.11.2022 14:26 45
Postitas henriaruk
TheDiegoMedia kirjutas: 26.11.2022 21:05 40
henriaruk kirjutas: 26.11.2022 14:12 45 Panin kahele autole(X5 E70 ja VW golf) korraga Karla kütuselisandit, normi järgi, tankimisel ühest samast Cirkle K tanklast.
Iga paagiga tundus, et autol jõudu vähem ja kui 5-6 paaki sõidetud, siis hakkas juba mootor rappuma ja pöörded kõikuma, käivitus raskelt.
Lasin vahetada ära mõlemal autol kütusefiltrid. Peale seda nagu uus, kuni umbes 1000km sõidetud ja jälle mootor rappub.
Panin veel uue kütusefiltri, jälle sama asi, alguses nagu uus aga mingi ajapärast mootor, jõud kadunud jne.
Lõikasin kütusefiltri lahti, kütus tundus puhas ja filter ka.

Uurin, kas kellelgi on sarnast kogemust? Kas võib olla vesi diislipaagis põhjuseks?
Kas oleks soovitada, kohta või kedagi, et paaki/kütusesüsteem puhastada?

Uurisin mõlemast kohtast, Karla autost öeldi, et lisand kindlasti ei saa põhjustada sellist asja.
Circkle K-st öeldi, et olen ainus, kes kütuse kvaliteedi kohta on käinud küsimas.
Mis situatsioonis mootor rapub, tühikäigul kohapeal või koguaeg? Kuidas see väljendub, vibratsioon roolis või terves keres?
BMWl tavaliselt maantee sõidul, kui pöörded 2tuh juures. Roolist ja kerest on vibratsioon. Kütuse kulu näidik jõnksutab.
Kui aga km rohkem kogunes, siis hakkas ka tühikäigul rappuma ja pöörded kõikuma, jõudu väga vähe.
Olen alati paagid hoidnud täis mõlemal autol. Kui olen peale tankinud ja auto veidi seisnud on sõitnud paremini.
Eile oli kõik ok, kui sõitsin linnas. Päev tagasi aga maanteel tundus väga kinni.
Mõtlengi praegu, kas panna BMW-le juba 3. kütusefilter ja proovida teise tankla kütust.

Golfil sama, 2tuh juures tahaks nagu välja surra mootor.
Hiljuti parkisin just siseparklasse ja pärast paari tundi ei tahtnud enam käivituda, 3,4 korraga ja läks ja lõi palju valget suitsu tagant välja.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 27.11.2022 14:30 35
Postitas BumBum
Odavam on viia pädevasse kohta remonti kui kütusefiltreid vahetada. Esimese postituse põhjal eeldan, et diagnostikat ei ole ka tehtud!?

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 01.12.2022 18:33 19
Postitas m2x
Loodetavasti sa lugesid lisandi taga info läbi ja ei pannud pudelit paagi peale ära nagu teised turul olevad asjad? Loll küss ilmselt, aga mine tea, ma isegi ei teadnud päris pikalt, et Karla pudel käib 750l peale, kogu aeg mõtlesin miks ta märksa kallim on.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 01.12.2022 21:09 46
Postitas Tauri_T
0.5l pudel käib ikka 250l kütuse peale.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 01.12.2022 23:08 14
Postitas LEDBeam
Ei käi, sest pole üldse vajalik.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 02.12.2022 00:44 46
Postitas RazzKalbass
Ei soovita neid lisandeid jah..ei soovita UM ega ise ka

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 02.12.2022 04:32 20
Postitas henriaruk
m2x kirjutas: 01.12.2022 18:33 19 Loodetavasti sa lugesid lisandi taga info läbi ja ei pannud pudelit paagi peale ära nagu teised turul olevad asjad? Loll küss ilmselt, aga mine tea, ma isegi ei teadnud päris pikalt, et Karla pudel käib 750l peale, kogu aeg mõtlesin miks ta märksa kallim on.
Muidugi, iga kord panin täpselt normi järgi. Pudelil mõõdupuu peal, 50L kohta 1 kriips ja siis tankisin peale, et seguneks. Enne seda raputasin pudelit ka :)
Diagnostika lasin ka teha mõned nädalad tagasi, ei näidanud midagi.
Golfil tehti töökojas paak tühjaks. Diisel oli täiesti must ja kütusepump samuti.
Pildid siin:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... share_link
Järgmine nädal proovin lasta BMW paagi tühjaks teha.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 02.12.2022 07:34 59
Postitas Oliver.L
Mul oli sarnane. Ei kasutanud lisandit. Circle-K viga ka ei tunnistanud. Info-auto sõnul puhtalt kütusemüüja teema. Peale seda Nestet ja Alexela külastanud.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 02.12.2022 11:43 21
Postitas RazzKalbass
UM tankla parim

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 02.12.2022 14:09 04
Postitas hansu
RazzKalbass kirjutas: 02.12.2022 00:44 46 Ei soovita neid lisandeid jah..ei soovita UM ega ise ka
BMW OE tootekoodid: 83192296922 ja 83195A07750

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 02.12.2022 21:07 58
Postitas LEDBeam
83195A07750 on bensukale

Ma ei leidnud 83192296922 kohta teh info süsteemist (TIS) kohustust teda kasutada.

Sellise jutu leidsin foorumist
https://www.motor-talk.de/forum/injekto ... 69814.html
00 05 02 (848)

Entfall Dieselspülung

M57TU, M67, M57, M51, M47TU, M47, M41, M21 Ab sofort entfällt die Dieselspülung BMW Teilenummer 81 22 9 407 528.

Begründung:

Bei Dieselmotoren mit Verteilereinspritzpumpe wurde diese Dieselspülung als vorübergehende Lösung gegen Motorschüttelprobleme angeboten. Da diese Probleme inzwischen beseitigt wurden, ist die Verwendung von Additiven nicht mehr erforderlich.

Bei Dieselmotoren mit Common Rail wird darüberhinaus das Verschleißverhalten von Hochdruckpumpe, Injektoren, etc. durch diese Spülung negativ beeinflusst.

Deshalb ist vom Einsatz von Additiven, auch von anderen Herstellern, generell abzusehen.

Es wird empfohlen, gegenüber den Kunden folgende Argumentation zu verwenden:

Aufgrund der sehr präzisen Fertigungstoleranzen bei den Komponenten von Common Rail-Systemen und der Beeinträchtigung der Schmierfähigkeiten des Kraftstoffes ist von der Verwendung von Additiven abzuraten.

Hinweis:

Im Schadensfall ist bei nachweisbarer Verwendung von Additiven eine Erstattung jeglicher Reparaturkosten über Gewährleistung nicht möglich!

Masintõlge:
Diislikütuse loputuse väljajätmine

M57TU, M67, M57, M51, M47TU, M47, M41, M21 Alates kohesest jõustumisest ei kohaldata enam diislikütuse loputusvahendit BMW osa number 81 22 9 407 528.

Põhjus:

Diiselmootorite puhul, millel on jaoturi sissepritsepump, pakuti seda diislikütuse loputust ajutise lahendusena mootori raputamisprobleemide vastu. Kuna need probleemid on nüüdseks kõrvaldatud, ei ole lisaainete kasutamine enam vajalik.

Lisaks sellele mõjutab see loputamine common rail'iga diiselmootorite puhul negatiivselt kõrgsurvepumba, pihustite jne kulumist.

Seetõttu tuleks üldiselt vältida ka teiste tootjate lisaainete kasutamist.

Klientide suhtes on soovitatav kasutada järgmist argumentatsiooni:

Common rail süsteemide komponentide väga täpsete valmistustolerantside ja kütuse määrdeomaduste kahjustamise tõttu ei ole soovitatav kasutada lisandeid.

Teade:

Kahju korral, kui lisaainete kasutamine on tõendatav, ei ole garantii alusel remondikulude hüvitamine võimalik!

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 03.12.2022 12:04 17
Postitas TheDiegoMedia
Bmw kütuse paagi korgil on selgelt kirjas “lisandid keelatud”. Need bmw oe lisandid pole mõeldud meie turule, aga nagu näha, siis ladu täis ja kõik müügiks. Olen ka ise mõne pudeli karlat aastate jooksul kasutanud, kasu- ega kahjutegureid ei oska hinnata.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 04.12.2022 21:35 19
Postitas henriaruk
Golfil paagi puhastus ja filtri vahetus probleemi ei lahendanud. Ikka endiselt sama, rappub ja jõudu vähe.
Võiks ilmselt proovida uut kütusepumpa?
Googledasin ja leidsin 2010a postituse. Sama auto, Golf mk5, sama lisand(Stanadyne Performance formula) = paagis kütust must.
https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... el.274215/

Bmwl tundus juba, et filtrite vahetus aitas. Nädala on hästi sõitnud, aga rohkem linnas ja lühemaid otsi maanteel.
Eile tegin pikema otsa 500km maanteesõitu aga kohe, kui auto korralikult soe ja pöörded 2 ringis, jälle probleem tagasi. Jõudu pole ja mootor rappub.
Kui jätsin mootori seisma ja ootasin 10min, peale seda jälle korras.

Praegu olen Alexelast tankinud aga mulle tundub ikkagi, et Stanadyne PF - Karla lisand on need probleemid tekitanud.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 05.12.2022 00:29 54
Postitas LEDBeam
Bemm peaks pädeva isiku juures olema diagnoositav.
Miks oli vaja hakata lisandiga eksperimenteerima?

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 05.12.2022 02:21 43
Postitas henriaruk
LEDBeam kirjutas: 05.12.2022 00:29 54 Bemm peaks pädeva isiku juures olema diagnoositav.
Miks oli vaja hakata lisandiga eksperimenteerima?
Võib soovitada, kes oleks asjalik ja saaks üle vaadata.
Eelmine omanik oli regulaarselt pannud sama lisandit. Soovitas mul samuti jätkata.
Selle E70 ostsin juunis. Sõitsin 2,3 kuud, liikus väga hästi, jõud oli kogu aeg olemas ja mootor käis sirgelt.
Ostsin korraga mõlemale autole 2 pudelit otse Karla autost.
Õnneks on mul 1pudel alles ja tilk lisandit ka. Parim enne kuupäeva peal pole.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 05.12.2022 07:39 09
Postitas -lex3210-
TheDiegoMedia kirjutas: 03.12.2022 12:04 17 Bmw kütuse paagi korgil on selgelt kirjas “lisandid keelatud”. Need bmw oe lisandid pole mõeldud meie turule, aga nagu näha, siis ladu täis ja kõik müügiks. Olen ka ise mõne pudeli karlat aastate jooksul kasutanud, kasu- ega kahjutegureid ei oska hinnata.
WTF.
Lugesid paagi korgilt välja "lisandid keelatud" ja selle peale oled korduvalt keeranud lisandipudelilt korgi maha ja paaki kallanud. Kas mingi protestiaktsioon või muu põhjus?
Ei ole ise kunagi ühtegi lisandit kasutanud ja ei näe ka põhjust, et peaks hakkama kasutama.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 05.12.2022 13:21 36
Postitas BumBum
Võimalik, et kaks keemilist ühendit ei sobi omavahel kokku ja tulemus on väga halb kütus.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 06.12.2022 19:54 31
Postitas TheDiegoMedia
-lex3210- kirjutas: 05.12.2022 07:39 09
TheDiegoMedia kirjutas: 03.12.2022 12:04 17 Bmw kütuse paagi korgil on selgelt kirjas “lisandid keelatud”. Need bmw oe lisandid pole mõeldud meie turule, aga nagu näha, siis ladu täis ja kõik müügiks. Olen ka ise mõne pudeli karlat aastate jooksul kasutanud, kasu- ega kahjutegureid ei oska hinnata.
WTF.
Lugesid paagi korgilt välja "lisandid keelatud" ja selle peale oled korduvalt keeranud lisandipudelilt korgi maha ja paaki kallanud. Kas mingi protestiaktsioon või muu põhjus?
Ei ole ise kunagi ühtegi lisandit kasutanud ja ei näe ka põhjust, et peaks hakkama kasutama.
Viita faktile, et olen selle “lisandipudeli” valanud autosse, mille korgil kirjas “lisandid keelatud”.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 07.12.2022 06:20 41
Postitas -lex3210-
Ok. Siis saad peaaegu andeks, sest seda lisandit ei ole tegelikult vaja kuskile paaki kallata.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 07.12.2022 15:30 19
Postitas LEDBeam
TheDiegoMedia kirjutas: 06.12.2022 19:54 31 Viita faktile, et olen selle “lisandipudeli” valanud autosse, mille korgil kirjas “lisandid keelatud”.
Mul jäi 1.-st postitusest mulje, et valasite seda diiselmootoriga E70-sse.
Selle korgid on koodidega
16117222392
16117193381

Kui neid koode googeldada, siis piltide all tuleb selliseid:
https://3a663eb0fef48c6d2d60-a88f8ebfcd ... _x800.webp
https://static.schmiedmann.dk/ProductPi ... 01_big.jpg

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 29.12.2022 19:00 10
Postitas janno89
kas golfil ei ole tandempump? Kui on siis on juhuseid kus mootoriõli satub kütusesse.

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 25.02.2023 02:22 59
Postitas henriaruk
janno89 kirjutas: 29.12.2022 19:00 10 kas golfil ei ole tandempump? Kui on siis on juhuseid kus mootoriõli satub kütusesse.
Just nimelt, see võimalik, sest pumppihustid ja tandempump.
Igatahes, läks aega palju aga lõpuks mõlema auto mootorid käivad jälle sirgelt.
Autod käisid erinevates diislikodades.
Golfil vahetati pihusti tihendid, nukkvõll vigane.
Bmwl uued nukkvõllid, hüdrotõukurid.
Kas tõesti lihtsalt halb kokkusattumus ja polegi kütuse või lisandiga seotud?

Re: Kütuse või lisandi probleem

Postitatud: 25.02.2023 12:53 11
Postitas Martin750
Ilmselgelt mitte, enda kõigil diiselautodel kasutanud ja pole kunagi ühtegi probleemi olnud, kahel bmwl ka pihustinäidud tolle lisandiga paremaks saanud.