F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Üldised arutelud ning näpunäited
Aron_L
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 22.12.2008 11:01 01
Peamine sõiduk: BMW M140i xDrive

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas Aron_L »

LEDBeam kirjutas: 16.12.2020 12:50 14 Mis mulle ei meeldi, et arvatavalt aeti asju vales järjekorras:
BMauto pakkus minu silmis mõistliku lahenduse, uuendades auto tarkvara viimase uuendusega ning siis kodeerida adaptiivne vedrustus välja.
Ehk enne otsust veermikku muuta ei olnud tehtud tarkvarauuendust ja kontrollitud, kas see muutnuks seal midagi.
Ttsys, tehasest on tulnud ka ilma lisa 2VF-ta masinaid, kas need on taburetid?
Konkreetselt Eesti asjatundjatelt mitte, Google andis piisavalt vastuseid, et see on võimalik ja sellest mulle piisas.

Tegelikult ei saa ma üldse aru miks peaks kellelegi teisele ette jääma see, kui keegi soovib oma auto teatud kompenente paremaks teha? Ma ei küsinud kordagi kellegi arvamust, et kas ma peaksin seda tegema või mitte. Ma küsisin AINULT nõu kodeerimise kohta ja pakkumisi asjatundjatelt, kes sellega edukalt hakkama saaksid. Pool teemat on mingi mõttetu virin selles kohta, kuidas kellegi teise arust ma enda auto ära rikun, omamata ise mingitki kogemust konkreetse auto osas või teadmata seda, kuidas mina soovin, et see auto käituks.

Kui muud kasu sellest teemast ei olnud, siis äkki mõni üksik postitus on tulevikus kellelegi kasuks ;)
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas ttsys »

Õige. Plank 116d tuli rattad-ja-rool ehk tehase taburetina ja siis sai B12 implantaadi. See hägustub ära ja kontrastselt eriti vahet ei ole, kas on 5 jalaga taburet või 4 jalaga. Antud teemas käib jutt, nagu aru olen saanud, M140i seljast millegi eemaldamisest, mis ei ole midagi ligilähedastki sellele nagu maratoni jooksjal suurendatud rinnad, implantaadid ning nende visuaalne mõju versus jooksja sooritusvõime. ;)
Selles mõttes kukubki maha reformitud M1*** kuhugi rattad-ja-rool reformvoodite klassi, kus need samad 114-116d kopikad.
Oliver.L kirjutas: 16.12.2020 13:00 49 Ei, taburetid väidetavalt on need, millelt OE vedrustus üle õla saadetud. Ehk kui ostad näiteks plangu 116d omale ja paigaldad/lased paigaldada Bilsteini B12 vedrustuse, siis see sõiduk on taburet.
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 3004
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas Oliver.L »

Vabandust, et üldistasin. :mrgreen:
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas tanel25 »

Kõlab nagu "tüüpviga eemaldatud" :mrgreen:
4x6=1x nädalas
Aron_L
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 22.12.2008 11:01 01
Peamine sõiduk: BMW M140i xDrive

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas Aron_L »

Täpselt nii - muidu igati võimeka auto nõrk lüli, vedrustus, välja vahetatud parema vastu.

Ttsys, mõtle, auto saab jõulisa ka veel :shock: Seda ka loomulikult ainult suure kokkuhoiu pärast ja siis vist ei vääri enam isegi taburetiks nimetamist.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas ttsys »

Just-just, puur ka sisse ja siis auto24 ringile.... seda minagi, et ega vaesus ei kannata häbenemist. ;)
Aron_L
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 22.12.2008 11:01 01
Peamine sõiduk: BMW M140i xDrive

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas Aron_L »

ttsys kirjutas: 16.12.2020 21:22 37 Just-just, puur ka sisse ja siis auto24 ringile.... seda minagi, et ega vaesus ei kannata häbenemist. ;)
Hakkas natuke huvitama see, et kuna sa jagad nii kindlaid väiteid antud teemal, siis millised on sinu kogemused M140i/M240i mudelitega? Too reaalseid näiteid sõidukogemusest adaptiivse vedrustusega eelpool mainitud sõidukitega.

Olen sõitnud selle auto orig adaptiivse vedrustusega 52 000 - 75 000km vahemiku, enne seda sõitis Saksamaal. Lisaks on mul sõidukogemus M240i F22 kerega autoga, millel samuti orig adaptiivne vedrustus ning läbisõit oli sõitmise hetkel 50-60tkm vahel, samuti värskelt Saksamaa siledatelt teedelt tulnud auto. Mõlemad autod käitusid peaaegu, et identselt. Kas sa väidad, et mõlema auto vedrustus oli lihtsalt rikkis ning sinu internetist saadud sõidukogemused on tõesemad?
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 3004
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas Oliver.L »

Aron, ära raiska ennast.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas ttsys »

See soovitus jäi selgelt hiljaks, isegi väga hiljaks, üle 20 000km.
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 3004
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas Oliver.L »

Räägid siin, et teistel on tekstist arusaamisega raskusi, nüüd ise oled samasugune. Ma lihtsalt olin juba teadlik, et Aroni poolt esitatud küsimusele vastust ei tule. ;)
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas AARE540 »

Ma sain ka Oliveri eelmisest ütlusest aru nii, et Aronil ja teistel meiesugustel talupojamõistusega inimestel pole mõtet targematega vaielda, sest nagunii teeme kõike valesti :mrgreen:
Auto ei puutu siin Oliveri soovitusel raiskamise kohta asjasse :)
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 3004
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas Oliver.L »

Genau.
BumBum
Huviline
Postitusi: 2090
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas BumBum »

Siin ei jää muud üle kui tuleb leida kaks autot. Esimene etapp on "põdratest", teine etapp ringrada ja kolmas etapp, tagumikutunnetus.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1292
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas LEDBeam »

F10 EDC amordid toimetavad küll normaalselt ja ei tingi sellist "rösti", mis kirjas. Proovisin kõrvale E61 tavaliste amortidega, see oli täielik taburet. Katsed hõlmasid Mäealuse tn kuumaastikku ja uue Tähetorni tn lamavaid kiirusevalvureid.
Mul tekkis selline küsimus, kui EDC amordid eemaldatud, kuidas kavatsetakse nende pistikuid nii kaitsta, et soolvesi neid kõlbmatuks ei muudaks? Sest pärast seda tuleb süsteemi taastamisel juba rohkem vaeva näha.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas toivoku »

aga internetis(ttsys koraan) ju kirjutati nagu pühatõena seda,et kui vedrustuse välja vahetad, siis on su auto taburett. :D
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas MairoG »

Pistikute kaitseks võib kasutada Valvoline valget ketimääret, ei juhi elektrit ja jääb sinna pidama ka, mere tehnika remondil olen kasutanud seda paljugi, ka autodel. Tuttav elektrik soovitas aastaid tagasi, toimib. See ei lase soolvett ligi
BumBum
Huviline
Postitusi: 2090
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas BumBum »

Ma arvan, et meil kõigil on omamoodi õigus. BMW on teeb häid autosid, üldsusele. Sama nagu kokk köögis, toit peab meeldima enamusele, kes soovib, lisab pipart ja soola.
Oleks masstootmises auto liialt jäik, siis mõni omanik otsiks lahendust, kuidas auto "vedelamaks" teha. Mul oma tutvusringkonnast isegi see juhus olemas, kus pandi alla kõige pehmemad vedrud autole. Selg valu teeb ja vanus peale tuleb, siis enam seda jäika vedrustust ei soovita.
Seega ei saagi olla auto alati hea, eriti neile kes otsivad seda midagi, midagi mis on varem parema kogemuse andnud.

Auto üldiselt! See on üks selline kummaline asi. Me hoiame selle kere korras, ei tohi olla kriime, ei tohi olla mõlke. Enamuse ajast seisab parklas. Kulutame summasid, et teha seda paremaks, ilusamaks, läikivamaks. Paraku paljudel juhtudel on autosalong nagu prügimägi.
Meil on ka kodu. Seinad on määrdunud, koer on pool ust ära söönud, vannituba vajaks korralikku remonti. Kapinupud logisevad, mööbel on loodist väljas. Enamuse ajast on siiski elamine korras/mõõdukalt puhas, sest me ei taha ju "sita sees" elada, erinevalt autost.
Kodu me muudame ja sisustame omale sobivamaks, mugavamaks. Võtame seinu maha, ehitame seinu.

Siit ma küsiks, miks me kulutame raha auto "täiustamisele"? Mina tean miks mina seda teen.



LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1292
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas LEDBeam »

Selles videos asendati EDC EDC-ga.
Asja muudab põnevamaks see, et EDC on arvutiga täielikult seadistav (olen ise ka mõningaid parameetreid muutnud, ainult tüütu on kõike 4 amorti üle kirjutada), aga videos ei mainitud (või ma ei suutnud aru saada), et keegi oleks seadistusi üle kirjutanud ja siis pandi kokku võrdlus, et bilsu töötab paremini. Selle video järgi EDC pole probleem, vaid tehase amort on probleem, :). Samas võiks siis juba müüa muudetud seadeid, mille saaks autole peale kirjutada ja jätta amordid vahetamata. Mis iseenesest oleks kiirem ja pakuks palju rohkem võimalusi.
BumBum
Huviline
Postitusi: 2090
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas BumBum »

Just, video tõingi võrdluseks, et saab paremaks, temale, mõnele teisele. Istub kolmas inimene sisse, võibolla talle ei meeldi üldse.
See on nagu maasturitega. Mõnele meeldivad need Ameerika maasturid, mis õõtsusid nagu laevad, teised tahavad stabiilsemat, jäigemat.

Arvuti asja jäin ise ka mõtlema, kui kõik on kontrollitav arvutiga ja BMW on ju valmis kirjutanud programmijupi, kuidas vedrustus toimima peaks.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas patrik »

Ma õhtul võtsin auto,amordid kõige pehmemas asendis, sõitsin tõõlt ära, käisin selverist läbi, võtsin veinid, sõitsin koju, võtsi koera, käisin jalutamas, naine lõi samal ajal end lille, istusin diivanisse, valasin veini, nautisin ilu ja elu, silitasin naist, arutasin nädala teemasi ja keerasin voodi. Ja ei keppinud enda ajusid amortide jäikusega. Ja ei tundnud, et midagi puudu oleks. Ja ei tundnud kaase neile, kel oleks puuudu jäänud. Edu!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F20 adaptiivsete amortide välja programmeerimine

Postitus Postitas ttsys »

Teadlik millest õigupoolest(?!) Sellel sõidukil on kirjutuse järgi i level uuendamata x ajast ja tead mida? Ma ei loe välja mitu kogemust või läbitud km on viimaste/viimase i level softiga eeskätt EDC jaoks. Selle asemel, et kasvõi sisulise intelligentsiga asjale läheneda visati EDC välja ja saadi kokku mida? Ma ei küsi kui kauaks või kaua mingi plaan mängib - see on ära kulutatud ressurss nagu mere põhja kinni jäänud lant ja minu personaalsed kogemused ei vabasta seda sealt risu seest. Tahad mõista siis kaalud omale välja.
Oliver.L kirjutas: 18.12.2020 07:25 23 Räägid siin, et teistel on tekstist arusaamisega raskusi, nüüd ise oled samasugune. Ma lihtsalt olin juba teadlik, et Aroni poolt esitatud küsimusele vastust ei tule. ;)
Vale puu all tuli ju see niuks. Küsi teema algatajalt, miks ammendas google kaudu info, et EDC-st vabanemine on lahendus(?) PS: taburet on 1 "t" tähega. Lause algustäht on suure tähega. Proovi vahelduseks järgmine kord, sa ju suudad, kui tahad.
toivoku kirjutas: 18.12.2020 19:16 02 aga internetis(ttsys koraan) ju kirjutati nagu pühatõena seda,et kui vedrustuse välja vahetad, siis on su auto taburett. :D
Nõus. Üks väheseid, kes siin üleüldse süvenes ja metoodiliselt asja näeb. Selle eest tänan. EDC remap ja tarkvaraga tegeletakse ka väljaspool peamist tech-disainimaja. Selle välistas teema algataja eos ja las jääda.
LEDBeam kirjutas: 18.12.2020 22:11 28 Samas võiks siis juba müüa muudetud seadeid, mille saaks autole peale kirjutada ja jätta amordid vahetamata. Mis iseenesest oleks kiirem ja pakuks palju rohkem võimalusi.
Vasta