külmkäivitus raske
Postitatud: 29.12.2019 22:01 10
Pole küll tegu bmw-ga, aga mujale ei oska enam pöörduda (loodetavasti ei kustutata mu teemat ära, mitsubishi foorumlased pole nii aktiivsed vastajad).
Esimene probleem, millega olen suvest saadik maadelnud:
Külmalt tahtis veidi pikemat ketramist. Kuna lasin teha täishoolduse siis lasin võtta maha ka pihustid ja saatsin diislikeskusesse stendi. Öeldi, et kõik pihustid peetis.Tellisin uued (taastatud) pihustid. Auto kokku pandud, pihustid kodeeritud ja muutust ei miskit. Mootori surve ja klapivahed pidid ok olema. Mootoris ühtegi veakoodi pole. Avastasin, et egr ei toimeta ja selgus ka et dpf eemaldatud. Panin katseks egr-ile pimeda ette, muutust ei midagi. Kas võib asi olla, et äkki dpf valesti välja kodeeritud? Või oskab keegi miskit pakkuda, mida veel kontrollida?
Sümptomid:suvel külmalt ketras nii 5seki ja 2 seki puterdas. Soojalt läheb poolest pöördest. Kui väljas +20, läks samuti poolest pöördest.
Nüüd talvel kuni 0 kraadiga peab käiama nii 2x10seki, -5kraadiga sai enne aku tühjaks,kui jõudis käima minna.
Ketramise ajal viskab korralikult valget suitsu ja diislihaisu sumpast.
Aku ja starter on uued, samuti sai vahetatud mootori temp andur, eelsüüteküünlad, kütusefilter, kütusevoolikud, kõrgsurvepump (kasutatud).
Teine probleem, mis tekkis nüüd, kui sai kõrgsurvepump ja kütusevoolikud vahetatud:
(sai ka vana pump tagasi pandud, et välistada pumba viga).
Käivitusteema on sama, aga kui äkilisemalt kiirendada kolmanda-viienda käiguga siis tekib kütusenälg. Kui gaasipedaali lahti ei lase siis sureb välja.
Kui rahulikult kiirendada siis pole probleemi. Vaatasin delphiga live datat siis seal näeb, et lati rõhk madal. Võtsin lati küljes oleva kütusesurve andurilt pistiku tagant siis lati surve läks paika (saavutas täisgaasiga 1500bar ära, rohkem ei vajutand), pistik taga siis oli keskmiselt 900bar, vahepeal max 1200bar. Pistik tagant siis kadus ainult äkiline kiirendamine ära, kütusenälga ei tekkinud kordagi.
Kui pistik oli taga siis pendeldas ka live datas "rail pressure regulation function"-is näidud: flow, 2 regulators, 1 regulator to 2 regulators jne
Kui pistik oli tagant võetud oli live datas koguaeg "pressure".
Panin latile esimese pihusti asemele manomeetri ja käivituse ajal peale nii 8seki käiamist hakkas alles surve tõusma. Kuna oli ainult 150bar manomeeter käepärast siis läks too suht ruttu õhtale. ilmselt tuleb ikka nii 300bar surve ära käivitamisel, mis peaks ok olema.
Kas võibki viga olla latil oleval surveanduril? Ei tahaks huupi järjekordset vidinat osta, pole just odav andur.
Või on kellelgi veel ideid?
siin ka veidi kehvavõitu video live datast:
https://www.youtube.com/watch?v=HI1ombA9zxQ&t=4s
Alates 9.40min võtsin surveandurilt pistiku tagant.
Esimene probleem, millega olen suvest saadik maadelnud:
Külmalt tahtis veidi pikemat ketramist. Kuna lasin teha täishoolduse siis lasin võtta maha ka pihustid ja saatsin diislikeskusesse stendi. Öeldi, et kõik pihustid peetis.Tellisin uued (taastatud) pihustid. Auto kokku pandud, pihustid kodeeritud ja muutust ei miskit. Mootori surve ja klapivahed pidid ok olema. Mootoris ühtegi veakoodi pole. Avastasin, et egr ei toimeta ja selgus ka et dpf eemaldatud. Panin katseks egr-ile pimeda ette, muutust ei midagi. Kas võib asi olla, et äkki dpf valesti välja kodeeritud? Või oskab keegi miskit pakkuda, mida veel kontrollida?
Sümptomid:suvel külmalt ketras nii 5seki ja 2 seki puterdas. Soojalt läheb poolest pöördest. Kui väljas +20, läks samuti poolest pöördest.
Nüüd talvel kuni 0 kraadiga peab käiama nii 2x10seki, -5kraadiga sai enne aku tühjaks,kui jõudis käima minna.
Ketramise ajal viskab korralikult valget suitsu ja diislihaisu sumpast.
Aku ja starter on uued, samuti sai vahetatud mootori temp andur, eelsüüteküünlad, kütusefilter, kütusevoolikud, kõrgsurvepump (kasutatud).
Teine probleem, mis tekkis nüüd, kui sai kõrgsurvepump ja kütusevoolikud vahetatud:
(sai ka vana pump tagasi pandud, et välistada pumba viga).
Käivitusteema on sama, aga kui äkilisemalt kiirendada kolmanda-viienda käiguga siis tekib kütusenälg. Kui gaasipedaali lahti ei lase siis sureb välja.
Kui rahulikult kiirendada siis pole probleemi. Vaatasin delphiga live datat siis seal näeb, et lati rõhk madal. Võtsin lati küljes oleva kütusesurve andurilt pistiku tagant siis lati surve läks paika (saavutas täisgaasiga 1500bar ära, rohkem ei vajutand), pistik taga siis oli keskmiselt 900bar, vahepeal max 1200bar. Pistik tagant siis kadus ainult äkiline kiirendamine ära, kütusenälga ei tekkinud kordagi.
Kui pistik oli taga siis pendeldas ka live datas "rail pressure regulation function"-is näidud: flow, 2 regulators, 1 regulator to 2 regulators jne
Kui pistik oli tagant võetud oli live datas koguaeg "pressure".
Panin latile esimese pihusti asemele manomeetri ja käivituse ajal peale nii 8seki käiamist hakkas alles surve tõusma. Kuna oli ainult 150bar manomeeter käepärast siis läks too suht ruttu õhtale. ilmselt tuleb ikka nii 300bar surve ära käivitamisel, mis peaks ok olema.
Kas võibki viga olla latil oleval surveanduril? Ei tahaks huupi järjekordset vidinat osta, pole just odav andur.
Või on kellelgi veel ideid?
siin ka veidi kehvavõitu video live datast:
https://www.youtube.com/watch?v=HI1ombA9zxQ&t=4s
Alates 9.40min võtsin surveandurilt pistiku tagant.