520d M47 käivitub kehvasti igas olukorras
Postitatud: 20.01.2019 13:26 02
Oli probleem üsna tihti juhtuma eelmise mootoriga. Siis kukkus mingi sodi mootorisse
ja rikkus silindri seina ära, kompressioon langes. Vahetatud mootor, uuel motol
näidud ideaalsed: 31,5, 31,5, 31,0 31,5 umbmäärast ühikut soojalt.
Käima läheb, aga kehvasti. INPAs näha et pritsenurk mis on tellitud ja tegelik väärtus,
mida loetakse peapihustilt, ei klapi (näiteks tellitud 3,5, tegelik 3; tellitud 3,0, tegelik 2,1,
kohapeal veidi vajutades tellitud 6, tegelik 3). Mälu järgi vanal motol olid need numbrid täppi.
Kas võib eeldada, et KSP ei ole korrektselt ajastatud? Kas see võiks olla põhjus, miks käivitub
külmalt 2-4 sekundit, soojalt 3-10 sekundit, kuumalt (10 sek peale suretamist) 1-3 sekundit?
Tagument ütleb, et natuke vähem minekut on kui varem.
Kui nii, siis kes kus Harjumaa piires võiks ära regullida?
Teine teema on pihustid. Lasin kontrollida käsipumbal, tundusid kõik normid ja avanesid
õigel rõhul, samas vanal motol üks silindritest oli märksa tahmasem. Kas on mõtet mul neid kohtadega
vahetada proovimise mõttes (sain uue motoga kaasa)?
ja rikkus silindri seina ära, kompressioon langes. Vahetatud mootor, uuel motol
näidud ideaalsed: 31,5, 31,5, 31,0 31,5 umbmäärast ühikut soojalt.
Käima läheb, aga kehvasti. INPAs näha et pritsenurk mis on tellitud ja tegelik väärtus,
mida loetakse peapihustilt, ei klapi (näiteks tellitud 3,5, tegelik 3; tellitud 3,0, tegelik 2,1,
kohapeal veidi vajutades tellitud 6, tegelik 3). Mälu järgi vanal motol olid need numbrid täppi.
Kas võib eeldada, et KSP ei ole korrektselt ajastatud? Kas see võiks olla põhjus, miks käivitub
külmalt 2-4 sekundit, soojalt 3-10 sekundit, kuumalt (10 sek peale suretamist) 1-3 sekundit?
Tagument ütleb, et natuke vähem minekut on kui varem.
Kui nii, siis kes kus Harjumaa piires võiks ära regullida?
Teine teema on pihustid. Lasin kontrollida käsipumbal, tundusid kõik normid ja avanesid
õigel rõhul, samas vanal motol üks silindritest oli märksa tahmasem. Kas on mõtet mul neid kohtadega
vahetada proovimise mõttes (sain uue motoga kaasa)?