1. leht 1-st

K: Kus lasta teha kaanetööd või kes vahetaks klapisääred

Postitatud: 04.05.2006 17:42 57
Postitas domain
mootoriks siis m50b25. auto võtab tuhandele 1,5l õli. enamus on väitnud et klapisääre tihendid. ja alla 10 kilo ei saa mingit remonti. pealegi ei tea ju enne kaane mahavõtmist isegi seda kas on vaja vahetada ainult klapisääred või ka juhtpuksid ja muud teha? kuigi klapisääri ise saaks vahetada suruõhuga ilma pead maha võtmata. ei teagi nüüd mida üldse teha. mõtlesin et hakkaks kasvõi tasapisi ise kaane remondiks vajalikke juppe koguma ja kui kogu kupatus olemas siis laseks ka selle kaane täielikult kap remontida. kuna varuosasid saan kõvasti odavamalt kui letihinnad. keegi pädevam võiks kasvõi miskise nimekirja teha siia mida üldse ostma peaksin hakkama.

Postitatud: 04.05.2006 17:45 13
Postitas alts20
kui ainult kaane ideaalseks teed siis kisud varsti jälle kaane maha sest suitsema tavaliselt hakkab ja rõngadki tahavad vahetaust

Postitatud: 04.05.2006 18:03 51
Postitas domain
järg nädala jooksul saan täpsemalt olukorrast teada mis toimub. loodan et alt ots on korras

Postitatud: 04.05.2006 18:49 22
Postitas domain
ja üldse tekib küsimus näiteks kui õeldakse et läbi on klapisääre tihendid siis miks ma peaksin tegema kaanele kap remondi? kas tõesti igal tava inimesel on tagataskust neid kümneid tonne pritsida kui mõne tihendi kulumise tõttu peab tegema asjdele täieliku kap remondi? olen märganud et oma ala spetsid miskipärast tahavad iga pisiasja pärast teha täieliku remondi.

Postitatud: 04.05.2006 18:56 57
Postitas toom
Ei pea tegema kaaneremonti kohe, saab ka tihendid vahetada ilma kaant maha võtmata, tuleb kõvasti odavam. Kõik ei ole nagu Meph, kes on nõus kaks kuud makarone sööma, et saaks asja ideaalseks. See vahemik ideaalne- käib küll on oi-oi kui suur.

Postitatud: 04.05.2006 19:13 40
Postitas domain
oskab keegi äkki õelda palju nende klapisäärte vahetamine ka maksab? ja kus saaks lasta teha?

Postitatud: 04.05.2006 21:52 05
Postitas kelm12
enne kontrolli mootoris surved ära ja siis otsusta mis edasi saab. kui surved norm. siis aint tihendi vahetus.

Postitatud: 04.05.2006 23:17 12
Postitas hollow
kuna endal arvasin sama viga olevat, siis sai ka välja otsitud inimene kes teeks klapisääre tihendite vahetuse ilma kaant maha võtmata... ja soovitati sellist kohta

55672869 sergei koplis

Postitatud: 04.05.2006 23:26 38
Postitas domain
tänud. ja eks siis lähiajal saab ka surved mõõdetud. siis tean mida edasi teha

Postitatud: 05.05.2006 10:48 52
Postitas Charly
Tõukur OÜ mõõdavad surved, lihvivad kaaned, vahtavad sääretihendid ja solvendavad klapid

Re: K: Kus lasta teha kaanetööd või kes vahetaks klapisääred

Postitatud: 05.05.2006 11:33 59
Postitas Svenp
domain kirjutas:mootoriks siis m50b25. auto võtab tuhandele 1,5l õli. enamus on väitnud et klapisääre tihendid
Kae korra seda teemat.

Need tihendid lähevad siis, kui mootor kuuma on saanud.

Postitatud: 05.05.2006 18:30 10
Postitas domain
sai siis nüüd ka surved mõõdetud ja tulemused järgmised:

1 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
2 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16,5
3 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16
4 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16,5
5 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
6 silinder 4x starterit - 13 ja edasi 15

Postitatud: 05.05.2006 18:44 46
Postitas hollow
domain kirjutas:sai siis nüüd ka surved mõõdetud ja tulemused järgmised:

1 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
2 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16,5
3 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16
4 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16,5
5 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
6 silinder 4x starterit - 13 ja edasi 13
see nagu oleks normipiirides... ma mäletan kui ma audiga käisin surveid mõõtmas ja sealt parim tulemus 5 pütist oli 6bar'i siis oli ka slge, et mootori vahetus või uued rõngad... kui mootor lhti sai võetud ja avanes vaatepilt, et kolvid on ära sulanud siis läks mootori vahetuseks

EDIT: olete äkki teiegi tähele pannud, et alati on kõige rohkem probleeme kõige salongipoolsema pütiga???
algul mul kyynal andis otsad selles pytis, siis oli piip otsad andnud, siis jooksis klapikambri kaane vahelt õli ainult viimasesse küünla pesasse ja kui klapid kolbidega kokku said, siis oli ka just see pütt kõige rohkem kannatada saanud

Postitatud: 06.05.2006 12:37 50
Postitas domain
sai siis poest klapisääre tihendeid uuritud ja kataloog näitas antud mootorile kahte varianti tihendeid. miskised 6mm vist ja 8vms pole enam numbrites kindel. aga ma ei tea Millised ju osta..

Postitatud: 06.05.2006 13:28 28
Postitas Madis
M50B25 mootoril on klapisääretihendid 6 mm läbimõõduga.

Postitatud: 06.05.2006 13:40 57
Postitas domain
selge pilt. tänud

Postitatud: 06.05.2006 17:46 45
Postitas hollow
Madis kirjutas:M50B25 mootoril on klapisääretihendid 6 mm läbimõõduga.
M50B25 mootoril on siiski 2 mõõtu nii klapisääre tihendeid kui ka klappe kui ka juhtpukse... 6mm ja 7mm-92 peaks olema 6mm ja 92- peaks olema 7mm

Postitatud: 06.05.2006 22:26 15
Postitas domain
mul igatahes 1992 aasta alguses toodetud masin seega 6mm?

Postitatud: 06.05.2006 22:31 00
Postitas hollow
domain kirjutas:mul igatahes 1992 aasta alguses toodetud masin seega 6mm?
ei julge kinnitada seda 100% minul 1991 aasna november ja olid 6mm

Postitatud: 07.05.2006 00:38 37
Postitas Valdek
domain kirjutas:sai siis nüüd ka surved mõõdetud ja tulemused järgmised:

1 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
2 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16,5
3 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16
4 silinder 4x starterit - 14 ja edasi 16,5
5 silinder 4x starterit - 13,5 ja edasi 16
6 silinder 4x starterit - 13 ja edasi 13
kui nüüd vaadata kui palju mootor õli ära õgib, siis võib oletada, et põlemiskambrid seest paksu saasta ja tahma täis. Kui see saast sealt välja õngitseda, siis võib survetest julgelt mõned tublid numbrid maha lahutada.

Postitatud: 07.05.2006 08:51 29
Postitas truumu
Valdek kirjutas: kui nüüd vaadata kui palju mootor õli ära õgib, siis võib oletada, et põlemiskambrid seest paksu saasta ja tahma täis. Kui see saast sealt välja õngitseda, siis võib survetest julgelt mõned tublid numbrid maha lahutada.
Samas on tahmased ka klapid ja ei sulgu korralikult...
Kui need ka ära puhastada, tuleb survet juurde jälle :roll:

Postitatud: 17.05.2006 14:11 58
Postitas domain
Sergei koplist ei rääkinud sõnagi eesti keelt.... äkki on veel mehi kes suudab vahetada klapisääre tihendid ilma pead maha võtmatta?

Postitatud: 17.05.2006 16:48 21
Postitas truumu
domain kirjutas:... äkki on veel mehi kes suudab vahetada klapisääre tihendid ilma pead maha võtmatta?
http://www.auto-diagnostika.ee/

Kui on klapi juhtpuksid läbi, jääb ainult tihendite vahetusest väheks...

Postitatud: 17.05.2006 17:06 15
Postitas domain
kuidas seda kindlaks teha ilma kaant maha võtmatta? ja mis teil muidu tööraha on klapisäärte vahetamisel?

Postitatud: 17.05.2006 17:16 24
Postitas truumu
domain kirjutas:kuidas seda kindlaks teha ilma kaant maha võtmatta?
Töö käigus
domain kirjutas: ja mis teil muidu tööraha on klapisäärte vahetamisel?
Helista Rommile 5242012

Postitatud: 19.05.2006 21:37 51
Postitas Pritsa
Minul hakkab Rommi esmaspäeval klapisääretihendeid vahetama. Minu E39-l pidi töö koos tihenditega 2500 EEK kanti jääma .