1. leht 1-st

Re: Ärakukkuvad piduriklotsid

Postitatud: 18.07.2013 11:46 57
Postitas tramtram
On ehk võimalus, et see ei olnud päris originaal Textar? Mäletan, et sain aasta tagasi "sooduskampaania" super hinnaga M52 mootorile MANN õlifiltri, mis 4 kuuga pooleks lagunes, nägi välja nagu õline wc paberi rull. Hiljem netist tootjalehelt uurides selgus, et ei olnudki originaal MANN , seal oli kohe terve lehekülg pühendatud tuvastamaks piraattoodet.
http://www.fightingthefakes.com/index.p ... =3&lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Ärakukkuvad piduriklotsid

Postitatud: 18.07.2013 13:11 29
Postitas eero
Ma olen sellist asja kohanud. Fakte ei mäleta, aga üks konkreetne juhus on meeles ühe Saab 9-5 Remsa toodetud esiklotsidega.
Otsisin arved välja faktide täpsustamiseks. Läbisõit oli nendega 45tkm, 2 aastat ümmarguselt. Katet oli seal veel küllalt.

Üldiselt Remsa pidurdusefektiivsuse poolest senisel tagasisidel olnud hea, ka töötab vaikselt. Aga peale seda keissi eriti välja ei paku kui just nimme ei nõuta. Tehakse Itaalias, vbla ei sobi külma kliimasse, soolatatud teedele või krt teab mis.

Textari puhul muidugi paneb kulme kergitama, et esmapaigaldusvaruosa tootja asjad niimoodi laiali kukuvad. Aga noh, neid näiteid võib veelgi tuua kui viitsiks, millised bemmi või kelle iganes originaalosad kriitikat ei kannata ja kellegi hoopis muu tehtud samad asjad kaua teenivad.

Re: Ärakukkuvad piduriklotsid

Postitatud: 18.07.2013 16:21 05
Postitas eero
Nii, no nagu tellimise peale. Saab 9000 esimesed täna. Remsa.

Pilt

Re: Ärakukkuvad piduriklotsid

Postitatud: 19.07.2013 20:36 08
Postitas Kotkas1
minu nimekiri
auto- klotsid- läbisõit- aeg- tootja- umbkaudne paksus tervetel klotsidel
e34- esimesed - 22000km- u 1 aasta- breck- 8mm
e30- esimesed- 1600km- 1kuu- fomar- ca 10mm
e30- tagumised - 4000km- 3 kuud- fomar- ca 8-9mm
e30- esimesed - 11000km- 7 kuud- ICER- ca 8mm
e30- esimesed - 15000km- u 1 aasta- 4mm
e30 - esimesed ja tagumised - 1000km- 3 päeva - VALEO- 5mm (open track :oops: )
e39- tagumised- ????km- ???? - ????- 7mm olid ostes all lagunesid esimese külmaga

hästi vastu pidanud on delphi ja bosch

Re: Ärakukkuvad piduriklotsid

Postitatud: 26.07.2013 21:04 20
Postitas Kotkas1
tundub et siin on mõistlik REMSA-ga ühendust võtta ja uurida partii, sest kui äkkpidurdusel ära lagunevad ikka klotsid siis ei tohiks selline firma üldse E serti saada oma klotsidele
edit: nii juhus minuga aastaid tagasi, põrutasin eessõitjale tagant sisse. paar kuud hiljem kui tuli motivatsiooni auto taastada leidsin samuti purunenud klotsid - mine võta kinni kas lagunes 2 klotsi avarii tagajärjel või olid avarii süüdlaseks

Re: Ärakukkuvad piduriklotsid

Postitatud: 29.07.2013 13:43 39
Postitas Svenp
BMW E30 318is

Tagumised originaalklotsid Jurid - 73 000 km ja 7 a - muretult
Tagumised originaalklotsid Jurid - 25 000 km ja 5 a - veel kestavad seni muretult
Esimesed originaalklotsid Textar - 65 000 km ja 9 a - veel kestavad seni muretult

Sõidustiil sportlik. Piduriosad ostetud BMW esindusest. Aegajalt (mitte iga aasta) pidurisadulad lahti võetud, puhastatud ja määritud. Mansetid ja tolmukatted esialgsed.

Mõnedel klotsidel on välisküljel värvikiht maha koorunud kasutuse käigus. Täpsemalt ei mäleta.

Re: Ärakukkuvad piduriklotsid

Postitatud: 29.07.2013 15:02 20
Postitas zaruljom
mul e46 328 taga textarid aastakese olnud. Probleeme pole.
Ette said 50k tagasi Allied Nippon. Vilisevad, ei kulu ja soonivad kettaid (kuna kettad tuleb enivei uued panna, siis lähevad klotside lõpuni kukludes vahetusse). Neil odavatel vist palju rauda sees vms. Veljed tolmust pruunid. Originaalklotsid on kiiremini kulunud ning must tahm veljel.

Re: Ärakukkuvad piduriklotsid

Postitatud: 03.08.2013 23:31 34
Postitas kloox
Mu vanale diislikuudile said alla ette ferodo sl ja taha trw,pole üle 50 tuhhi mingit muret olnud piduritega ja kettad said kõikse odavamad pandud ja siiamaani sirged. Vanad klotsid olid mingid käkid,mis vilistasid jubedalt,aga katted olid omal kohal.

Re: Ärakukkuvad piduriklotsid

Postitatud: 10.08.2013 13:33 10
Postitas pancho villa
juhtumisi on 3-4 korda remsa tehases käidud, corellas hispaaniamaal. toodetakse seal nii remsat, roadhausi, trw-d kui ka muid kaubamärke esindavaid piduriklotse.