jahutusvesi välja

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

jahutusvesi välja

Postitus Postitas rajko »

kuna mootoris praegu tavaline H2O sees, siis enne öökülmi tahaks ära vahetada jahutusvedeliku vastu. Radika küljest lõdvikud lahti võttes jookseb vesi aint radikast välja, mootorisse jääb sisse. Kuda ta sealt mootorist kätte saada?
Jama ka kui hommikul mootor ja radikas lõhki on külmunud. Paberite järgi peaks 12 l seda veekest sinna minema.
Veiko
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 04.03.2003 13:18 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Veiko »

plokil külje peal peab olema kuskil üks jahutusvedeliku väljalaskmise punn (polt), keera see eest ära ja vesi voolab plokist välja
Kasutaja avatar
jevgeni
Huviline
Postitusi: 301
Liitunud: 07.08.2003 16:19 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jevgeni »

kui kogu vedeliku kätte ei saa, siis pane kangema tosooli sisse. segunevad ära.
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Sai ka enda autol jahutusvedelik vahetatud - radikal alumine punn lahti ja vana solk välja, aga sealt sain kätte nii umbes 5 l, kokku peaks aga süsteemis (E34 2,0) olema 11 l. Pimedas kanalis sai küll uuritud, et kas plokil kusagil mingi kork on, kust saaks ülejäänu kätte, aga mina seda leida ei suutnud. Kas keegi on asjaga täpsemalt kursis, et kust seda korki otsida, et ka mootorist vedelik välja saada ??
Kasutaja avatar
Priit Peljo
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit

Postitus Postitas Priit Peljo »

M30-el on 6-nda püti väljalaske all.
Kasutaja avatar
markx
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 23.05.2003 14:15 49
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas markx »

Kui vana mahl väga paks solk ei ole, siis pole mõtet teda plokist välja imeda.
Lase radikast välja ja vala kontsentraati asemele- kärab väga hästi!! Kui tahad plokist ikka kätte saada mahlakest aga punni ei leia, lase lõdvikud lahti ja kalla puhast vett ülemisest august sisse, alumisest voolab koos solgiga välja!
Niimoodi saad vana mahla välja loputada, pärast lased radika jagu kontsi peale ja ongi valma....
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas markx[/i]
Kui vana mahl väga paks solk ei ole, siis pole mõtet teda plokist välja imeda.
Lase radikast välja ja vala kontsentraati asemele- kärab väga hästi!! Kui tahad plokist ikka kätte saada mahlakest aga punni ei leia, lase lõdvikud lahti ja kalla puhast vett ülemisest august sisse, alumisest voolab koos solgiga välja!
Niimoodi saad vana mahla välja loputada, pärast lased radika jagu kontsi peale ja ongi valma.... [/quote]

IRW:D
Ei tea miks küll lollid bmw insenerid nõuavad
jahutusvedeliku vahetamist 1x aastas ja pidurivedelikul
sama tihedasti:D Kalla pidurivedeliku topsi KAMAZi
õli sisse ja kärab küll, my asss....
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Aare jutuga täitsa nõus (E34 on jahutusvedeliku vahetus ette nähtud küll iga 2a. tagant aga see selleks). Seega oleks ikka igati kasulik vana soga kõik korralikult kätte saada ja siis uus sisse.
Vasta