1. leht 1-st

PROBLEEM DIFFRIGA!!!!

Postitatud: 13.08.2003 17:24 08
Postitas Sniper
Soovitati pöörduda murega BMW klubisse.Mure nimelt selles ,et diffris imelik undamine.Õli olemas,kuskilt ei leki,poolassid ja silla puksid vahetatud.Milles asi ja kas on seda probleemi võimalik ka omalkäel kõrvaldada

Tänud igale abimehele

Postitatud: 13.08.2003 20:17 53
Postitas Cardo
difriga lugu selline et see kogenematut käppa ei salli parem pöördu Eiki poole viimsis. Pargi tee 8 . Aamann.

Postitatud: 13.08.2003 22:54 50
Postitas vallo
Mul sama jama, ca. 60- 110 km/h kiiruse juures tagasild undab, muidu vait kui haud. Ka korralik määre sees ja puha. Peab ka vist kellegi targema poole pöörduma, ise ei julge sellist asja lammutama hakata.

Postitatud: 14.08.2003 12:10 12
Postitas kimmo
[quote][i]Algselt postitas Sniper[/i]
Mure nimelt selles ,et diffris imelik undamine.[/quote]
oled kindel, et undab differ?

lase mõnel meistrimehel (nt. eiki) tagasild üle vaadata. saad asjatundlikku soovitust.

kui difrit vahtama hakkad, siis otsusta enda jaoks, kus sa autot kõige enam kasutad: aeglasema ülekandega difrid sobivad pikemateks maanteesõitudeks, kiiremad vastavalt äkilisemale jalale mõeldud. ja soovitus oleks hankida piiratud libisemisega differ.

Postitatud: 14.08.2003 14:39 34
Postitas Arvo
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
kui difrit vahtama hakkad, siis otsusta enda jaoks, kus sa autot kõige enam kasutad: aeglasema ülekandega difrid sobivad pikemateks maanteesõitudeks, kiiremad vastavalt äkilisemale jalale mõeldud. [/quote]
Vastupidi ikka, aeglasem linna ja kiirem maanteele. Kiiremaga saab teoreetiliselt ka suurema tippkiiruse, iseasi kas su auto mootor nii palju jõuab.

Postitatud: 14.08.2003 16:25 58
Postitas markx
Diffritega on jama palju, kui nad kord undama hakkavad siis ei pruugigi neid enam vaiki saada.
Ja kindlasti otsi mõni korralik asjatundja sest muidu on kindel, et asi hakkab veel rohkem kärama!!!

Postitatud: 14.08.2003 17:22 56
Postitas Sniper
Tnx. Uurin asja

Postitatud: 14.08.2003 18:18 41
Postitas kimmo
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Vastupidi ikka, aeglasem linna ja kiirem maanteele. Kiiremaga saab teoreetiliselt ka suurema tippkiiruse, iseasi kas su auto mootor nii palju jõuab.
[/quote]
sorri, pidasin silmas vastavalt väiksemat ning suuremat ülekandearvu

Postitatud: 14.08.2003 19:29 32
Postitas Cardo
Mix undab ? üks põhjus on kulunud nuudi simmer mis väljendub õlilekkega , ja kui differ on tühjaks lekkind nakkub õlikülge liiva ja sodi mis satub laagrisse ja see hakkabgi tegema häält. Vanemate bemmide difrinuutide juurest on ikka õliniresid näha olnud , kui vaatad autoalla siis peaks näha olema poltkinnituse ümber kobaras nagu muda mis ongi õlikülge nakkunud liiv.

Postitatud: 15.08.2003 14:38 34
Postitas Sniper
Tõepoolest üks pooltelje ots on vähe märg ja liivaga koos. Kas see eeldab laagri vahetust? Ja kas peale laagri vahetust on kõik jälle ok?

Postitatud: 25.08.2003 19:05 32
Postitas Riivo
hei...siin juttu diffritest nii et ei akka uut teemat tegema (loodan, et teema omanik ei pahanda:cool:) ...kysimus, et mida moodi vaadata ja aru saada difrite ylekande numbritest 4.11, 4.21 etc...st kumb näiteks kiirem ja kumb aeglasem jms...abiks oleks ka selgitus piiratud libisemisega difrite kohta...tnx!

Postitatud: 02.09.2003 11:50 16
Postitas Arvo

Postitatud: 02.09.2003 11:52 05
Postitas Arvo
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
[quote][i]Algselt postitas McRicco[/i]
hei...siin juttu diffritest nii et ei akka uut teemat tegema (loodan, et teema omanik ei pahanda:cool:) ...kysimus, et mida moodi vaadata ja aru saada difrite ylekande numbritest 4.11, 4.21 etc...st kumb näiteks kiirem ja kumb aeglasem jms...abiks oleks ka selgitus piiratud libisemisega difrite kohta...tnx! [/quote]

Ülekande number näiteks 4.00 tähendab jämedalt seletades, et kui kardaan teeb ühe tiiru siis diffrist väljuvatel pooltelgedel tehakse 0,25 tiiru. Ehk siis mida väiksem on ülekande number seda suurem on teoreetiliselt auto tippkiirus, sellega kaasnevad "pikad käigud" ja tuimem minek.
Piiratud libisemisega differ - jämedalt seletades mõlemad rattad veavad. Tavasõidul sellest suurt tolku pole, küll aga ringrajal kus järskudes kurvides kui sisemine ratas on kehvema pidamisega veab ka välimine ratas.
Veidi segane jutt aga kiiruga ei osanud lihtsamalt kirjeldada. Täpsemaid skeemidega seletusi mõlemale küsimusele leiad netist kuhjaga. [/quote]

Postitatud: 04.09.2003 00:11 01
Postitas Riivo
niih..sain asjale pihta:)...aga miskit konkreetset difrit kelleltki ostes on võimalik ka kuskilt teada saada, mis ylekannetega difriga tegemist?..st, on kuskile ylekande suurus märgitud?

Postitatud: 04.09.2003 08:58 34
Postitas jjanno
Tere
[quote][i]Algselt postitas McRicco[/i]
..st, on kuskile ylekande suurus märgitud? [/quote]
Otsi natukene ka varem vesteldud teemades. Sellest on päris palju juttu olnud. Näiteks on kunagi olnud teema "Küsimus diffri kohta", kus juba teises postituses on vastus Sinu küsimusele.
Lühidalt: Seal peaks üks plekist lipakas küljes olema...

jJanno