Kuidas ma e30le konditsioneeri paigaldasin

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Kuidas ma e30le konditsioneeri paigaldasin

Postitus Postitas patrik »

Esiteks tahaks ära mainida, et antud jutt ei ole kirjutatud kellegi maine kahjustamiseks ega mingi muu erilise tagamõttega, vaid lihtsalt hoiatuseks/ kogemuse jagamiseks osavate kätega vendadele.
Niisiis sai endale muretsetud e30 touring 325i. kuna auto hakkab palju sõitma, sai otsustatud võimalikult palju lisasi külge ehitada: signad, immod, makid-värgid, autopiloot, comfortfunktsioon, xenontuled, normaalsem rool ja käigukanginupp,jne ja loomulikult palavate ilmade vastu kondikas. kuna eelmisest autost olid alles kompressor, kuivati ja paar toru, oli vaja veel salongiahju, ette radikat-ventikat, veel mõnda toru ja elektrijuhtmestikku. eelmisele autole sai ka peale pandud niiet kogemus olemas kuigi väga kurb- sauelt sai ostetud kogu komplekt, peale pandud, kuid salongi soojenduskraan tilkus ja enne kui vea leidsin vahetasin 3x 325i plokikaant. ok nüüd üritasin olla tähelepanelikum. sauelt Siimu käest sain kogu komplekti 1000eeguga- salongiahju plastmassosad katki, voolikud murenenud, torud seest roostes. igori käest sain salongiahju tervena 350eeguga ainult ühte katet polnud kusagil. selle sain alles hiljem, täiesti juhuslikult. laki autos survestati radikas, mis lekkis 5 kohast, Siim andis teise, mis ka ei pidanud, ok saime temaga kaubale. tellisin lakist uue radika 1500eek- normaalne. ventikat loomulikult kusagilt ei saa. lõpuks aitas mersu keskuse meister, sain mootori ja tiiviku, kinnitused ja katte tegin ise. hifleksis vahetati välja murenenud voolikud, pikkused jäeti samad. paigaldusel ilmnes, et voolikud ei sobinud üks lühike teine pikk. Siim ei maininud, et kont tuli neljasilindrise mootoriga auto pealt. tagasi hifleksi, jälle mõnus arve. voolikud kokku 800eeku. sealt sai ka kõik uued tihendid võetud. kompressori rihma oli ka paras n..ss lasna piirkonnast saada. kuna vana tüübi freoon on osoonile kahjulik, otsustasin kompressori lahti võtta, puhastada ja uue tüübi freooni õli sisse panna. um-is ulatati lahkelt õli letile 1700eek/l!!! TÄITSA SEGASED!! müüdi küll veerand liitri kaupa, kuid unustage ära. kodus oli veel järgi jäänud vana tüübi õli ja otsustasin r12 kasuks(vana freoon). p...sse see osoon. kompressori laagrit vahetades ilmnes, et see on ebastandardne ja tuli kasutada kahtekitsamat laagrit ja detailid ümber teha. ja kõige lõpuks, kui asja reedel käima sain, keeras ilma jahedamaks...
Võibolla on sellest jutust kellelegi kasu kes mõtleb sama teed läbida, kuid soovitan soojalt: sellist asja ostke töötava variandina auto küljest, millel saab seda proovida! asi ise ei maksa midagi võrreldes remonditöökoja arvega ja ajakulu ja n..ssiga mida saate sellega näha.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Suured tänud soovituse eest. Sama asja ette võtmine nimelt meeles mõlkumas.

Küsiks veel, mis on comfortfunktsioon?
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

paned signa peale ja aknad-luugid lähevad ise kinni
siim
Huviline
Postitusi: 4330
Liitunud: 30.09.2002 23:33 19
Asukoht: Vetka talu, Saustinõmme küla, Saku vald
Kontakt:

Postitus Postitas siim »

Siim ei maininud, et kont tuli neljasilindrise mootoriga auto pealt.

Et siis mis see tähendab?
mõlemad kondid tulid 6silindrilise auto pealt. Ja loomulikult lähevad torud rooste kui nad kaua seisavad.
Mina seda kondi värki ei jaga nii et vabandused aga kondis ei tulnud teps mitte 4silindrilise auto pealt.
5213002
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

kuidas see, comfortfunktsioon, süsteemi peale installimine käib, kaind off huvitatud sellest asjast:D
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Timmu
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 08.12.2002 22:06 39

Postitus Postitas Timmu »

ma ka huvitatud olen sellest mugavusest(el.luuk ja aken ise pandud)
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

luugimoodul ei taha bmw luugiga eriti toimida (luuki tuleb ümber teha), el akende moodul (korralik) maksab umbes 500.- 2 akent suvalises alarmi
paigalduskohas. jutt käib e30st
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

aga kas mitte see comfort variant ei tööta ainult teatud alarmide puhul millel on olemas see funkt.? vähemalt nii räägiti mulle alarmi paigalduses!

to patrik: kuidas saab ise panna xenon tuled? mis peab ümber ehitama?
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Minu e34 3.0 88 on mingi Meta alarm ja aknad jooksevad kinni.
Sai ise installitud ka el luuk, sauelt Igori käest tõin ainult juhtme ja vedasin selle tagaistme alt luugini ja kui nüüd signa peale panna sulgevad nii aknad kui luuk.
Igati lahe.

Aga kas mingit sellist varianti ei ole, et kui ma tahan luugi lahti jätta nt kuuma ilmaga, et see oleks ka võimalik???
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

meta vanema tüübi alarmidel seda võimalust ei ole, ei oska täpselt öelda, kas päris uutel tüüpidel on, sest lõpetasin metaga tegelemise nii umbes 4-5 aastat tagasi. cobral on selline funktsioon olemas ja defal ka, kuid tuleb osta juurde 3:1 pult
Vasta