1. leht 1-st

sisselaske poleerimine????

Postitatud: 19.05.2005 00:11 11
Postitas byerman
kas annab tuntavat tolku ja kuidas kavalam teha..

Re: sisselaske poleerimine????

Postitatud: 19.05.2005 00:22 32
Postitas Pille
byerman kirjutas:kas annab tuntavat tolku ja kuidas kavalam teha..
Tolku? mismõttes tolku?

sa mõtled nii poleerida? : http://www.pilt.ee/photo/374198/8447337/

http://www.pilt.ee/photo/374198/8575218/

Postitatud: 19.05.2005 00:26 20
Postitas Cardo
Pille äkki poleerid minu autol ka kollektori ära :)

Postitatud: 19.05.2005 00:32 30
Postitas Pille
Cardo kirjutas:Pille äkki poleerid minu autol ka kollektori ära :)
oiiii, seda tööd ma küll nüüd lähiajal ette ei taha võtta... see võtab niiiiiiiiii kaua aega. Sisselase tehti Laki Tuningus, sest see liiga kaua aega oleks võtnud ise käsitsi teha. Aga kambrikaane tegin käsitsi, ja oleks ma teadnud et see niiiiiiiii kaua aega võtab, siis oleks ka selle lakisse viinud :P mul see kaan küll natuke pooleli jäi, sest auto tahtis juba värvimisest välja tulla :) Ja kui kunagi isegi peaks uuesti seda tegema, siis arvestan vähemalt kaks korda samapalju aega selle jaoks kui praegu.
Aga vastavate seadmetega pidi suht kiiresti minema, rääkisid mulle targemad hiljem.

Aga ülimalt sheff on küll, teen alati suurima hea meelega kapoti lahti ja vaatan, sest see vägaväga hea näeb välja :cool:

sisselase

Postitatud: 19.05.2005 00:42 23
Postitas byerman
ma mõtlen esmalt sisselaske kanalite poleerimist,lihvimist seespoolt,,

Postitatud: 19.05.2005 00:48 33
Postitas meph
Mõttetu seest poleerida. Targad võivad rääkida ka miks.

Postitatud: 19.05.2005 09:05 25
Postitas Arvo
meph kirjutas:Mõttetu seest poleerida. Targad võivad rääkida ka miks.
Täpsustuseks, mõttetu on poleerida kollektori ja kaane seda osa kust juba valmis kütusesegu lendab. Õhu liikumisele tuleb poleeritud toru ainult kasuks.

Postitatud: 19.05.2005 10:24 46
Postitas Charly
sisselaske seestpoolt poleerimise mõttetuse kohta tasub search-ida tikutaku foorumist

Postitatud: 19.05.2005 13:04 38
Postitas Aare
Mõttetu vaev. BMW mootoril ei voola segu mööda pordi seinu ja klapipead, vaid läheb otse umbes pordi keskelt klapiavast sisse. Seinte lähedal olulist voolu ei olegi.

BMW mootori portide poleerimine lisab usaldusväärsete allikate väitel väga kõrgetel pööretel voolavust kuskil 0,3-0,5 cfm-i, kusjuures pordi enda voolavus on 150-170 cfm-i. Niiet võit on marginaalne ja igatahes ei tasu seada vaeva.

pealegi saab poleerida korralikult ainult cnc-porditud kaani, mitte käsitsi tehtuid, sest need ei ole piisavalt tasased. Kui ebatasane, käevääratustega
jne kaan poleerida seest, siis hakkab poleerimine neid ebatasasusi võimendama.

pealegi korjab siledaks lakutud port segust bensiini välja. see poleerimine on rahvatarkus, bullshit, mis tänavamootoritel ei toimi. toimib ta F1 mootoril, kus õhu kiirus on nii 5 korda suurem.

kataloogides pakutavatel kaantel on kõik seepärast poleeritud, et neil oleks viisakas kaubanduslik välimus.