sisselaske poleerimine????

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

sisselaske poleerimine????

Postitus Postitas byerman »

kas annab tuntavat tolku ja kuidas kavalam teha..
Pille
Klubiliige
Postitusi: 1383
Liitunud: 11.12.2003 13:59 31

Re: sisselaske poleerimine????

Postitus Postitas Pille »

byerman kirjutas:kas annab tuntavat tolku ja kuidas kavalam teha..
Tolku? mismõttes tolku?

sa mõtled nii poleerida? : http://www.pilt.ee/photo/374198/8447337/

http://www.pilt.ee/photo/374198/8575218/
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Pille äkki poleerid minu autol ka kollektori ära :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Pille
Klubiliige
Postitusi: 1383
Liitunud: 11.12.2003 13:59 31

Postitus Postitas Pille »

Cardo kirjutas:Pille äkki poleerid minu autol ka kollektori ära :)
oiiii, seda tööd ma küll nüüd lähiajal ette ei taha võtta... see võtab niiiiiiiiii kaua aega. Sisselase tehti Laki Tuningus, sest see liiga kaua aega oleks võtnud ise käsitsi teha. Aga kambrikaane tegin käsitsi, ja oleks ma teadnud et see niiiiiiiii kaua aega võtab, siis oleks ka selle lakisse viinud :P mul see kaan küll natuke pooleli jäi, sest auto tahtis juba värvimisest välja tulla :) Ja kui kunagi isegi peaks uuesti seda tegema, siis arvestan vähemalt kaks korda samapalju aega selle jaoks kui praegu.
Aga vastavate seadmetega pidi suht kiiresti minema, rääkisid mulle targemad hiljem.

Aga ülimalt sheff on küll, teen alati suurima hea meelega kapoti lahti ja vaatan, sest see vägaväga hea näeb välja :cool:
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

sisselase

Postitus Postitas byerman »

ma mõtlen esmalt sisselaske kanalite poleerimist,lihvimist seespoolt,,
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mõttetu seest poleerida. Targad võivad rääkida ka miks.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

meph kirjutas:Mõttetu seest poleerida. Targad võivad rääkida ka miks.
Täpsustuseks, mõttetu on poleerida kollektori ja kaane seda osa kust juba valmis kütusesegu lendab. Õhu liikumisele tuleb poleeritud toru ainult kasuks.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

sisselaske seestpoolt poleerimise mõttetuse kohta tasub search-ida tikutaku foorumist
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mõttetu vaev. BMW mootoril ei voola segu mööda pordi seinu ja klapipead, vaid läheb otse umbes pordi keskelt klapiavast sisse. Seinte lähedal olulist voolu ei olegi.

BMW mootori portide poleerimine lisab usaldusväärsete allikate väitel väga kõrgetel pööretel voolavust kuskil 0,3-0,5 cfm-i, kusjuures pordi enda voolavus on 150-170 cfm-i. Niiet võit on marginaalne ja igatahes ei tasu seada vaeva.

pealegi saab poleerida korralikult ainult cnc-porditud kaani, mitte käsitsi tehtuid, sest need ei ole piisavalt tasased. Kui ebatasane, käevääratustega
jne kaan poleerida seest, siis hakkab poleerimine neid ebatasasusi võimendama.

pealegi korjab siledaks lakutud port segust bensiini välja. see poleerimine on rahvatarkus, bullshit, mis tänavamootoritel ei toimi. toimib ta F1 mootoril, kus õhu kiirus on nii 5 korda suurem.

kataloogides pakutavatel kaantel on kõik seepärast poleeritud, et neil oleks viisakas kaubanduslik välimus.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta