NCS Expert tõlked

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

Kas leidub siin foorumis inimesi kes oleksid nõus pingutama ja otsima vasteid NCS Expert-i saksakeelsetele parameetritele ja nende valikutele? Tõlget siis ootaks esialgu inglise keelde.
Hetkel on olemas siis täielik nimekiri, parameetritega mida muuta annab ning iga parameetri juurde kuuluvate võimalustega saksa keeles, autolt 530d 99a., millest umbkaudu 30-40% on juba tõlgitud. Aga üksinda seda teha on ikkagi suht suur ettevõtmine.


ACS

Kood: Vali kõik

1)     HBA_ASC_5_7		
*       nicht_aktiv		          disabled
        wert_01		              value 01
        wert_02		              value 02
        wert_03		              value 03


2)     IHAMODIFY
*       nicht_aktiv                 disabled
        aktiv                       enabled

3)      AMR_TYP_5.7
*       typ_2                       type 2
        typ_1                       type 1
        typ_3                       type 3

4)     BMR_TYP_5.7
*       typ_3                       type 3
        typ_1                       type 1
        typ_2                       type 2

5)     E39_KURVENLOGIK              E39 curve logic ?????
*       aktiv                       enabled
        nicht_aktiv                 disabled
LCM

Kood: Vali kõik

1)   ABSCHALTUNG_UNTERSPG		      
*       wert_01		                value 01


2)   ZUENDSCHL_STECKT		
*       melden	                    report
        nicht_melden		           do not report


3)  ABFRAGEZEIT_AHM		
*       wert_01		                value 01


4)   ENTPRELLZAHL_FEHLERERK		
*       wert_01		                value 01



5)   FEHLER_ANHAENGER		
*       melden		                 report
        nicht_melden		           do not report


Moodulite kaupa siis riputan siia ülesse kah. Kohe kui ühe mooduli jagu tõlgitud on.
Viimati muutis Maximaator, 19.11.2010 13:44 32, muudetud 16 korda kokku.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4352
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas PeeterA »

EBV -Electronic brake proportioning allows the DSC system to adjust the braking force to the rear
wheels based on the vehicle’s loading to maximize the braking force at all wheels.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas vahur_s »

Väärt ettevõtmine.
Kahjuks aidata hetkel ei oska.
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

PeeterA kirjutas:EBV -Electronic brake proportioning allows the DSC system to adjust the braking force to the rear
wheels based on the vehicle’s loading to maximize the braking force at all wheels.

Aga kuidas see saab olla siis minu autol active kui mul pole dsc vaid asc?
Või on neil see ühine asi?
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

Osad on aga kõiki pole, või siis ma lihtsalt ei leia :(
Ega ma muidu poleks seda teemat teinud kah. Kes oskab ja viitsib see abistab tõlkimisel.
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

Tänud selle listi eest. Mul endal kah 3 sellist listi aga ükski ei ole täielik.
Nii et minu pingutus jätkub et saada KÕIK tõlgitus. Ja kellel huvi lööb kaasa ;)
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4352
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas PeeterA »

Tegelt kysitust lausa 4 parameetrit peaks olema otseselt seotud piduri-DSC-ASC systeemidega. Mine kusagile liikluseks suletud platsile testima, et mis m6ju nende parameetrite muutmine avaldab :lol:
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

Ega ma ei tahagi kellelgi neid muutma hakata. Ainult kui siis enda auto peal.
Ja need 5 esimest on kõik ASC moodulist. Kui need tõlgitud saab siis tulevad järgmised 5 jne :)
Sportlikust huvist tahaks tõlgitud saada. Kui kunagi miskit vaja kellelgi teha siis hää ette võtta ja vaadata mis ja kus.
Peeter_S
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 29.04.2010 00:01 43

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Peeter_S »

Maximaator kirjutas:Ega ma ei tahagi kellelgi neid muutma hakata. Ainult kui siis enda auto peal.
Kõlab nagu purjus inimese jutt: "Ma teadsin, et ma prujus peaga sõidan, kuid ega ma kedagi teist oma autosse ei võtnudki..."
Diislijoodiku jutul on aegajalt ikka iva sees...
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas TimoA »

Peeter_S kirjutas:
Maximaator kirjutas:Ega ma ei tahagi kellelgi neid muutma hakata. Ainult kui siis enda auto peal.
Kõlab nagu purjus inimese jutt: "Ma teadsin, et ma prujus peaga sõidan, kuid ega ma kedagi teist oma autosse ei võtnudki..."
.

Teinekord ära joo siis nii palju.

Tegelt ma arvan et maximaator tõmbab experdiga kõik andmed alla, ja siis hakkab huupi asju muutma täpselt vastupidiseks praegustele andmetele. Ja siis läheb maantele ja vaatab kas võtab 300 välja või võtab 3 puud maha. :) Miks on siukseid kommentaare vaja. Nagu ei teaks et sellega võib auto tuksi keerata, ja nagu oleks eile sündinud, et igaksjuhuks muudame ära, ja siis liikluses testime.
Diislijoodiku jutul on aegajalt ikka iva sees..
Teame seda väga hästi. Aga polegi plaanis seal midagi muuta enne kui teada on saadud mis midagi konkreetselt teeb.
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

Peeter_S kirjutas:
Maximaator kirjutas:Ega ma ei tahagi kellelgi neid muutma hakata. Ainult kui siis enda auto peal.
Kõlab nagu purjus inimese jutt: "Ma teadsin, et ma prujus peaga sõidan, kuid ega ma kedagi teist oma autosse ei võtnudki..."
Diislijoodiku jutul on aegajalt ikka iva sees...
Milleks sellist iba ajada ????? Üritaks ikka teemas püsida ja kui tead mõnd tõlget siis anna teada.
Soov oleks kõik tõlgitud saada, et oleks selge pilt, mida ja kus muuta annab. Mitte et huupi hakkan muutma.
Ja kui kellelgi tõesti soovi pole kaasa aidata siis sellest pole kah miskit hullu. Saame kahekesi kah tõlgitud.
Nii et kui arvamus on et sellist teemat pole vaja siis moded võivad teema ää kustutada.

EDIT: Lisasin esimesse posti LCM moodulist mõned mida ei tea veel ;)
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas vahur_s »

Maximaator kirjutas: LCM

Kood: Vali kõik

    1)   BREMSFLUESSIGK_INV              Brake fluid ???
    *       aktiv                        enabled
            nicht_aktiv                  disabled

    2)  FEUERLOESCH_PRUEF      
    *       melden                       report
            nicht_melden                 do not report

    3)  I_GONG_GURT      
    *       melden                       report
            nicht_melden                 do not report

    4)  KAT_ZU_HEISS      
    *       melden                       report
            nicht_melden                 do not report

    5)  KENNZEICHENLI_PRUEF      
    *       melden                       report
            nicht_melden                 do not report
Kindlat tean:
5) Numbritulede korrasoleku kontroll


Ülejäänuid ei tea, aga teen mõned pakkumised (googli abiga):
2) FEUER - ingk. Fire
LOESCH - ingk. Delete

4) KAT -> KATALYSATOR
ZU -> ZUEND - süüteseade
HEISS - kuum
Viimati muutis vahur_s, 11.11.2010 14:07 23, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

2) FEUER - ingk. Fire
LOESCH - ingk. Delete


Sellest võiks siis välja lugeda et: FEUERLOESCH_PRUEF = Check fire-extinguishing system ?????
Kas selline asi on üldse olemas ????
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4352
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas PeeterA »

:lol: Tulekustutiga on tegemist. Masin soovitab juhil tulekustutit regulaarselt kontrollida lasta.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

On keegi sellist teadet näinud spidoplokis: Check fire-extinguisher ;)
Aga ega seal vast mingit muud varianti pole.
Jälle üks tundmatu tõlgitud :)
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas teet82 »

Ei läinud kohale mu eelmine postitus, tihe andmine selles teemas vist :D
Aga tahtsin mainida seda, et paljud sõnad pole kirjutatud nii, nagu nad tegelikult saksa keeles olema peaks. Puuduvad täpitähed, nende asemel on UE, OE jne. See võib tekitada segadust tõlgete otsimisel..
3) I_GONG_GURT Turvavöö helisignaal?
4) KAT_ZU_HEISS Katalüsaator liiga kuum!
2) FEUERLOESCH_PRUEF Feuerlöscher on jah tulekustuti/kustutaja otsetõlkes
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

Sellest hästi ei saa aru: I_GONG_GURT = Turvavöö helisignaal
Kuna valikud on kas teavita(melden) või ära teavita(nicht melden). Et mida ta siis peaks teavitama või on siin mõeldud seda et annab märku GONG-iga et vöö tuleks peale panna????
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

Ega autosse ei tohi ühtegi parameetrit tõlkida. ERROR ees kohe, aga päris peeti ei keera miskit ;)
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas vahur_s »

Maximaator kirjutas:Sellest hästi ei saa aru: I_GONG_GURT = Turvavöö helisignaal
Kuna valikud on kas teavita(melden) või ära teavita(nicht melden). Et mida ta siis peaks teavitama või on siin mõeldud seda et annab märku GONG-iga et vöö tuleks peale panna????
Ma pakun et antud funktsioon annab üksnes edasi infot turvavöö helisignaali kohta mööda I bus'i.
Näidikute plokis süttib ju turvavöö märgutuluke peale auto käivitamist. Euroopa masinatel kustub ta mingi aja pärast ise ära (vahet pole ka sturvavöö kini või mitte), aga USA masinatel vist mitte enne kui turvavöö kenasti peale on pandud. Selle info edastamiseks vast antud funktsioon ongi.
Buckle belt (US, Gulf States only)
The message appears when the seat belt has not been buckled (closed). The belt contact switch which
switches to ground is connected directly to the LCM.
teet82 kirjutas:4) KAT_ZU_HEISS Katalüsaator liiga kuum!

See peaks siis jaapani turu jaoks olema mõeldud. Huvitav kust masin selle infot võtab, kas mõni lisa andur?
Catalytic converter overheating (Japan version only)
Inglis keelne jutt võetud siit.



Vaja veel välja nuputada mis BREMSFLUESSIGK_INV endast kujutab. Selle saab mitmeks osaks jagada:
BREMSFLUES - pidurivedelik
SIG - signaal ??
K - ??
INV - ??
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

See vajab jah vähe rohkem süvenemist või siis head saksa keele oskust :( A küll välja nuputab.
Lisasin ka mõned uued saksakeelsed optionid.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas teet82 »

2) NEBELLI_HI_PRUEF Nebellicht hinter prüfen- tagumised udutuled
4) NEBELLI_VO_PRUEF Nebellicht vorn prüfen - esimesed udutuled
5) PANZERTUER_OFFEN Panzertür offen- panzer tähendab tankisoomust, tõlkeks annab ka paak.
Paagiluuk avatud?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

5) PANZERTUER_OFFEN - ja mina mõtlesin siin et mis krdi soomustatud uks avatud :lol:
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

Uued lisatud LCM-i alla :)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas priitv8 »

Automaatne tulekustutussüsteem peaks Security mudelil peal olema.

BREMSFLUESSIGK_INV tähendab, et pidurivedeliku nivoo andur on inverteeritud (st kas andur on sulguva või avaneva kontaktiga).

PANZERTUER_OFFEN soomusuks lahti käib ka security mudeli kohta.

Aga ausalt öelda, siis neid parameetreid ja nende väärtusi on kokku tuhandeid. Ei tea kes neid viitsiks tõlkida ;)
Kui vaid E39-ga piirduda, siis on vbl veel hallatav kogus. Aga siiski on ka siin juba erineva CI-ga mooduleid kokku päris korralik kogus. Kiire loendus andis 82 erinevat varianti. LCM on neist üks kirjumaid : CI 14 kuni CI 23 ehk siis 10 erinevat.

PS Maximaator: mismoodi Sa ühe mooduli võimalikke parameetreid ja nende väärtusi kokku loed?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas priitv8 »

Maximaator kirjutas:Sellest hästi ei saa aru: I_GONG_GURT = Turvavöö helisignaal
Kuna valikud on kas teavita(melden) või ära teavita(nicht melden). Et mida ta siis peaks teavitama või on siin mõeldud seda et annab märku GONG-iga et vöö tuleks peale panna????
Et sel asjal mõte oleks, on vaja ka vastava kontaktiga turvavöö lukku.
Viimased MRS moodulid vist annavad juba mööda i-Busi staatust edasi milline rihm on lukus ja milline mitte.
Sel juhul peaks see teavitus ka töötama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

priitv8 kirjutas:Automaatne tulekustutussüsteem peaks Security mudelil peal olema.

BREMSFLUESSIGK_INV tähendab, et pidurivedeliku nivoo andur on inverteeritud (st kas andur on sulguva või avaneva kontaktiga).

PANZERTUER_OFFEN soomusuks lahti käib ka security mudeli kohta.

Aga ausalt öelda, siis neid parameetreid ja nende väärtusi on kokku tuhandeid. Ei tea kes neid viitsiks tõlkida ;)
Kui vaid E39-ga piirduda, siis on vbl veel hallatav kogus. Aga siiski on ka siin juba erineva CI-ga mooduleid kokku päris korralik kogus. Kiire loendus andis 82 erinevat varianti. LCM on neist üks kirjumaid : CI 14 kuni CI 23 ehk siis 10 erinevat.

PS Maximaator: mismoodi Sa ühe mooduli võimalikke parameetreid ja nende väärtusi kokku loed?
Kas see SICHERHEITSFAHRZEUG on sellisel juhul Security mudel ? Sellisel juhul isegi mõeldav et need kaks asja( Automaatne tulekustutussüsteem ja soomusuks lahti ) on ikka õiged ?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas priitv8 »

Maximaator kirjutas:Kas see SICHERHEITSFAHRZEUG on sellisel juhul Security mudel ?
Jep. Aga ma ei tea, et E39-SICHERHEITSFAHRZEUG olemas oleks. Aga E38 ja E53 on kindlasti. Ei tohi unustada, et E38, E39 ja E53 põhinevad samal elektroonikal.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

priitv8 kirjutas:
Maximaator kirjutas:Kas see SICHERHEITSFAHRZEUG on sellisel juhul Security mudel ?
Jep. Aga ma ei tea, et E39-SICHERHEITSFAHRZEUG olemas oleks. Aga E38 ja E53 on kindlasti. Ei tohi unustada, et E38, E39 ja E53 põhinevad samal elektroonikal.
No minu autol see variant täiesti olemas aga nicht_active ainult.
Teen siis parandused ära :)
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas Maximaator »

Tühipaljas tõlkimine ei tee autole veel midagi, onju.
Mis ses halba on kui ma tahan teada mida üldse võimalik muuta on ?
Ja arvan et ega ma ainus pole kellele see huvi pakub.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: NCS Expert tõlked

Postitus Postitas priitv8 »

Maximaator kirjutas:
priitv8 kirjutas:
Maximaator kirjutas:Kas see SICHERHEITSFAHRZEUG on sellisel juhul Security mudel ?
Jep. Aga ma ei tea, et E39-SICHERHEITSFAHRZEUG olemas oleks. Aga E38 ja E53 on kindlasti. Ei tohi unustada, et E38, E39 ja E53 põhinevad samal elektroonikal.
No minu autol see variant täiesti olemas aga nicht_active ainult.
Teen siis parandused ära :)
Parameeter on muidugi olemas, kuna sama moodulit kasutatakse ju ka E38 ja E53 peal ja seal võib vaja olla nt aktiivseks panna.
Tulemoodulis on ju ka nt. E52 Z8 jaoks spetsiaalsed sätted olemas. See mõte sel kodeerimisel ju ongi, et sama riistvara saaks tarkvara ümberseadistamisega mitmel pool kasutada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta