1. leht 1-st

325i mootori asendamine 328i-ga

Postitatud: 05.04.2005 12:18 26
Postitas Aaro
Küsimus siis mootori M50 asendamine M52 mootoriga. On see liigutus üldse mõttekas ja tasub seda vaeva näha. :roll: Kas M52 istub M50 asemele (kinnitused, juhtmed, voolikud, torud)? Vahetusse läheks siis kogu mäng - mootor, käigukast, aju.

Praegu selline rumal plaan see töö ette võtta. :oops:

Nii et kiitke või laitke kõik arvamused on oodatud. ;)

Postitatud: 05.04.2005 15:21 08
Postitas marx
Mis eesmärk on? Kas see üks teoreetiline kW ja mõni Nm? Või on vana mootor otsas ja on saada soodsalt M52.
Siin muidu ikka räägitakse, et all 98 M52 mootor ei ole hea valik, ja et ikka M50 töökindlam.

Postitatud: 05.04.2005 15:54 38
Postitas Aaro
marx kirjutas:Mis eesmärk on? Kas see üks teoreetiline kW ja mõni Nm? Või on vana mootor otsas ja on saada soodsalt M52.
Siin muidu ikka räägitakse, et all 98 M52 mootor ei ole hea valik, ja et ikka M50 töökindlam.
Võimalus saada jah korraliku paugu saanud 328 mis sõitnud umbes 100000km :cool:

Miks alla 98a. M52 on halb valik? Ise nagu ei ole seda kuulnud, ehk keegi põhjendab miks?

Aga väga hea juba infot tuleb :)

Postitatud: 05.04.2005 16:00 13
Postitas Aaro
Vana mootor ei ole iseenesest ka otsas aga loomuliku kulumise tõttu on ikka kogusee aeg midagi vaja vahetada, kui selline värskem mootor vahele pista peaks ju kauem püsima ja nagu räägitakse see mootor ka ökonoomsem ja al.plokk e. auto ka kergem eest.

Postitatud: 05.04.2005 16:48 36
Postitas Aare
teada olevate vigadega mootori vahetamine teadmata vigadega mootori vastu ei ole arukas tegu

kui võimu vähe, siis tuleks keskenduda 2.5-le töömahu juurdesaamisele mõningate 2.8 juppide abil, sedasi pääsed nendest ...sili silindritest as well.

2.5 on äkilisemas seades mootor kui 2.8.

Postitatud: 05.04.2005 17:24 54
Postitas Aaro
Aare kirjutas:teada olevate vigadega mootori vahetamine teadmata vigadega mootori vastu ei ole arukas tegu

kui võimu vähe, siis tuleks keskenduda 2.5-le töömahu juurdesaamisele mõningate 2.8 juppide abil, sedasi pääsed nendest ...sili silindritest as well.

2.5 on äkilisemas seades mootor kui 2.8.
:shock: kas siis nikasil on nii kerge kulumisega et neid kartma peaks.

Samas sul Aare õigus selle mootori vigu juba tean aga ehk räägid mis 2,8 jupid sobivad 2,5-sele ümber tõsta, et neist ka kasu oleks? Omale kõrvu jäänud, et torukolled pidid efekti andma mis veel ... ?

Postitatud: 05.04.2005 18:09 48
Postitas marx
Alla 98 pidi vanosega probleeme olema. Ei tea ise, aga siit kuskilt lugesin.
Ja torukolled... ma panin oma 2,5-le 2,8 kolled... mitte küll võimsuse eesmärgil aga ... ei tunne eriti midagi, et oleks juurde tulnud, aga kes teab...

Postitatud: 05.04.2005 18:22 20
Postitas Aaro
njah nii palju kui mul meeles siis vist 98a alates hakati tegema toppelt vanosega mootoreid. Ju siis üks ei õigustanud ennast :lol:

Torukollete kohta, UM-i mehed nimetasid nende plussiks vähenevat kütusekulu ja vähendab mootorimüra ;)

Postitatud: 05.04.2005 19:01 31
Postitas Alexeid
kalju kirjutas:njah nii palju kui mul meeles siis vist 98a alates hakati tegema toppelt vanosega mootoreid. Ju siis üks ei õigustanud ennast :lol:

Torukollete kohta, UM-i mehed nimetasid nende plussiks vähenevat kütusekulu ja vähendab mootorimüra ;)
Endal mootor väga vaikne :cool:

Postitatud: 05.04.2005 21:47 20
Postitas Aaro
sellel lehel siin räägib patrik natuke torukolletest ;)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=m52