M30 nukkvõlli õlitus
Postitatud: 17.10.2010 13:08 09
Autoks siis e34 535 ja mootor M30B35.
Probleem algas sellest,et oli tugev klapiklõbin. Võtsime siis klapikambri kaane maha ja saime halva üllatuse. Nimelt esimese ja teise silindri nukkidel on 0,5mm rant sisse kulunud,sõmerga üle lastes jäi küüs ilusti kaha kinni. Ülejäänud oli korralikud.
Panime korraks siis tööle ilma klapikambri kaaneta ja imelikul kombel voolas õli ilusti ainult sisselaske nukkide peale. Kõik väljalaske nukid töötasid kuivalt. Kas see on normaalne?
Panjopoldid olid korras ja õlirõhu tuli ei põle. Raske leida ka kuskilt õlitus skeemi sellel mootoril. Niisama hea pärast lahti võtma ei hakka kui ennem ei tea.
Probleem algas sellest,et oli tugev klapiklõbin. Võtsime siis klapikambri kaane maha ja saime halva üllatuse. Nimelt esimese ja teise silindri nukkidel on 0,5mm rant sisse kulunud,sõmerga üle lastes jäi küüs ilusti kaha kinni. Ülejäänud oli korralikud.
Panime korraks siis tööle ilma klapikambri kaaneta ja imelikul kombel voolas õli ilusti ainult sisselaske nukkide peale. Kõik väljalaske nukid töötasid kuivalt. Kas see on normaalne?
Panjopoldid olid korras ja õlirõhu tuli ei põle. Raske leida ka kuskilt õlitus skeemi sellel mootoril. Niisama hea pärast lahti võtma ei hakka kui ennem ei tea.