summ

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
maakas
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 14.01.2003 14:50 06

summ

Postitus Postitas maakas »

probleem siis selles,et e36 320 sai katalüsaator välja löödud ja peale seda muutus hääl jubedaks plekiseks lörinaks,mis on täiesti välja kannatamatu.autol endal on remuse sportsumm(tagumine pütt),kas äkki see mõjutab midagi?
oskab äkki keegi kuidagi kommenteerida.Kas nüüd on vaja uus katt organiseerida?tänud
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

[quote][i]Algselt postitas maakas[/i]
Kas nüüd on vaja uus katt organiseerida?tänud [/quote]

ilmselt küll. olin ise vahepeal sama probleemi ees. kuna aeg-ajalt tundus, et auto ajab mingit kahtlast haisu.

peale visiiti mingisse summi töökotta, selgus siiski, et konkreetselt e36 (mul kah 2.0) [b]ei ole soovitav[/b] katti ära kiskuda, kuna hääl läheb selliseks nagu Sa eelpool kirjeldasid:(

kui veel katti otsid, siis mine vaata kadaka teel on summuti töökoda (Walker), baltlaagri territooriumil, kus kaks väga õlist venda:D keevitavad, tinutavad jne sumpse.
seal tüüp nimega Ronaldo (vist) pakkus mulle e46 katti, mille ls oli u 60tkm ja hind u 2500.-

nii et mõtle. ilma katita hakkab sul ka pealegi summuti tagumine pütt jm osad kiiremini tühjaks "põlema".
530d
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 597
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

universaalne kat maksab 1600eeku :)

as balti laager
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Kasutaja avatar
ARDO
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 12.06.2003 18:16 10

Postitus Postitas ARDO »

LÖÖD KATI TÜHJAKS JA PISTAD SAMA LÄBIMÕÕDUGA TORU LÄBI.PARANEB MINEK JA KA BENSUKULU VÄHENEB.MUIDUGI SEE KESKKONNAREOSTUS... AGA HÄÄL ON TÄPSELT ÕIGE JA ÜLEVAATUSEL EI HAKKA KA KEEGI KÖHIMA ET KATI ÄRA VISKASID
maakas
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 14.01.2003 14:50 06

Postitus Postitas maakas »

2 raivo
nagu ma aru sain on ka sinu autost katt välja löödud ja wirx..
aga kas tõesti probla laheneb kui lihtsalt toru keevitada vahele
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Sellex et hormaalne hääl säilux ja katt välja, lihtsalt olemasolevast katist teha leegisummutaja.
Nii mõnigi töökoda teeb selle valmis
maakas
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 14.01.2003 14:50 06

Postitus Postitas maakas »

oot-oot,mis asi see leegisummutaja on ja kuidas seda oleks v]imalik teha
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

See on nüüd küll väga jama jutt, et kati minemaviskamine E36 põhjustab paratamatult lörinaid ja tagupüti kiiret kulumist. Parematel aegadel oli eestisse võimalik tellida autosid nn ida euroopa paketiga, mis muu hulgas tähendas, et kati pole ette nähtud. Pole selle kohtagi. Masinad ise olid vägagi vaiksed ja nii mõnigi sõidab veel originaal summutiga ringi.
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

See Resonaator veel kuidas seda nimetataxe.
See iseenesest pytt millel on sisseminevad ja vдljaminevad torud milles augud sees ja pytiseinad on millegagi kaetud vms. Tдpselt ei tea.
Pole summutimeister, helista summutimeistritele uuri asja.
Ja siiski tõe tera on sees tava toru ei ole hea. Summuti tagapytt töötab kõrgema temperatuuril kui mõeldud järelikult lyhem eluiga ja torud roostetavad kiiremini läbi
maakas
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 14.01.2003 14:50 06

Postitus Postitas maakas »

no nii ta kahjuks on.ei ole see kohe mingi jama jutt.kilomeetriraadiuses keervad inimesed pead,kui sõidan 2500 pöördega.ja ennem kati eemaldamist oli vaikne,see tähendab,et ei saa just palju variante olla.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

No eeldades siis, et tõde on siiski kuskil olemas pakun välja järgmise variandi. Kat oli umbes, kohe hullusti. Nüüd vahelt ära ja vallatlevad gaasid jõuavad rõõmsasti sportpütini, mis teeb oma loomulikku häält. Hääle saab teisemaks (vaiksemaks) ilmselt mingi takistuse lisamisega sportpoti ette. Sellisel juhul peaks tugevamad helid vaid kõrgetel pööretel kostuma.

Minu mõttekäik tugineb kogemusel, kus sportivnaja resonator + läbilükatud, väsiv tagumine pütt tegid igal pöördel jõminat + lärinat. Paigaldanuna uue Walkeri tagapüti on madalad pöörded muutusteta, samas kui pöörded ületavad nii 4000 piiri lõigatakse hääl kuidagi äkitselt maha nagu keegi pooks kõri kinni. (väga nõme)
maakas
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 14.01.2003 14:50 06

Postitus Postitas maakas »

kõige hullem asja juures oligi see,et kat ei olnudki umbes.ära võttes oli selgelt näha,et kat oli ilusat heledat värvi,ning mingitest tahma ja õli ummistustest polnud juttugi.ja see lörin kostub nüüd tühjast katist,mitte tagumisest pütist ehk siis auto alt(sai tõstukile aetud ja kuulatud)Kat sai välja löödud sellepärast,et ülevaatusel oli CO sisaldus liiga suur ja hiljem diagnostiku juurde minnes,seletas tüüp,et kat on raudselt umbes
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Kaastunne.... Samas peaks seda tüüpi korras mootor ka ilma katita katiga autole esitatud nõuded täitma. Küll napilt aga ikkagi.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

[quote][i]Algselt postitas maakas[/i]
2 raivo
nagu ma aru sain on ka sinu autost katt välja löödud ja wirx..
aga kas tõesti probla laheneb kui lihtsalt toru keevitada vahele [/quote]

eip, ma ei lasknud seda ära võtta.

lihtsalt vahepeal väike paranoia vaevas:)

raivo@kopp..ees..lörinatest
530d
juho
Huviline
Postitusi: 247
Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas juho »

[quote][i]Algselt postitas maakas[/i]
kõige hullem asja juures oligi see,et kat ei olnudki umbes.ära võttes oli selgelt näha,et kat oli ilusat heledat värvi,ning mingitest tahma ja õli ummistustest polnud juttugi.ja see lörin kostub nüüd tühjast katist,mitte tagumisest pütist ehk siis auto alt(sai tõstukile aetud ja kuulatud)Kat sai välja löödud sellepärast,et ülevaatusel oli CO sisaldus liiga suur ja hiljem diagnostiku juurde minnes,seletas tüüp,et kat on raudselt umbes [/quote] Nagu ma aru saan löödi kat tühjaks ja nüüd on sul seal all tühi kati pott, mis annabki seda tünni kuminat. Kati eemaldamisel tuleks panna resonaator või siis lihtsalt otsetoru, mittemingil juhul ära jäta tühja potti.
Vasta