1. leht 1-st

M52 väljalaske kollektor õline

Postitatud: 25.03.2005 22:10 09
Postitas Alexeid
Mõni nädal tagasi tavalisel hommikul (õues -20) juhtus huvitav insident.
Nagu ikka panin auto hommikul varem käima ning läksin kohvi jooma.
10 min. pärast tulin välja ja auto "turtsub" nagu töötaks 2-3 silindriga :shock: Tagant tuli palju valget suitsu (valge suits on vist sellise külmaga normaalne) Vaatasin kapoti alla ning väljalaske kollektoril õli :shock: Samas tagant sumpsi toru ka õline. Gaasi andes - ei midagi :( Lõpuks sain pöörded üles ning hakkasin tööle sõitma. Peale 5km oli jälle kõik ok. Pärast tuli juurde valada ~3l õli. Nüüd juba möödas vist 3 nädalat, kuid õli ja tosooli tase pole enam muutunud. Siit ka küsimus targematele, et mis ikkagi juhtus ja kuidas sattus õli kollektorile nii, et pritsis isegi kerele(mootori padja kohal on musta plekki näha)? Algul arvasin, et plokikaane tihend, kuid piltidelt on näha, et tihend peaks korras olema (vähemalt väljast). Müstika on ka see, et vedelikud on normis :? Käivitamisega muidu probleeme pole olnud ja töötab stabiilselt.
Pilt
Pilt

Postitatud: 26.03.2005 13:35 45
Postitas Indrek_P
Kas ta sul äkki kuskilt õlirõhu anduri vahelt ei tilgu? Mul vähemalt E30 (M10) oli nii. Andur lasi läbi ja sealt tilkus alla summutipükste peale.

Postitatud: 26.03.2005 15:28 20
Postitas Alexeid
Indrek_P kirjutas:Kas ta sul äkki kuskilt õlirõhu anduri vahelt ei tilgu? Mul vähemalt E30 (M10) oli nii. Andur lasi läbi ja sealt tilkus alla summutipükste peale.
Arvan, et sel mootoril peaks andur mujal olema(pole kindel) :?

Postitatud: 26.03.2005 15:33 41
Postitas Cardo
kas see ülemine pilt mitte 180c pöördes ei ole ?

Postitatud: 26.03.2005 15:35 03
Postitas Alexeid
Cardo kirjutas:kas see ülemine pilt mitte 180c pöördes ei ole ?
Ei :) Mõlemad on alt tehtud.

Postitatud: 26.03.2005 15:36 15
Postitas Cardo
mul hakkab millegipärast seda pilti vaadates pea ringi käima :D

Postitatud: 30.03.2005 14:34 51
Postitas Alexeid
Kas kellelgi rohkem ideid pole? Ei taha niisama mootorit lammutama hakata :(
Järgmine talv võivad ju suuremad üllatused tekkida :?

Postitatud: 30.03.2005 17:45 31
Postitas marx
no ei tea, esimene mõte, et väljalaske klapi sääre tihend andis otsad... mis sellest arvad?

Postitatud: 30.03.2005 18:50 01
Postitas Alexeid
marx kirjutas:no ei tea, esimene mõte, et väljalaske klapi sääre tihend andis otsad... mis sellest arvad?
Võimalik :roll:
Seda peaks olema võimalik vahetada ka ilma, et kaant peaks maha kiskuma, kuid pole vist soovitav.
Kisud kõik lahti ning tihend korras :shock: :D
Ühesõnaga peab vist ikkagi terve kaane maha võtma ja kõik tihendid ära vahetama.
Kas näiteks kompressioon peaks ka muutuma kui sääre tihend läbi?

Postitatud: 30.03.2005 18:52 10
Postitas marx
Kompressioonis ei toimu mingit muutust kui tihend on läbi

Postitatud: 30.03.2005 18:55 21
Postitas Alexeid
OK mõõdan igaksjuhuks kompressiooni ära.
Eks, siis paistab :?

Postitatud: 30.03.2005 22:42 01
Postitas marx
Kui tihend on puru, siis peaks olema mõnevõrra suurem ja taktiliselt vahelduv surve karteris( ehk siis klapikambris)

Postitatud: 31.03.2005 13:34 03
Postitas Alexeid
marx kirjutas:Kui tihend on puru, siis peaks olema mõnevõrra suurem ja taktiliselt vahelduv surve karteris( ehk siis klapikambris)
Kui kork pealt maha võtta, siis kuidas sellest aru saab? :roll:

Postitatud: 31.03.2005 15:33 24
Postitas marx
Pigistad karterituulutuse vooliku kokku ja võtad korgi maha. Käed proovid, migi puhumine on normaalne aga... ei oska siin ka nii seletada