Re: rubriik "rumal küsimus"
Postitatud: 03.05.2015 16:07 57
Soovitan pirne vahetada minimaalselt paaridega.
Sa mõtled sedasi, et mõlemat küljelt samad pirnid? Mis tule pirnidega tegemist on? Piduri omad? Mis pirni tüübid lähevad sinna ( pole seni ühtki vaja vahetada olnud ja ei tea, mis sobib), palju neid erinevaid kokku on sealarnis kirjutas:Soovitan pirne vahetada minimaalselt paaridega.
Võti sisse, 90 kraadi vastupäeva, kang 1cm väljapoole tirida ja 90 kraadi päripäeva.JPriit kirjutas:Kas keegi võib puust ja punaseks teha, kuidas e39-l teisaldatavat konksu eemaldada?
Arvasin, et võtmed kadunud ja ei saagi ära, kuid täna leidsin võtmed üles, aga võti lukku ei keera mitte mingis asendis, ilmselt kinni jäänud.
Teiseks, kui pihustid välja võttes on õlised, viitab klapikambrikaane tihendile endiselt? Sai pool aastat tagasi vahetatud ja nüüd välja võttes osad õlised, ei tea kuidas nii.
Kummale poole ja millal võtit tuleb keerata? Võti sisse läheb, täna lasin mingit penetrating oili sinna, väga kaua ei viitsinud tegeleda. Homme uuesti.arnis kirjutas:Võti sisse, 90 kraadi vastupäeva, kang 1cm väljapoole tirida ja 90 kraadi päripäeva.JPriit kirjutas:Kas keegi võib puust ja punaseks teha, kuidas e39-l teisaldatavat konksu eemaldada?
Arvasin, et võtmed kadunud ja ei saagi ära, kuid täna leidsin võtmed üles, aga võti lukku ei keera mitte mingis asendis, ilmselt kinni jäänud.
Teiseks, kui pihustid välja võttes on õlised, viitab klapikambrikaane tihendile endiselt? Sai pool aastat tagasi vahetatud ja nüüd välja võttes osad õlised, ei tea kuidas nii.
Tuttav mure. Kui võti veel sisse-välja käib, on lootust asi lahti nagistada. Selleks kasutada
mingit väga vedelat määret. WD40 pole kõige parem variant, aga võibolla on abiks.
Veel lähevad pihustid õliseks kui õlivahetusega on s*tt kokku keeratud - kallatud mööda.
väga korralikku tõmmitsat vaja, kanalis haamriga lüüa ei saa ja maapeal ka mitte aga midagi keerulist seal ei oleKasutaja9 kirjutas:E34 tagarattalaagri vahetuse kohta oskab keegi midagi rääkida? Mida see samm sammult endast kujutab, mis tuleb teha?
Foorumist selget vastust nagu ei saanudki. Põhimõtselt olemas on kanal, mille peal teha ja suurem osa tööriistu.
Ette tänades!
Täpselt nii!Kuno_T kirjutas:Kui kätte ei saa, siis lõikad relakaga maha.
Edasi võtad pudeli, istud peegli ette ja ajad selle jahupeaga tõrts tõsist juttu, kes konksu külge jättis.
Lihtsalt kõigile ääremärkus: palun kasutage kaitsevahendeid! See kumin on tõestustoivoku kirjutas:peksad 5 kilose haamriga tubli pooltundi nii,et kõrvus kumiseb veel 5-6 tunnipärast.
Minu e91 siis kasutusel taga P21w pirnid, tiiva pesas kokku 4tk, kõik ühesugused. Otseselt nagu katki polnudki, küll aga kaks olid tuhmimad teistest. vahetasin siis ära ja huvipärast tõmbasin luugi omad ka lahti ja imelikul moel oli 3 pirni lagunenud/kulunud sealt alt kontakt pinnalt ning samuti jäi kripeldama, et luugi osal on kolm pirni, mille oma see keskmine on?arnis kirjutas:Jah. Tavaliselt põleb teise poole pirn läbi mõned tunnid hiljem.
Ja lisaks võib jääda heleduses märgatav erinevus.
Pirnidega on nii, et teed lahti ja vaatad, kas tegu on 21W-se või 5W-se BA21S-ga,
või midagi muud. Tail Lamp peaks tähendama ääretuli.
Olenevalt BMW mudelist on neid vahest 2 taga, vahest 4, vahest on üldse LED.
Tean, et ei valgusta, kuid siiski vaja kiletada. Tegu pole BMW tuledega.Kuno_T kirjutas:Neid ei kiletata, vaid tule sisse pannakse mustad ristid. Kiledega nad ei valgusta enam midagi.
Mingit erilist vahet pole.kardaan kirjutas:Benss 95 või 98, kumb on m20b20 jaoks isuäratavam?
mul peaks olemabecause kirjutas:kellelgi Tallinnas E34 525i 141kw korras siduri töö-silindrit on pakkuda? Võib PS-i saata!
On muidu amori pikkus sama? Või peab midagi juurde ka aretama hakkama?JanekEnde kirjutas:Kannatab ikka.