2. leht 3-st

Postitatud: 03.11.2004 08:19 15
Postitas Raivo
truumu kirjutas:no nii, sai siis järgi proovitud koonuse mõju benakulule :D
testis käis 94.a 320, mureks suurenenud kütusekulu
testi tulemused siis järgmised (jälgige CO-d!)
http://www.hot.ee/truumu/koonus1.gif
kommentaare pole rohkem vist vaja...
koonuse firmaks OMP
Sinu teema on ka tqhq.ee foorumis elavat vastukaja leidnud :D
Kuidas kommenteerid... :P

Postitatud: 03.11.2004 09:54 58
Postitas Cardo
lugesin selle arutelu ka seal läbi ja persedüno kohta tuntavad edusammud väljenduvad minul alati ka peale autopesu . Puhas auto = u+15hp . Alati on persedüna seda kinnitanud :D Võimas !

Postitatud: 03.11.2004 13:44 58
Postitas meph
Kusjuures.. mina käedyno on alati näidanud, et peale psu hakkab uks lihtsamalt kinni lahti käima :) Ja see ei ole mingi nali.. tegelt ka :) Huvitav millest see tingitud olla võib? Ei usu, et kilodes kakat nüüd ukse peale tekib, et see raskemalt hakkaks mustalt käima :)

Postitatud: 03.11.2004 19:47 48
Postitas truumu
Raivo kirjutas:
truumu kirjutas:no nii, sai siis järgi proovitud koonuse mõju benakulule :D
testis käis 94.a 320, mureks suurenenud kütusekulu
testi tulemused siis järgmised (jälgige CO-d!)
http://www.hot.ee/truumu/koonus1.gif
kommentaare pole rohkem vist vaja...
koonuse firmaks OMP
Sinu teema on ka tqhq.ee foorumis elavat vastukaja leidnud :D
Kuidas kommenteerid... :P
kommenteerin.... :roll:
konkreetselt mida?
see, et teiste foorumite asukad meie oma külastavad, on vahva
et "märjad" filtrid rikuvad õhulugejat(kuumaniidi või kuumakile) on ammu teada inimeste hulgas, kas autoremondiga kokku puutuvad..
et kasutatakse stock mootoril koonust-oma arvamuse olen paljudes kohtades välja öelnud(umbes sama, mis tänavasõidus piike kasutada-sõita saab, kuid tulemus jama :D )
et kaheldi testi objektiivsuses? see ei olnud mingi keemia ja diagnosti olen ka piisavalt kaua harrastanud, et täiega puusse panna
pealegi pole(õnneks) meie foorumis postituste arvu eest mingit preemiat ette nähtud, et ajada lihtsalt mingit ibu numbri suurendamiseks

Postitatud: 03.11.2004 19:48 55
Postitas truumu
Cardo kirjutas:lugesin selle arutelu ka seal läbi ja persedüno kohta tuntavad edusammud väljenduvad minul alati ka peale autopesu . Puhas auto = u+15hp . Alati on persedüna seda kinnitanud :D Võimas !
kusjuures mõtlesin, et olen ainuke, kes nii tunneb :D

Postitatud: 04.11.2004 10:25 51
Postitas Raivo
truumu kirjutas:
Raivo kirjutas:
truumu kirjutas:no nii, sai siis järgi proovitud koonuse mõju benakulule :D
testis käis 94.a 320, mureks suurenenud kütusekulu
testi tulemused siis järgmised (jälgige CO-d!)
http://www.hot.ee/truumu/koonus1.gif
kommentaare pole rohkem vist vaja...
koonuse firmaks OMP
Sinu teema on ka tqhq.ee foorumis elavat vastukaja leidnud :D
Kuidas kommenteerid... :P
kommenteerin.... :roll:
konkreetselt mida?
see, et teiste foorumite asukad meie oma külastavad, on vahva
et "märjad" filtrid rikuvad õhulugejat(kuumaniidi või kuumakile) on ammu teada inimeste hulgas, kas autoremondiga kokku puutuvad..
et kasutatakse stock mootoril koonust-oma arvamuse olen paljudes kohtades välja öelnud(umbes sama, mis tänavasõidus piike kasutada-sõita saab, kuid tulemus jama :D )
et kaheldi testi objektiivsuses? see ei olnud mingi keemia ja diagnosti olen ka piisavalt kaua harrastanud, et täiega puusse panna
pealegi pole(õnneks) meie foorumis postituste arvu eest mingit preemiat ette nähtud, et ajada lihtsalt mingit ibu numbri suurendamiseks
Ei mitte paha pärast, niisama, puhtalt huvist ;)

Postitatud: 04.11.2004 19:22 52
Postitas truumu
Raivo kirjutas:Ei mitte paha pärast, niisama, puhtalt huvist ;)
pole seda mõelnudki, panid mind lihtsalt kukalt sügama oma küsimusega :lol:

Postitatud: 04.11.2004 21:40 52
Postitas meph
Blah... ma pean enda autole praegu vist igatahes koonuse peale viskama... tuleb odavam kui kogu see plastkola kusagilt hankida, mis selleks vajalik, et originaalilähedasena seda hoida..

Postitatud: 05.11.2004 00:21 13
Postitas Henrik88
Meph kui tahad siis mul vedeleb see korpus+Käää&ennnn paneelfilter. anaks soodsalt ära.

Postitatud: 05.11.2004 10:09 31
Postitas Raivo
Ja mul vedeleb kogu airbox koos paberfiltriga ;)
Vast sedaanil ja kupeel olid nad samad?!

Postitatud: 06.11.2004 18:13 20
Postitas Sander
truumu kirjutas:
Sander kirjutas: Tere, kas ilma koonus filtrita tehtud test oli üldse ilma filtrita tehtud, või nö tehase filtriga? Väga huvitaks.
üldse ilma, kuid tehase omaga(puhtaga) usun, on tulemus sama(mõnisada korda proovitud :D )
lisaks veel niipalju, et kui Erik oleks sellega pikemalt sõitnud, oleksid lambdad(Siemens 2tk, 3500.-tk) ja katt saba pannud ...
nii et valige, kus kohast ja mida ostate, siinsel juhtumil puhas müügimehe teadmatus süüdi(või kauba kvaliteet...)
Aga miks kat ja\või lambda oleks saba andnud? Kas mootor tahmas või?
Kas tagant tuli musta välja?

Postitatud: 06.11.2004 22:23 46
Postitas erik
Tahmas jah, sumpa ots läks mustaks kui öö.
Aga gaasi andes nagu välja ei löönud.
Nüüd Green filtriga läheb juba selliseks hallikaks tagasi.
Uut diagnosti ei ole veel saanud.
Loodame et järgmine nädal.

Postitatud: 07.11.2004 20:39 17
Postitas Bitbull
Tungin sõbralikult võõrasse teemasse oma koonusejutuga aga siin niikuinii juba üleüldiseks aruteluks kujunenud asi!
Mure säände, et ehk oskab mõni SPETS(mitte amatöör) mu aretust pisut kommenteerida, et kas soe õhk piisavalt isoleeritud ja kas kummilõdvikut üldse kasulik ühulugeja ja konnu vahel kasutada või peaks jäigem lüli olema :roll:
http://www.pilt.ee/view/239430/
Sai siin vahepeal siis sõidetud kuukese jagu koonusega ja lugu säände, et ega astumine küll ei paranend - see on fakt! Pigem jäi mulje, et bemmi insenerid on stock õhuvõtu ikka nii hästi välja mõõtnud, et kui paneeli tagasi pääle viskasin, siis tundus minek hoopis parem olevat. A no võimalik, et viga oli hoopis minu poolses koonuse installis??

Postitatud: 09.11.2004 20:15 37
Postitas erik
Oh jah, see su filter jääb kindlasti väikseks ja mis õhu takistuse sa sinna ette panid.
Mitmene mootor sul on?
Minul jäi 2.0 mootoril see filter mis mu (www) aadresil väikseks ehk siis ei saanud piisavalt õhku kätte ja co kargas lisaks kõigele lakke ka veel.
Nüüd suurem Green ja paistab et on parem. Ja see ikka on tõesti suur.

Postitatud: 09.11.2004 21:13 37
Postitas Henrik88
Green on hoopis midagi muud kui Apexi toodang. olen proovinud ise järele. kuigi kahjuks erinevatel autodel.E39 oli green peal kakas päeva kannatasin siis panin originaali asemele. mootor lihtsalt ei käinud. Apexi filter E36 peal nüüd aasta olnud ja asi töötab ilusti. Ja see Filter ei jää väikseks mis e34 peal on. Ja ei tea kas asi on selles et apexi filtrid on kuivad või on seal mingi muu jama,igal juhul liigub õhk paremini.

Postitatud: 09.11.2004 21:44 17
Postitas meph
Kus kohas nendele apexi filtritele käppa peale õnnestub panna?

Postitatud: 09.11.2004 23:51 41
Postitas Bitbull
Esteks jahh, õhk nagu liigub kenasti küll ja filter sai valitud selle järgi , mis Apexi ise pakub bemmi 2,5 liitrisele mootorile!
Too seal ees ei ole sugugi õhutakistus(minu arust muidugi), see on sirgutõmmatud salongifiltri element ja sealt peaks idee järgi õhk enemvähem vabalt läbi jooksma, samas teesaasta enamuses kinni pidades!
Apexi t ikka pakuvad Eestis peris mitmed vennad, leiad otsinguga kindlasti ka siit foorumist mõned!

Postitatud: 14.12.2004 23:09 17
Postitas galen
erik kirjutas: Nüüd Green filtriga läheb juba selliseks hallikaks tagasi.
Uut diagnosti ei ole veel saanud.
Loodame et järgmine nädal.
Sattusin seda lugema ming tekkis huvi, kas on ehk diagnost tehtud ja uut informatsiooni kogunenud? ca kuu juba mõõdas...

--
Galen

Postitatud: 15.12.2004 18:49 24
Postitas Henrik88
Apexi filtreid saab www.proparts.ee ja www.xenon-eesti.ee kaudu.
Ise kasutan esimest varianti sest jupi tellimiseks pean garaazis liikuma 20 meetrit.

Postitatud: 15.12.2004 21:24 43
Postitas erik
Teema selline, et nn testiatel meestel on nii kiire et isegi kuu aja peale pole ühtegi pausi tekkinud et mu masinat testida.
Ühesõnaga, ma ei loodagi enam seda saada ja ise pinda käia ma ka enam ei viitsi.
Panin originaal filtri tagasi.
Kus juures selle koonusega oli ikka parem minek, pöörete lõpus ei tõmmanud hinge kinni. Kuigi originaaliga on jälle parem minek madalatel pööretel.
Ja besu kulu on minimaalselt väiksem.
Paagi täiega umb. 580 km.
Koonusega 600 km.
Et see siis Greeni ja tavalise võrdlus. Teostatud korduvalt.

Postitatud: 16.12.2004 07:25 03
Postitas truumu
erik kirjutas:Teema selline, et nn testiatel meestel on nii kiire et isegi kuu aja peale pole ühtegi pausi tekkinud et mu masinat testida.
Ühesõnaga, ma ei loodagi enam seda saada ja ise pinda käia ma ka enam ei viitsi.
täna kell 17.00 sobib?
nn.testijatel meestel tõesti nats kiiremad ajad olnud, paar jonnipunni tuli õigele teele aidata...
ja kahjuks kõik autod ei seisa lihtsalt meeles, neid ikkagi väga palju...
nii et sorry pika ooteaja pärast!

Postitatud: 16.12.2004 10:39 36
Postitas kiire-lauri
mina küll ei hakka endale seda filtrit panema,ennem lasen mingeid pukse vahetada,mis mõjuvad sõidu omadustele paremini.See filter ei anna raudselt juurde ka midagi,isegi siis kui ma saagisin sumpa otsast seda toru lühemaks ,et see ots sinna panna läks minek minuarust kehvemaks ,niiet rohkem ma ei puudu küll seda osa. Kui auto ilusti puhtaks pesed siis hakkab hoopis paremini sõitma ja koliseb ka vähem.

Postitatud: 16.12.2004 18:12 49
Postitas erik
truumu kirjutas:
erik kirjutas:Teema selline, et nn testiatel meestel on nii kiire et isegi kuu aja peale pole ühtegi pausi tekkinud et mu masinat testida.
Ühesõnaga, ma ei loodagi enam seda saada ja ise pinda käia ma ka enam ei viitsi.
täna kell 17.00 sobib?
nn.testijatel meestel tõesti nats kiiremad ajad olnud, paar jonnipunni tuli õigele teele aidata...
ja kahjuks kõik autod ei seisa lihtsalt meeles, neid ikkagi väga palju...
nii et sorry pika ooteaja pärast!

Ei, Truumu pole süüdi, vaid "audioworldi" poisid.
Pidid helistama, aga võta näpust.
Ja maili peale vastasid et testimeestel tihe graafik.
Peavad ikka väärt vennad olema, kui mingi aasta aega ette peab testimisele aja kinni panema:)

Postitatud: 17.12.2004 07:10 46
Postitas truumu
jälle panin puusse! :D
kusjuures praegu kõigil, kes vähegi diagnosti teevad, on kiired ajad...
bensu kvaliteet on järjekordse hüppe teinud ja kahjuks mitte positiivses suunas :(

Postitatud: 17.12.2004 19:02 14
Postitas erik
Bensuga hakkab tulevikus kindlasti veel rohkem nalja saama.
Ja lõpuks on sellega kööga ka.
Ei tea millega see kõik ükskord lõppeb....

Postitatud: 18.12.2004 00:00 24
Postitas meph
Varsti hakkame võidu mootoritele gaasiconversionit tegema :] Või siis hakatakse H2 peal jooksvaid mootoreid müüma, mille endale saab autosse vahele torgata :) See oleks ka huvitav :)

Postitatud: 18.12.2004 01:25 06
Postitas priitv8
meph kirjutas:See oleks ka huvitav :)
Usu mind, praeguse asjade seisu juures ei ole see absoluutselt huvitav :(
Erivõimsus on bensiiniküttega võrreldes pea poole väiksem.
Ega siis ilma asjata praegused testmootorid BMW valiku suurimad pole (6.0l V12 ja 4.4l V8)

Postitatud: 18.12.2004 01:48 37
Postitas meph
No kütus ka päris homme veel ära ei lõpe.. poistel peaks paarkümmend aastat veel aega olema oma tehnikaid siluda...

Ja siis eelneva teema arenduseks... mida sul seal audioworldis testitakse erik?

Postitatud: 18.12.2004 12:12 54
Postitas erik
Seal ei testita, aga selle kõrval on diagnost.
Co sisaldus oli probleemiks.
Ise pidid seal aja kinni panema ja helistama.

Postitatud: 14.12.2005 02:59 14
Postitas ZENDER
Selline küsimus et mida võiks arvata Tondi moto poes müüdasvast koonus filtrist , firmat ei tea aga 495 kr maksab. Kas see kütuse kulu ka vähendab ? KUi lihtne /raske paigaldada E36 coupe