Hääl nagu diislil?
Ärge rääkige lollusi palun
M40-l teeb diisli häält 90% juhtudest kulunud nukkvõll ja nookurid (kuluvad koos läbi).
Võta klapikambrikaan maha ja see plastkate sealt alt ka. Siis on näha (nuka nuki pealt)
Mingite vanade (juba kulumisjälgedega) nukaga ei maksa end petta. Esiteks on nukid väga kõva pinnatöötlusega ja kui see läbi on, läheb sisemine (pehmem) metall juba kiiresti.
Ära tuleb vahetada vähemalt nukkvõll ja nookurid
Meelde jätta
Uut nukka ja vanu kulunud nookureid on keelatud kokku panna. Võib ainult siis, kui need on tõesti kulumata. Vanade nookurite ja uue nukaga on 10 000 km järel jälle lagin sees.
B-varuosa nukad jätta ostmata, pealegi pole nad eriti odavamad.
Enne uue õlivahetust võtta ära karteripõhi ja pesta puhtaks (on metallipuru täis)
Soojalt soovitatav on hüdrotõukurid ka vahetada (üks töö).
Hinnad on järgmised
1. Nukk ca 4000
2. Nookurid 8 tk ca 3500
3. Hüdrotõukurid 8 tk ca 3500
Vahetamiseks ei pea plokikaant maha võtma, kui osavalt teha, ei pea ka hammasrihma puutuma (fikseerida ära ja võtta rihmaratas koos rihmaga nuka otsast ära. Minul läks 1 õhtu mitte eriti heas garaazis.
M40-l teeb diisli häält 90% juhtudest kulunud nukkvõll ja nookurid (kuluvad koos läbi).
Võta klapikambrikaan maha ja see plastkate sealt alt ka. Siis on näha (nuka nuki pealt)
Mingite vanade (juba kulumisjälgedega) nukaga ei maksa end petta. Esiteks on nukid väga kõva pinnatöötlusega ja kui see läbi on, läheb sisemine (pehmem) metall juba kiiresti.
Ära tuleb vahetada vähemalt nukkvõll ja nookurid
Meelde jätta
Uut nukka ja vanu kulunud nookureid on keelatud kokku panna. Võib ainult siis, kui need on tõesti kulumata. Vanade nookurite ja uue nukaga on 10 000 km järel jälle lagin sees.
B-varuosa nukad jätta ostmata, pealegi pole nad eriti odavamad.
Enne uue õlivahetust võtta ära karteripõhi ja pesta puhtaks (on metallipuru täis)
Soojalt soovitatav on hüdrotõukurid ka vahetada (üks töö).
Hinnad on järgmised
1. Nukk ca 4000
2. Nookurid 8 tk ca 3500
3. Hüdrotõukurid 8 tk ca 3500
Vahetamiseks ei pea plokikaant maha võtma, kui osavalt teha, ei pea ka hammasrihma puutuma (fikseerida ära ja võtta rihmaratas koos rihmaga nuka otsast ära. Minul läks 1 õhtu mitte eriti heas garaazis.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ütleme nii, et surm on aeglane, aga kindel Nukkvõlli kulumine on pikaajaline protsess, mis lõpus kiireneb, kuna kõva pinna all, mis nüüd kulunud, on pehmem metall, nagu Aare juba rääkis. Lõpuks läheb lagin nii kõvaks, et su närvid ei pea enam vastu. Mootor ei arenda võimsust ja lõpuks ei käi enam üldse. Eralduv metallipuru teeb ka kurja.
Lahendus peab olema kompleksne. Vaata juba viidatud lehte, seal on kirjas vahetusõpetus ja müügil komplektid. Mõttekas on sealt osta, sest siis saad rullnookuritega süsteemi, mis lahendab selle probleemi igaveseks. Komplekt 570 eurot ehk ~9000 kr. Võib olla vahetad ka hammarihma. Viisakas on ka õlivahetus teha. Kui karteripõhja ära võtad, siis lisaks sinna uued tihendid.
Lahendus peab olema kompleksne. Vaata juba viidatud lehte, seal on kirjas vahetusõpetus ja müügil komplektid. Mõttekas on sealt osta, sest siis saad rullnookuritega süsteemi, mis lahendab selle probleemi igaveseks. Komplekt 570 eurot ehk ~9000 kr. Võib olla vahetad ka hammarihma. Viisakas on ka õlivahetus teha. Kui karteripõhja ära võtad, siis lisaks sinna uued tihendid.
Sõidurõõm
Selge panen kõrva taha kõik head sõnad ja abi mis siit sain .Kuigi Helistasin sama probleemiga ühte töökotta tallinnas ja sealt öeldi et pole hullu sellise klõbinaga pidavat pool Eesti Vabariiki ringi sõitma:). Soovitati hüdrotõukurid ära vahetada ja asi pidi korras olema.**** nüüd teab keda uskuda v mile järgi toimida eks muidugi õigem on kõik ära vahetada aga nuh nii rikas ka pole et 10 kilone laks tiba rivist välja rahakotti ei lööks.
Muidugi sa võid sõita selle klõbinaga, aga mis rõõm on BMWst, kui ta reipalt pöördesse ei jookse ega arenda võimsust Ja usuga ei ole siin suurt midagi pistmist. Tahad odavalt läbi saada? Võta siis alustuseks ise klapikambrikaas maha ja tee mõned makrofotod nukkidest ja üldisest olukorrast. Postita siia, siin on kindlalt inimesi, kes selle põhjal oskavad järeldusi teha ja kindlust tegutsemiseks anda
Sõidurõõm
Täna helistasin sellisesse kohta nagu Melasi auto ...seal pakuti hoopis uut lahendust et vennad arvasid et kui ma poolsünt õli sisse valaks oleks probleem vbl lahendatud et tasub proovida ,kui järele mõtlen siis kui õlivahetuses sai täissünt sisse valatud hakkas see probleem vaikselt vist tulema kuid mitte ka päris kohe.Uurisin ka muidugi hüdrotõukurite hinda need oleks näiteks westlandis maksma läinud 250- tk ja tööraha 900.
Kui keegi teab odavamat kohta siis on kõik postitused teretulnud
Kui keegi teab odavamat kohta siis on kõik postitused teretulnud
Ega õlivahetusega ei remondita mootorit. Mis mõttega sa raiskad oma raha. Võta klapikambrikaas maha ja pilt saab selgeks. Hüdrotõukurid klõbisevad sellepärast, et neil on normaalne tööpiirkond sisse kulunud, aga nüüd kus nukkvõll on kulunud, töötavad nad oma tavapiirkonnast erinevas kohas ja see paneb klõbisema.
Sõidurõõm