2. leht 10-st

Postitatud: 31.05.2005 13:00 50
Postitas Pritsa
Kas juba tehasest või ise pandud? Mis auto? Mis aasta?
MFL M-i rool on eelmise omaniku poolt ise pandud, autoks BMW 528 aastast 1998 !

Postitatud: 31.05.2005 18:12 24
Postitas priitv8
Pritsa kirjutas:MFL M-i rool on eelmise omaniku poolt ise pandud, autoks BMW 528 aastast 1998 !
September 98 toimus E39 elektri oluline redesign, kumma poole auto?
Aga ma oletan, et eelmine omanik pani MFL-i vähemalt raadio/telefoni juhtimiseks ja see töötab?
Bensumootoriga autole on vaja tempomaadi juhtplokki, täiturmootorit koos trossiga ja kaabeldust (minuteada on ka E39-l juba täpselt varustusele vastav kaabeldus, s.t. vabu kaableid pole installeeritud).
Siis on vaja tempomaadi aju kodeerida, kuigi ka valede settingutega hakkab ta tööle ohtlikke olukordi tekitamata. Kasutusmugavus võib kannatada.

Postitatud: 24.09.2006 21:09 43
Postitas Suur
Olen kasutanud otsingut nii- ja teistpidi, lahendust oma probleemile pole leidnud.
Ostsin avariilise E34 535iA püsikiirushoidja, et seda installeerida E32 735i-le.
Kang ja tross sobisid probleemideta, pistikud olemas, siduri lüliti pistik sai esialgu sillatud. Probleem algas aju paigaldamisega- müüja korjas selle välja armatuuri alt, vasaku esikõlari tagant, nagu siinsetes õpetustes mainitet. Kena plekist karp, 26 otsaga sinine pistik otsas, kirjad siemens ja VDO peal.
E32-l asub ajude karp kapoti all (tänud Patricule, kes mind sinna suunas), 26 otsaga sinine pistik olemas, kuid olemasoleva aju otsa ei sobi.
Seoses sellega tekkis hulk küsimusi:
1) teised ajud kannavad Boschi kirju, kas sellest võib tuleneda pistikute sobimatus? St auto eeldab, et kogu elektroonika peab Boshci oma olema.
2) osa auke selles pistikus (auto juhtmekimbu otsas) on tühjad, kas see peabki nii olema?
3) kui auto pistik korpusest välja võtta, siis ta sobib aju pistiku külge. Kas on lootust et kiirushoidja hakkab tööle? Igaks juhuks veel proovima ei hakanud.
4) kas kusikil on veel mingeid pistikuid, mida ühendama/sildama peab?

Postitatud: 24.09.2006 22:30 48
Postitas priitv8
On pmst kaks erineva põlvkonna PKH aju, mis omavahel ei sobi (olgugi, et mõlemal 26-ne pistik, on paigutus täiesti erinev, el. skeemide konsulteerimine abx). Täiturmootor on mõlemal juhul sama. 3.5 mootori puhul peab veel olema veendunud, et see ei ole EML-ga variant.

Postitatud: 24.09.2006 22:35 29
Postitas Suur
Gaasipedaali küljest läheb kapoti alla tross küll, seega vist ei ole EML-ga variant.
Aga selge, eks üritan siis teise aju leida. Loodan, et kang ikka kehtib edasi...

Postitatud: 24.09.2006 22:37 41
Postitas priitv8
Uuel ja vanal ka kangid erinevad, vanal kangil ei ole otsa pealt sisse pressimise funktsiooni.

Postitatud: 24.09.2006 23:05 10
Postitas Suur
Ota peale vajutades klõpsus küll (nagu kojameeste ja suunatule kangidki). Aga eks ma võtan ta siis maha ja katsun ümber vahetada.

Postitatud: 26.09.2006 17:05 14
Postitas priitv8
Suur kirjutas:Ota peale vajutades klõpsus küll (nagu kojameeste ja suunatule kangidki). Aga eks ma võtan ta siis maha ja katsun ümber vahetada.
Sama jah.

Postitatud: 26.09.2006 20:11 25
Postitas raul
Aare kirjutas:Kui sa otsustad panna aftermarketi oma, siis soojalt soovitan hoiduda Rostra cruisidest.
Sama jutt - mu Octavial ka Rostra oma - ja samuti Set jupsib, kuigi on orignaalcruisi juhtimiskang.

Postitatud: 11.12.2006 17:17 44
Postitas Arti
Kas tds`l on kõigil ühte tüüpi püsikiiruse hoidja. Ma mõtlen alates `92-`95. Et kui võtta `93 aasta auto pealt ja panna `95 auto peale ei tohiks probleeme tekkida.

Postitatud: 11.12.2006 20:12 52
Postitas IffMees
Keegi oskab öelda püsikiiruse kangi funktsioone ka?
Endal nii et klõps edasi paneb hoidja peale, üles ja alla võtavad maha, edasi kiirust juurde, kui on juba peal, tagasi kiirust vähemaks ja klõps sisse ei tee midagi :?

Mida need siis tegelikult tegema peaksid?

Postitatud: 11.12.2006 22:11 54
Postitas priitv8
Kõik nii, nagu kirjutad. Klõps sisse on Resume, s.t. välja lülitatud hoidjaga (pidurdasid vms.) võtab viimati sõidetud kiiruse uuesti üles.
Seega: eeldus tööks on varem kasutatud hoidja, mis hetkel on maha võetud!

Postitatud: 12.12.2006 21:50 54
Postitas margus21
mul ka tekkis huvi selle püsikiiruse hoidja vastu.
autoks siis E36 1993a ja automaat käigukast.

Postitatud: 15.04.2007 20:16 52
Postitas HrHuu
Vajan natukene abi!

96 aasta 525TDS ile sai kang peale pandud ning juhe pistikusse. Siduri andur paistis ka olemas olevat. Tööle aga asi ei hakanud.
Milles võib probleem olla?

Postitatud: 16.04.2007 10:57 03
Postitas priitv8
Millise kangi panid? 2 traadiga või oli neid pistikus rohkem?

Postitatud: 16.04.2007 19:26 16
Postitas HrHuu
Sain siis jamale jälile. Siduripedaal ei vajutanud siduriandurit piisavalt alla.

Postitatud: 19.05.2007 18:51 36
Postitas ngage
tahtsin küsida 95a e36 318tds kohta, kas sellele masinale ka piisab ainult kangi ostmisest või tuleb rohkem vaeva näha?

Postitatud: 23.05.2007 12:01 57
Postitas joh
On kah mingi plaan 88a 525i'le panna 88a 530i püsikiirusehoidja. See peaks olema siis see vanem - trossidega variant. Kuidas ma saaks kontrollida, mis kaabeldus mul olemas on? Kapoti all peaks olema kah mingi pistik? Hetkel 530le juurdepääsu pole ja sealt vaadata ei saa.. Abi teretulnud ;)

Kena päikeselist ilma teile!!

Postitatud: 24.05.2007 00:46 17
Postitas Markspoiss
kas 535 91.a 155kw. automaat piisab ainult kangist või seal vaja mingit muud stuffi veel?:)

Postitatud: 24.05.2007 12:13 01
Postitas priitv8
Markspoiss kirjutas:kas 535 91.a 155kw. automaat piisab ainult kangist või seal vaja mingit muud stuffi veel?:)
Sõltub sellest, kas gaasipedaal trossi- või elektriga. Viimasel juhul peab autol ka ASC peal olema.

Postitatud: 26.05.2007 09:58 12
Postitas Markspoiss
sai uuritud ja trossiga on:( see sitem variant siis ilmselt jah?

Postitatud: 06.06.2007 22:13 20
Postitas xTc-b
Tere,
Oman siis ´94 aasta 525IX kus siiamaani nähtust küll kõik juhtmed veetud (OBC, Kohtvalgustid, El aknad, Istme elekter jne) aga kapotialt ei leia püsikiirusehoidja pistikut... kas võib olla et minu autol seda ei esinegi ja peab ise vedama?

Postitatud: 08.06.2007 01:04 35
Postitas Hans
xTc-b kirjutas:Tere,
Oman siis ´94 aasta 525IX kus siiamaani nähtust küll kõik juhtmed veetud (OBC, Kohtvalgustid, El aknad, Istme elekter jne) aga kapotialt ei leia püsikiirusehoidja pistikut... kas võib olla et minu autol seda ei esinegi ja peab ise vedama?
Kui sa pistikut ei leia ja kuskil ajukarbis või salongis ka püsikiiruse hoidja aju pistikut (sinine, 2x13 augune) siis pead juhtmed ise vedama.
Pilt

Postitatud: 08.06.2007 11:10 20
Postitas xTc-b
pistikuid pole mitte ksukil näha aga kui juhtmeid ise vedama hakata siis kas aju külge või kuhugi läheb ka pistik et kust see püsikiirusehoidja aju inffi saab?

Postitatud: 08.06.2007 17:21 31
Postitas priitv8
94 aasta autol on see pistik kindlasti salongis.
Ka on 94 aasta auto toodetud juba kokkuhoiurežiimil, st. kaablipuud valmistati juba vastavalt lisavarustusele.
Vaata eero vana 540 teemat, tal oli 93 alguse masin ja ka mitte ühtegi püsikiirushoidja kaablit kuskil.

Postitatud: 08.06.2007 22:59 59
Postitas xTc-b
priitv8 kirjutas:94 aasta autol on see pistik kindlasti salongis.
Ka on 94 aasta auto toodetud juba kokkuhoiurežiimil, st. kaablipuud valmistati juba vastavalt lisavarustusele.
Vaata eero vana 540 teemat, tal oli 93 alguse masin ja ka mitte ühtegi püsikiirushoidja kaablit kuskil.
ma sealt teemast küll ei leidnud midagi püsikiiruse hoidja kohta aga minu autol pole sellist lisa veetud millegi pärast :(
kas see püsikiiruse hoidja juhtme punt on suure pundi sisse mässitud või on eraldi? kas keegi teab??

Postitatud: 09.06.2007 19:43 10
Postitas priitv8
Püüan uuesti selgitada: '94 aasta autol ei olegi veetud ühtegi üleliigset juhtmekimpu. S.t. pead kõik ise vedama.

Postitatud: 11.06.2007 17:01 17
Postitas xTc-b
priitv8 kirjutas:Püüan uuesti selgitada: '94 aasta autol ei olegi veetud ühtegi üleliigset juhtmekimpu. S.t. pead kõik ise vedama.
no el aknad ja klompu ja el istmete juhtmed ja muud on ju veetud kuhu see CC siis jäi :D

Postitatud: 11.06.2007 18:49 55
Postitas J1anno
aga mis jubinaid läheb 95 aasta E36 318tds jaoks vaja?

Postitatud: 11.06.2007 23:32 14
Postitas priitv8
xTc-b kirjutas:no el aknad ja klompu ja el istmete juhtmed ja muud on ju veetud kuhu see CC siis jäi :D
Hea küsimus, aga eero 03/93 masinal ei olnud ka neid. Minu 09/92 on kõik juhtmed olemas, sh. püsikiirushoidja, servotronic, ADV, PDC, kui mainida mõnda asja, mida autol peal ei ole/olnud.