2. leht 3-st

Postitatud: 21.04.2008 20:50 58
Postitas leits
tartus peale UM'i ka keegi ära teeks selle töö mul?
kaua aega võtaks see?

Postitatud: 21.04.2008 21:15 24
Postitas luts
Minul soovitas UM üldse mitte vahetada(Sn.360.000thkm),kuna uus õli pidavalt kasti seintelt sadestunud mustused lahti tegema ja siis pidi midagi peesse keerama!Tuleb vist võiduka lõpuni panna! :)

Postitatud: 21.04.2008 22:31 21
Postitas leits
hmm selles suhtes on nii palju erinevaid arvamusi, yhele ütleb UM et on soovituslik vahetada, teisele ei jne .. milline see päris õige variant on siis :)?

Postitatud: 22.04.2008 06:20 11
Postitas Trionic
Püha tõde ei olegi.
Kui kastil on aeg peeti minna,siis ta ka läheb.See,et peale õlivahetust kast trikitama hakkab,on üsna tavaline.Kasulik oleks testriga EGS adaptsioonid ära nullida,siis trikitab vähem(loe-lühemat aega).
Hallil pumpasime esimese vahetuse ajal kasti starteriga käiates pea-aegu kuivaks(ei soovita nii toimida,kui ei tea,mida teed).Uue õliga ja testriga näppimata tegi paar päeva trikke,aga edasi käis ja käib tänaseni veatult . Vahepeal veel igaks juhuks paar korda tavameetoditega õli vahetatud.

Postitatud: 22.04.2008 14:28 29
Postitas Mell3
Soomlased jõudsid oma foorumis vist lõpuks selleni, et kõige suurem mustus on kogunenud õlijahutusradiaatorisse ja see tuleks kas läbi pesta või uus osta. Muidu paneb uus õli selle mustuse liikvele ja ongi õlivahetus = kastivahetus.

Postitatud: 24.04.2008 10:45 34
Postitas jaant
Kes Tartu kohta küsis- Tartus teeb seda õlivahetust Trans Rem , asub Dia hoovis. http://www.diagnostika.ee/TransRem.htm Õlivahetuse päev teisipäev.

Postitatud: 24.04.2008 10:50 07
Postitas leits
ma küsisin UM'st järgi. kui kast töötab perfektselt ei soovitata õli vahetada ... seega ma jätan enda vahetuse arvatvasti ära

Postitatud: 24.04.2008 16:07 25
Postitas PeeterA
Anna minna...sellise suhtumisega lyhendadki kasti eluiga.

Postitatud: 24.04.2008 16:30 00
Postitas Indrek_M
Ma küsiks vahele ... automaatkast on hakanud nagu "sidurit lahutama" jõnksatusega ehk siis kui gaasi anda ja gaas jälle lahti lasta, siis käib selline jõnksatus läbi enne kui vedu tagant ära kaob ... sportrežiimis rohkem, tavarežiimis vähem. Linnas ummikutes tiksudes on tunda kui nagu on sellised esimese käiguga vaiksed nõksutamised.
Ma pole kindel aga mulle tundus nagu, et varem kadus vedu sujuvamalt tagant ära. Käike vahetab muidu kenasti.
On põhjust paanikaks?

Postitatud: 24.04.2008 22:44 41
Postitas ermpz
olen täheldanud et ka minu kaarikul käiguvahetusel selline kerge jõnksatus käib nagu läbi. Oli endalgi mõttes kasti õli vahetada. Teab keegi kas mingit ainet ei ole et paned sisse, sõidad mingi ettenähtud aja ja siis lased välja ja paned uue õli, et nagu läbipesu teha. Viimast õliga tehes läheb nagu kulukaks. Tean et neid läbipesu variante on nii jahutussüsteemidele jms asjadele.

Postitatud: 25.04.2008 17:10 40
Postitas Mell3
Soome foorumis arutati ka nende jõnksatuste kohta ja jõuti järeldusele, et osadel kastidel on see tavaline nähtus.

Postitatud: 26.04.2008 10:14 30
Postitas teet3
Enda autol olen tähendanud, et külma kastiga viskab 1. -> 2. jõnksuga. Soojenedes on kõik ideaalne.


Diislijoodik kirjutas varem:
-poldid keera kinni momendiga ca 6Nm, võti on T27. Kui polte liigselt pingutada, tekib külma kasti puhul käiguvahetuse häire, esmajoones 1.-lt 2.-le (hüdraulikaploki plunžrid ei liigu kergelt).
Millistest poltidest täpselt jutt käib, mul äkki liiga kõvasti kinni.

Postitatud: 26.04.2008 10:36 51
Postitas Jaanus_P
Meil käis 523 UM-is kastiõli vahetusel ja peale seda vahetaks nagu sujuvamalt käike. Hind oli ka hea... ~3000.- koos alega.

Postitatud: 27.04.2008 17:08 15
Postitas teet3
Usalda, aga kontrolli :idea:

Postitatud: 28.04.2008 18:20 34
Postitas Mell3
diislijoodik kirjutas: Ei saa aru, miks sodi sinna koguneb, kui seal õli on pidevas liikumises? Lisaks veel, sodi eraldub siduritest, kui need rikki lähevad ja nende sodi satub kõigepealt õlivanni.
Seal Soome foorumis lihtsalt üks romula omanik võtab kõvasti sõna ja väidab, et neid jahutusradiaatoreid puhastades tuleb alati välja mingeid suuremaid klompe ja tükke. Samas võibolla on need olnud kõik katkise käigukastiga autodelt võetud.

Postitatud: 09.07.2008 09:58 19
Postitas Ander
Huvitaks selline asi,et kas õli ja filtrit vahetades annab ka mõningaid tihendeid ja o-rõngaid vahetada ilma suurema laiali lammutuseta.
Õlivanni tihend tuleb loomulikult uus osta aga mõtlesin just muid tihendeid seal kastis.
Aasta tagasi sai õli vahetatud ja nüüd hiljemalt sügisel plaanis seda lasta uuesti teha.Eeldan,et seal kasti sees mõni tihend/rõngas hakkab ikka pikapeale ära väsima.

Postitatud: 10.07.2008 21:50 13
Postitas rom28
kuidas kontrollida atm kasti õli E34-jal?et kus tal see õlitasemevarras on.autoks on 525tdsa 93aasta

Postitatud: 10.07.2008 22:11 00
Postitas rom28
kust õli taset vaadata ja kuhu juurde valada?olen soomes asjaga ilgelt kiire

Postitatud: 10.07.2008 22:23 46
Postitas Leho
rom28 kirjutas:kust õli taset vaadata ja kuhu juurde valada?olen soomes asjaga ilgelt kiire
e34 ei ole õlivarrast, tuleb auto üles tõsta ja täitmiskork avada, sealt saad mingi mõõdupuu järgi teada palju on, ja mingi special tõõriistaga täidetakse kah.

Postitatud: 11.07.2008 06:12 52
Postitas Trionic
740ila kirjutas:Huvitaks selline asi,et kas õli ja filtrit vahetades annab ka mõningaid tihendeid ja o-rõngaid vahetada ilma suurema laiali lammutuseta.
Õlivanni tihend tuleb loomulikult uus osta aga mõtlesin just muid tihendeid seal kastis.
Aasta tagasi sai õli vahetatud ja nüüd hiljemalt sügisel plaanis seda lasta uuesti teha.Eeldan,et seal kasti sees mõni tihend/rõngas hakkab ikka pikapeale ära väsima.
Kasti pistikute O-rõnhastele pääseb suht hästi ligi."Aju" kruvid lased lahti ja aju rippu,millelegi toetuma.Siis saadki rõngad ära vahetada.(need lekivad pea kõigil,kel vahetamata).

Postitatud: 11.07.2008 09:11 59
Postitas Ander
Trionic kirjutas: Kasti pistikute O-rõnhastele pääseb suht hästi ligi."Aju" kruvid lased lahti ja aju rippu,millelegi toetuma.Siis saadki rõngad ära vahetada.(need lekivad pea kõigil,kel vahetamata).
Tänud info eest,oskad äkki soovitada,kust selle komplekti võiks saada neid rõngaid,mis on lihtsalt vahetatavad ja mis need maksta võiks umbes.
Siis veel seda,et kas tuleks lasta spets kohas see töö ära või saab Valdek ka sellega piisavalt hästi hakkama.Ma enamus töid muidu seal teinud aga kaste ta otseselt tegelt ei remondi,veel.

Postitatud: 11.07.2008 09:15 40
Postitas hanno
740ila kirjutas: või saab Valdek ka sellega piisavalt hästi hakkama.
Lihtsam oleks seda Valdekult ju küsida. Tema ise teab ju paremini, mida ta on nõus tegema ja mida mitte.

Postitatud: 11.07.2008 09:21 03
Postitas Ander
hanno kirjutas:
740ila kirjutas: või saab Valdek ka sellega piisavalt hästi hakkama.
Lihtsam oleks seda Valdekult ju küsida. Tema ise teab ju paremini, mida ta on nõus tegema ja mida mitte.
No hea raha eest ta on eeldatavasti mis iganes töö nõus ette võtma ma usun ja kui ise ei saa hakkama siis leiab kellegi kes saab ;) Valdek muide vahetas mul kasti turbiini ja simmerid ära ja tööga siiani rahul,nii,et väga võimalik,et vahetaks ka need rõngad ära.
Aga mind huvitaks just kellegi targema soovitus,kes kastidest midagi teab.Küsime siis nii,et kas seda oleks targem lasta teha seal kus spetsiaalselt tegeletakse automaat kasti remondiga või saab ka tavalises remonditöökojas hakkama.
Ja ei hakka teda oma küsimustega tüütama täna,foorum ju selleks ongi,et küsida teiste arvamust ning jagada oma kogemusi :?:

Postitatud: 11.07.2008 10:22 00
Postitas Trionic
740ila kirjutas:
Trionic kirjutas: Kasti pistikute O-rõnhastele pääseb suht hästi ligi."Aju" kruvid lased lahti ja aju rippu,millelegi toetuma.Siis saadki rõngad ära vahetada.(need lekivad pea kõigil,kel vahetamata).
Tänud info eest,oskad äkki soovitada,kust selle komplekti võiks saada neid rõngaid,mis on lihtsalt vahetatavad ja mis need maksta võiks umbes.
Siis veel seda,et kas tuleks lasta spets kohas see töö ära või saab Valdek ka sellega piisavalt hästi hakkama.Ma enamus töid muidu seal teinud aga kaste ta otseselt tegelt ei remondi,veel.
Taketist ostsin,2 rõngast,140eeku. Ja kast enam ei leki :D

Re: Automaatkasti õlivahetus

Postitatud: 12.04.2011 22:10 43
Postitas grasymonkey
kas keegi oskab vastata palju on yldse 525 tdsa kasti õli maht,masinaks 92a tds

Re: Automaatkasti õlivahetus

Postitatud: 14.04.2011 10:49 15
Postitas seppa
Anna vin .koodi viimased 7 numbrit.

Re: Automaatkasti õlivahetus

Postitatud: 01.06.2011 06:53 21
Postitas atifnat
grasymonkey kirjutas:kas keegi oskab vastata palju on yldse 525 tdsa kasti õli maht,masinaks 92a tds
Peale kasti remonti läks u8,5-9l

Re: Automaatkasti õlivahetus

Postitatud: 05.07.2011 23:32 28
Postitas TD
Ehk keegi oskab nõu anda, millise firma teenuseid kasutada, et vahetada 525tds-i automaatkasti õli?
Sooviks, et hind ja kvaliteet käiks käsikäes. Vb oskab keegi head nõu anda, et õli vahetus ise läbi viia.

E-post: jan.averx@gmail.com

Re: Automaatkasti õlivahetus

Postitatud: 13.10.2011 10:07 24
Postitas Hurt
Kas keegi on kasutand Flamenko OÜ teenuseid? http://www.autohooldus.ee/?mis=kaigukastid
Kasutajad kes Tartus lasknud kasti õli vahetada võiks kirjutada veidi kus töid teostati, mis maksis, mis tehti ja kuidas tulemus oli.

Re: Automaatkasti õlivahetus

Postitatud: 13.10.2011 15:33 15
Postitas olkapolka
Minul tehti Transrem-is (530d.99a.) .Seni veel töötab ilusti.3a tagasi maksis midagi 2000.-.