Re: rubriik "rumal küsimus"
Postitatud: 21.10.2015 18:31 11
kas 320ci-le sobib 330ci automaat kast? 1-1le
Oskab keegi midagi öelda?Tauri_J kirjutas:Tartu/Lõuna - Eesti inimesed, kust soetate kvaliteetseid ksenoonpirne?
Sama küsimus, kust need lifestyle editon ja sport edition võetakse nii Eestis kui välismaal leiab neid..nordstream kirjutas:Mida tähendab autokuulutuses "full option"?
Ise mõtleksin, et tähendab täis lisad, aga kuulutuses lisasid maru vähe.
On kuskil kirjas ka, mida kõik need erinevad versioonid (full option, shadowline, lifestyle edition jne) tähendavad?
Ootan ikka nõuannet, Härrasednew BMW user kirjutas:Tere, pöörduks ka siiapoole, ühe "rumala küsimusega" kuna pole sellega väga hästi kursis....
Nimelt mu 39 originaalis 523i, millele paigaldasin 2.8.
2.8 jookseb siis 2.5 125kwse ajuga, minuarvates väga hästi, kuid nüüd pakuti hea hinnaga 2.8 manuaali aju.
Küsimus ongi selles, et kas on seda mõtet vahetada, või annab see mingilmoel tuntava vahe sisse ?
Kasutaja Jyrisoo jutu kohaselt, olla m52 ajud samad.....ja ma niisama ka raha kulutada ei soovi "hea hind" ka siiski raha..
Võite ka Ps, vastata
Shadowlinest saab veel aru, muu jura. Nagu siin keegi müüs mingi imelik line oli, ning siis ütles et itaalias on siuke varustuse nimipaultrep kirjutas:Sama küsimus, kust need lifestyle editon ja sport edition võetakse nii Eestis kui välismaal leiab neid..nordstream kirjutas:Mida tähendab autokuulutuses "full option"?
Ise mõtleksin, et tähendab täis lisad, aga kuulutuses lisasid maru vähe.
On kuskil kirjas ka, mida kõik need erinevad versioonid (full option, shadowline, lifestyle edition jne) tähendavad?
Varsti on halloween edition ka??
http://www.bmw.ch/de/neuwagen/5/touring ... ition.html" onclick="window.open(this.href);return false;Chris_P kirjutas:platinum edition
Samad kindlasi pole. Esimene asi mida märkasin on juba erinevad lõppkiirusednew BMW user kirjutas:Ootan ikka nõuannet, Härrasednew BMW user kirjutas:Tere, pöörduks ka siiapoole, ühe "rumala küsimusega" kuna pole sellega väga hästi kursis....
Nimelt mu 39 originaalis 523i, millele paigaldasin 2.8.
2.8 jookseb siis 2.5 125kwse ajuga, minuarvates väga hästi, kuid nüüd pakuti hea hinnaga 2.8 manuaali aju.
Küsimus ongi selles, et kas on seda mõtet vahetada, või annab see mingilmoel tuntava vahe sisse ?
Kasutaja Jyrisoo jutu kohaselt, olla m52 ajud samad.....ja ma niisama ka raha kulutada ei soovi "hea hind" ka siiski raha..
Võite ka Ps, vastata
ladammm kirjutas:M50b20 on puki otsas. Ilma siduri komplektita käib ilusti vaikselt sujuvalt. Sidurikomplelt külge panna siis väriseb terve mootor ja sidurikahvlit suruda siis see ka vibreerib. Milles asi ? Ketas on vana ja kulunud, korv samuti. Laager tihe. Kas hooratta võib välistada ? Uus sidurikomplekt aitab?
Alati ei ole kõik valikud kleepsul. Kontrollisin kolm autot just üle. Enda auto kleepsul on ainult 15" tolli märgitud, samas MNT näitab ka 16" ja 17". Isa autol oli kleepsul 15" ja 16" samas kui MNT näitab ka 17" ja 18".arnis kirjutas:Klient tellib veljed tehasest vastavalt tehase valikule.RaunoO kirjutas:Aga olukorras kus autot sai uuena tellida 15-18 tolliste ratastega ja kleeps on selle järgi millised veljed omanik valis või kui keegi teeb ise uue kleepsu?arnis kirjutas: Seadus tegelikult lubab AINULT neid mõõte, mis on postil (või MNT eteenindus andmed)
Kõik need valikud on kleepsul, erinevaid kleepse ei tehta vastavalt kliendi valikule.
Saab eritellimusega tehasest muudatusi tellida, saab MNTs muudatused sisse viia,
aga haruldane värk.
eriti palju on vasjade optic'uid ka..alpina optic ja m5 optic...nordstream kirjutas:Mida tähendab autokuulutuses "full option"?
Ise mõtleksin, et tähendab täis lisad, aga kuulutuses lisasid maru vähe.
On kuskil kirjas ka, mida kõik need erinevad versioonid (full option, shadowline, lifestyle edition jne) tähendavad?
ladammm kirjutas:ladammm kirjutas:M50b20 on puki otsas. Ilma siduri komplektita käib ilusti vaikselt sujuvalt. Sidurikomplelt külge panna siis väriseb terve mootor ja sidurikahvlit suruda siis see ka vibreerib. Milles asi ? Ketas on vana ja kulunud, korv samuti. Laager tihe. Kas hooratta võib välistada ? Uus sidurikomplekt aitab?
Kuid kas see hakkab probleemideta tööle? Kuna aut. kastile mõeldud aju otsib Parkingut.....aga kas aju, mis manuaali oma, läheb kohe probleemideta käima, või on siiski vaja kodeerimisi ja asju?ooDDoo kirjutas:Samad kindlasi pole. Esimene asi mida märkasin on juba erinevad lõppkiirusednew BMW user kirjutas:Ootan ikka nõuannet, Härrasednew BMW user kirjutas:Tere, pöörduks ka siiapoole, ühe "rumala küsimusega" kuna pole sellega väga hästi kursis....
Nimelt mu 39 originaalis 523i, millele paigaldasin 2.8.
2.8 jookseb siis 2.5 125kwse ajuga, minuarvates väga hästi, kuid nüüd pakuti hea hinnaga 2.8 manuaali aju.
Küsimus ongi selles, et kas on seda mõtet vahetada, või annab see mingilmoel tuntava vahe sisse ?
Kasutaja Jyrisoo jutu kohaselt, olla m52 ajud samad.....ja ma niisama ka raha kulutada ei soovi "hea hind" ka siiski raha..
Võite ka Ps, vastata
Käigukast on ka otsas ikka . Sidurit sai lahutatud isegi paar korda aga ikka selline vibra. Ketas on tsentris. Korv on tsentris, aga korvil on üks kolmest needist puudu(mis hoiavad neid kahte osa koos plekitükiga). kas see puuduv neet annab niipalju efekti, et hakkab vibrama ? kas ma hooratta võin välistada? kas uue sidurikomplekti paigaldus on kindlapeale minek ?Lite kirjutas:ladammm kirjutas:ladammm kirjutas:M50b20 on puki otsas. Ilma siduri komplektita käib ilusti vaikselt sujuvalt. Sidurikomplelt külge panna siis väriseb terve mootor ja sidurikahvlit suruda siis see ka vibreerib. Milles asi ? Ketas on vana ja kulunud, korv samuti. Laager tihe. Kas hooratta võib välistada ? Uus sidurikomplekt aitab?
Mootor töötab puki otsas, ilma kastita?
Siis peabgi väristama koos siduriga, kasti võll ju hoiab ketast tsestris, see võib seal korralikult tsentrifuugima hakata.
Muidugi juhul kui ma su jutust ikka õieti aru sain.
Ews2 hega peaks saama paaritada sinu aju. Ews2 hega saad paaritada kõiki ajusid mis sellel ajal kasutusel olid. Mootoriaju ei otsi parkingut. parkingut otsib ews . Automaadi mootoriajul peaks olema lõpp natuke piiratud. muud vahet tunda ei tohiks.Kuid kas see hakkab probleemideta tööle? Kuna aut. kastile mõeldud aju otsib Parkingut.....aga kas aju, mis manuaali oma, läheb kohe probleemideta käima, või on siiski vaja kodeerimisi ja asju?
Suvel Peeter A proovis, kuid ei saanud minu EWS2ga ühendust, ja jäigi asi kodeerimata....uus aju mis tuleb suhtleb originaalis samuti ews3ga....
Just nii see oligi....eks proovin ära selle, kuid muret tekitas see, et Peeter A-l ei õnnestunud ühendust saada minu ews2 plokiga, idee oleks siis Patriku poole murega pöörduda.....ooDDoo kirjutas:Ews2 hega peaks saama paaritada sinu aju. Ews2 hega saad paaritada kõiki ajusid mis sellel ajal kasutusel olid. Mootoriaju ei otsi parkingut. parkingut otsib ews . Automaadi mootoriajul peaks olema lõpp natuke piiratud. muud vahet tunda ei tohiks.Kuid kas see hakkab probleemideta tööle? Kuna aut. kastile mõeldud aju otsib Parkingut.....aga kas aju, mis manuaali oma, läheb kohe probleemideta käima, või on siiski vaja kodeerimisi ja asju?
Suvel Peeter A proovis, kuid ei saanud minu EWS2ga ühendust, ja jäigi asi kodeerimata....uus aju mis tuleb suhtleb originaalis samuti ews3ga....
kasutaja eero ja edson520 ja S1lv3rjantz kirjutas:keegi siit foorumist varuosadega ka tegeleb? oleks vaja e46 kupeele taga pidurikettaid ja klotse.
ee46 käest soovitan ka kindlasti küsidatoivoku kirjutas:kasutaja eero ja edson520 ja S1lv3rjantz kirjutas:keegi siit foorumist varuosadega ka tegeleb? oleks vaja e46 kupeele taga pidurikettaid ja klotse.