Palun nõu, jahutusvedelik kaob

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Annu
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 15.04.2005 10:06 01
Asukoht: Tartu

Palun nõu, jahutusvedelik kaob

Postitus Postitas Annu »

Mul on järgmine mure, nimelt umbes kuu tagasi kuumenes auto üle ja vesi läks keema, sai vahetatud nii veepump kui ka termostaat. Nüüdseks on lugu nii, et jahutusvedelik kaob ära kuhugi, aga ei paista, et läbi tuleks kuskilt, salong ka nagu kuiv...milles võiks asi olla? ehk keegi oskab midagi pakkuda või soovitada inimest, kelle juurde pöörduda, kuna pole enam tahtmist asju välja vahetada niisama, aga probleem ikka jääb :evil:
Annu
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 15.04.2005 10:06 01
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Annu »

unustasin-- auto 525i 94 aasta
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

plokikaas või/ja plokikaane tihend? :roll:
W12
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Auto küll erinev aga häid nõuandeid küllaga kuidas viga leida:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Annu
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 15.04.2005 10:06 01
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Annu »

Hans tänud lingi eest..
Olen ainult vaadanud seda, kas kuskilt läbi tilgub, aga ei ole küll veel näinud, et tilguks..rohkem ise kontrollida ei oska ega suuda, kuna pole siiski meesterahvas ;)
panin tähele ka sellist asja, et kui muidu kadus vedelikku ikka võimsalt, pidin iga päev ikka portsu juurde valamia, siis nüüd viimased 4 päeva kokku ainult 1 cm umbes kadunud :?
Naine roolis- auto tee peal :D
525i 141kW ´94
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Mina sinu asemel võtaksin siis ühendust siinsete Tartust pärit BMW klubilistega, neid ikka jagub, ja paluda neil korra oma soojaks aetud mootoriga kapotti alla vaadata.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
tafka
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 14.05.2004 20:30 18

Postitus Postitas tafka »

mootoriõli oled kontrollinud? kas summutajast auru tuleb? eks see plokikaas või tihend ikka ole
Kasutaja avatar
erx27
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 07.11.2004 22:45 09
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas erx27 »

Kui summutajast auru tuleb, siis kas on kindel, et on plokikaas õhtal :?: Sel juhul tähendab see ilmselt jälle suuremat väljaminekut :?
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..
Kasutaja avatar
sossu
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 21.04.2004 12:27 10

Postitus Postitas sossu »

kui peale pikemat seismist mootori käivitad kas siis hakkab kohe 6 silindriga tööle või lödiseb algul? Kui lödiseb siis ilmselt jookseb mõnda silindrisse jahutus vedelikku...
truumu

Postitus Postitas truumu »

erx27 kirjutas:Kui summutajast auru tuleb, siis kas on kindel, et on plokikaas õhtal :?: Sel juhul tähendab see ilmselt jälle suuremat väljaminekut :?
ei pruugi olla, suurel mootoril aurab katt tükk aega, enne kui kuumaks läheb...
enda 3,5-sel aurab jaheda ilmaga isegi siis, kui mootor juba töösoe ja himuga gaasi tallata
plokikaas ning tihend jumalast korras
Kasutaja avatar
Janno25
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 05.01.2004 21:15 02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Janno25 »

Enda E30'l olid samad nähud (sai kuuma) ja peale seda hakkas vesi kaduma.Võeti plokikaan maha-tihend ja kaan mõlemad normaalsed.Remondimees arvas, et kuskil võib mingi pragu sees olla.
Kasutaja avatar
erx27
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 07.11.2004 22:45 09
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas erx27 »

sossu kirjutas:kui peale pikemat seismist mootori käivitad kas siis hakkab kohe 6 silindriga tööle või lödiseb algul? Kui lödiseb siis ilmselt jookseb mõnda silindrisse jahutus vedelikku...
Peale pikemat seismist mootorit käivitades hakkab küll ilusti tööle, mingit turtsumist pole kunagi olnud.
Probleem lihtsalt selles, et mingi aja jooksul jahutusvedelik kaob paisupaagist ning jääb siis pidama paagi põhja peale. Uuesti juurde valades on asi kordub. Ilmselt seetõttu ei puhu ka salongi kuuma õhku. Kui keerata nupp sooja peale ning kiirus 1. või 2. astme peale, siis tuleb sooja õhku. Kui aga keerata nt 3. astme peale, siis hakkab puhuma juba jahedamat õhku. Milles asi, oskab keegi hüva nõu jagada :?: :roll:
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Soe soovitus, enne kui hakkad plokikaant lammutama lase jahutusvesi välja ja tõsta radikas pealt ära, nats pusimist on aga mitte midagi võimatut. Mul oli sama asi, jahutusvedelik kadus kuhugi ja oli sabin sees, et plokikaan aga peale radika maha võtmist oli näha, et kahest kohast oli niiske - kohe selge, et radikas õhtal panin uue ja probleem kadunud. Kui radikas oli peal ei olnud midagi näha - niisked kohad olid varjatud kohtades.
Kasutaja avatar
erx27
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 07.11.2004 22:45 09
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas erx27 »

Kas teha siis nii, nagu Kalju soovitas :?: Aga kui radikas lekiks, kas siis ei peaks jahutusvedelik täielikult kaduma :?: On kellelgi veel kogemusi samasuguse probleemi osas :?:

Ette tänades ... :arrow:
..:: E36 320i M50 Passenger Vehicle ::..
Vasta