Mida peaks jälgima 335 ehitamisel,

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Mida peaks jälgima 335 ehitamisel,

Postitus Postitas byerman »

Olen tutvunud saksa e30.de lehtede ja muu säärase kirjandusega. aga mida peaks jälgima rohkem ja millele tähelepanu pöörama,, Ning millega võib kõige rohkem probleeme tulla.. Olen asja kirjanduslikult selgeks teinud, aga abi kõrvalt poolt kuluks veel ära :? Kas mootoris tuleks ka midagi modida vms, ,

Kui mootorijuhtmed panna koos ajuga ja salongi ja kellade juhtmed ühendada värvide järgi,peaks tööle hakkama või.. mis ???? 318i 90a- mootori andurid tunduvad olema identsed 3.5 m30 anduritega.. Välja arvatud pihustid ,ühel 4,teisel 6--,,ning ka bensu süsteemi vaakum klapid ja muud paisu anumad ,, bensu pump ehk tuleks ära vahetada.. Oskate ehk aidata...
Olen võtnud 335 ehitamise peaaegu kinnisideeks, ja tahaks sellega hakkama saada :(Enamus jubinaid on juba olemas,, puudu mootor ja. nipet näpet..)
Vajan ainult julgustust,, ja häid näpunäiteid..
Kõik ideed on teretulnud!!!

Ette tänades!!!
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

erm... mootor ja nipetnäpet on puudu? enamus jubinateks klassifitseerub siis kere, mille aiste vahele uut mootorit panema hakkad või? :)
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

:D :D :D mis sa kavatsed ehitada endale veerandmiili autot we, ei aga mõte on hea tegelt see on päris teostatav kuna mulle üks endine kursavend rääkis et tema tuttav oli pand enda E30-le peal 4 liitrise mootori ja nüüd siis masin 340 aga ma tõesti ei tea kas see on tõsi mis ta rääkis :)
Kasutaja avatar
Leopold661
Huviline
Postitusi: 399
Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
Asukoht: paide

335

Postitus Postitas Leopold661 »

Mina olen ühte sellist ise näinud,kus vana pani 3.5 e30-le vahele,aretas ja jamas sellega kaua aega,lõpptulemus oli ilus ( 17 tollised veljed ja spoilerid jne) aga kere ei tahtnud sellisele mootorile eriti vatsu pidada ja lõppkokku võttes müüs ta selle ürituse kiiresti maha!
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

Muu olemas 325 sillad,lsd differ,730 k.kast jne.
, AGA
Ei ole veel leidnud sobiva hinnaga korralikku mootorit,, igasugust prahti ei taha ka vahele panna, Omasin 530i-d 90a. ja nägin mootoritega siukest vatti, Küll nad tiksuvad ja teevad igasuguseid trikke,, Ja mootorite osduga olen ka alt läinud,, öeldakse ,et korras.. aga hülsid ovaalseks ajatud jne.
Ei viitsi enam remontida.
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

Kui kellelgi on pakkuda M30 3.5l korralik mootor ,,
andku teada
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

endal sama idee, kuid soovitaks alustada siiski kere tugevadamisest (katuseluugita kere / katus + puur Pilt vs. poolraamide ühendamine).

Puuriga on veel hetkel probleeme, kuid loodetavasti lähi tulevikus (aasta, kaks) saab ka see lahendatud. (BTCA ja BHRA abil).

Kuid idee on hea, töömaht on meeldiv.
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

Sovitaks siis kasutada " Motronicut " See mahub E 30 - ilusti kapoti alla ära ... Jõudu tööle , mis ma muud ikka oskan soovitada .... Hullud krt ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Teemaalgataja võiks e30.de-st selle jutu ikka mõttega läbi lugeda :!:

Sa kirjutasid mulle privasse ka, aga ausalt pole mul viitsimist kirjandit kirjutada, kui aabitsatõed veel selged pole.

Varuosade all sa ostad mootorit. Pooled mootorid, mida sulle nüüd pakutakse ei sobi E30 peale ja kui sobivad, siis on tavaliselt madala kompressiooniga ja lahjavõitu edasiarendamiseks.

Kõige sobivama mootori saad sa tükkhaaval. See peaks koosnema E34 kaanest, 10,0 E28/23 plokist ning E34 õlipumbast ja karteripõhjast.

E28 mootor sinnapeale ei sobi, enne omal nahal kindlaks tegemist uuri, miks. Ise uuriti jääb paremini meelde.

Soovitaks enne natuke ise kodutööd teha. Siin kes teab, ei viitsi seletada, kui jutt lambist on ja asjad selged endalegi pole.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta