Tahhomeeter versus aku

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
olka
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 07.12.2003 13:25 29
Asukoht: TLN
Kontakt:

Tahhomeeter versus aku

Postitus Postitas olka »

Tegu on E34 520i 1990.a. autoga
probleem nimelt selles et tahhomeeter ei tööta, sellest olen ma ka varem siin kirjutanud, point on aga selles, et see hakkab kummalistel juhtudel tööle.

Juhus nr 1.
Aku said tühjaks kuna naine jättis autol ööseks tuled põlema, hommiku lasin auto käima tõmmata ja koos käima tõmbamisega hakkas ka tahhomeeter tööle :o . Töötas 2-3 päeva siis suri uuesti ära.

Juhus nr 2.

Nüüd kuu aega tagasi ei hakanud suure külmaga auto tööle, kuna aku oli tühi, sai krokodillide kaudu teiselt autolt käivitusvoolu antud ja hiljem aku laadima viidud. Tahhomeeter hakkas tööle ;) töötas max 2 päeva :D

Juhus nr 3.

Täna hommiku hakkas tahhomeeter jälle tööle :) tont seda teab miks :) Vist on ootata aku tühjenemist :D

Kogu nende jamade vältel on ökonomaiser pidevalt segast peksnud ja mitte mingit adekvaatset infot näidanud :D Kui tahhomeeter ära sureb sureb ka ökonomaiser.
joviaat .
olka
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 07.12.2003 13:25 29
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas olka »

up
joviaat .
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Heitgaasi mõõtmise juures on vaja ka pöörded võtta aku pealt,selleks on eelneva soovituse andnud boschi tehas,kes on hetgaasianalüsaatori tootja,et ennem pöörete mõõtmist on soovitav akut maha laadida siis hakkab pööretelugeja aku pealt paremini toimima.kahjuks pole sellel vist erilist seost sinu juhusega,kuid e-36 oli viga kellades,peale kellade vahetust hakkasid näidikud tööle,ka kiirusmõõdik,aga mul olid seierid ikka pidevalt surnud ka.
Kasutaja avatar
lauri86
Huviline
Postitusi: 545
Liitunud: 27.01.2004 18:51 51
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lauri86 »

Siinkohal tahaks küsida, kuskohas oleks võimalik lasta kellasid kontrollida? kas üldse keegi tegeleb selliste asjadega?

tänan, Lauri
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Patrik abiks.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

kusjuures mu e34 524td suri kah tahhokas ära, aga peale kaitsmete näppimsit + kõrvalistujapoolel ajude näppimist ja siis selle anduri näppimist mis hoorattalt tuleb ja istme aluste ajude näppimist näed hakkas töööle ja siiamaani funktsioneerib.
Xim
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 31.03.2003 20:12 18

Postitus Postitas Xim »

lihtsalt lambist pakun, et asi on nendes aa tyypi akudes mis asuvad näidukiploki sees. e30'l oli analoogne jama spidokaga.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Xim kirjutas:lihtsalt lambist pakun, et asi on nendes aa tyypi akudes mis asuvad näidukiploki sees. e30'l oli analoogne jama spidokaga.
e30 oligi viimane, kus neid akusid kasutati, hilisematel mudelitel pole enam mõtet otsida!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
truumu

Postitus Postitas truumu »

acid kirjutas:Heitgaasi mõõtmise juures on vaja ka pöörded võtta aku pealt
:shock: :shock: :shock:
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

truumu kirjutas:
acid kirjutas:Heitgaasi mõõtmise juures on vaja ka pöörded võtta aku pealt
:shock: :shock: :shock:
kas midagi on arusaamatut???
truumu

Postitus Postitas truumu »

füüsika on mul vist õllepausiks kulunud :roll:
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

truumu kirjutas:füüsika on mul vist õllepausiks kulunud :roll:
tundub küll.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

acid kirjutas:tundub küll.
No mis sa salatsed, räägi siis kõigile kuda see pöörete aku pealt võtmine käib, ma ka ei tea sellest midagi.
(kuigi ei mäleta, et oleks koos truumuga füssatunni ajal õlut libistand :) )
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

priitv8 kirjutas:
acid kirjutas:tundub küll.
No mis sa salatsed, räägi siis kõigile kuda see pöörete aku pealt võtmine käib, ma ka ei tea sellest midagi.
(kuigi ei mäleta, et oleks koos truumuga füssatunni ajal õlut libistand :) )
ma ei salatse lihtsalt ei saanud trummu märkidest aru,sest ise ta tegeleb ju ka heitgaaside mõõtmisega ja lausa reguleerimisegagi(TULETAKS AINULT MEELDE ET KA KÕRGENTATUD PÖÖRETEL ON VAJA HEITGAASE KONTROLLIDA).tean et on mitmeid teisigi mooduseid kuida mootori pöördeid kontrollida,aga siin oli probleebm ju aku ja pöörded,lihtsalt kõrvutasin neid.Kui midagi öelda tahad Trummu siis ole hea ja seleta,ma ei tea kuida ma sinu märke :shock: :shock: :shock: või füüsika tunde pean tõlgendama.
Vasta