Pidurid 10a
Pidurid 10a
Sai siis nädalavahetusel tegeldud piduritega ja lammutamisel olid supportid.
Kuna autoall oleval , ei hoidnud silindril ennast kinni kaitsekumm , siis sai tõstetud teine support alla ja oh imet , ei töötanud teinegi ilusti , sai siis maha võetud ning uuritud lähemalt.
Silinder välja surutud oli esimene reaktsioon
Kes **** on silindri muda täis toppind , uskumatu . Huvipärast katkusin ka vana lahti ja tulemus oli sama. Õnneks ei pidanud remontkomplekti kasutama , kahepeale sai 1 kokku tehtud mis kannatas kriitikat . Kogemus ka teiste supportitega ütleb, et 10 a vanal autol oleks mõttekam ikkagi paigaldada remontkomplekt koos uue kolviga ja süsteem läbi pesta.
Väliselt ilus ei pruugi seest olla just parim .
Või mida teie arvate ?
Kuna autoall oleval , ei hoidnud silindril ennast kinni kaitsekumm , siis sai tõstetud teine support alla ja oh imet , ei töötanud teinegi ilusti , sai siis maha võetud ning uuritud lähemalt.
Silinder välja surutud oli esimene reaktsioon
Kes **** on silindri muda täis toppind , uskumatu . Huvipärast katkusin ka vana lahti ja tulemus oli sama. Õnneks ei pidanud remontkomplekti kasutama , kahepeale sai 1 kokku tehtud mis kannatas kriitikat . Kogemus ka teiste supportitega ütleb, et 10 a vanal autol oleks mõttekam ikkagi paigaldada remontkomplekt koos uue kolviga ja süsteem läbi pesta.
Väliselt ilus ei pruugi seest olla just parim .
Või mida teie arvate ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Auklike kolbide vastu aitab ikka vana hea hooldus
Pidurivedelikku tuleb vahetada bmw-l üks kord aastas (vahetada, mitte ainult sorts välja lasta)
Kord aastas võtta suportid lahti ja kontrollida kaitsekumme ja sinna vahele lasta natuke WD-40t või vaskaerosooli.
Nendest punktidest kinnipidamisel on kolbide eluiga samapikk kui juhil.
Suporti tihendid maksavad alla 200 eek komp originaalis ja kui õige ajal vahetada pole seal midagi keerulist.
Tuleb lihtsalt soetada endale 11 ja 14 lahtised silmused ja kõik asjad tulevad naksti lahti.
Kui haamriga pekstes tuleb mingi roostejunn sealt välja, pole mitte auto vaid puuduliku hoolduse viga.
Pidurivedelikku tuleb vahetada bmw-l üks kord aastas (vahetada, mitte ainult sorts välja lasta)
Kord aastas võtta suportid lahti ja kontrollida kaitsekumme ja sinna vahele lasta natuke WD-40t või vaskaerosooli.
Nendest punktidest kinnipidamisel on kolbide eluiga samapikk kui juhil.
Suporti tihendid maksavad alla 200 eek komp originaalis ja kui õige ajal vahetada pole seal midagi keerulist.
Tuleb lihtsalt soetada endale 11 ja 14 lahtised silmused ja kõik asjad tulevad naksti lahti.
Kui haamriga pekstes tuleb mingi roostejunn sealt välja, pole mitte auto vaid puuduliku hoolduse viga.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
mismoodi sa kolvi välja võtad
kas sedasi, et võtad supordi käändtelje küljest lahti, vajutad pidurit ja tuleb kolb lopsti nii, et silmnägu DOT-4 täis on või?
supordi remont eeldab minu ettekujutuses ikkagi supordi autolt eemaldamist, milleks tuleb vist pidurivoolik lahti võtta (lahtine 14 silmus)
või keerad seda lehvõtmega nii, et vooliku otsal kandid maha?
11 on vaja selleks kui mingil põhjusel tuleb piduritoru voolikust lahti võtta
(silla alt võtmine, supordi küljest ei tule lahti vms
ise olen harjunud sellised asju tegema soojas valges ruumis laua peal, mitte mingite tsainikuvõtetega auto rattakoopas roomates.
Loodetavasti sa ikka tead, et 14 silmus ja 14 lahtine silmus on eri riistad...
kas sedasi, et võtad supordi käändtelje küljest lahti, vajutad pidurit ja tuleb kolb lopsti nii, et silmnägu DOT-4 täis on või?
supordi remont eeldab minu ettekujutuses ikkagi supordi autolt eemaldamist, milleks tuleb vist pidurivoolik lahti võtta (lahtine 14 silmus)
või keerad seda lehvõtmega nii, et vooliku otsal kandid maha?
11 on vaja selleks kui mingil põhjusel tuleb piduritoru voolikust lahti võtta
(silla alt võtmine, supordi küljest ei tule lahti vms
ise olen harjunud sellised asju tegema soojas valges ruumis laua peal, mitte mingite tsainikuvõtetega auto rattakoopas roomates.
Loodetavasti sa ikka tead, et 14 silmus ja 14 lahtine silmus on eri riistad...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Igaaastasest hooldusest rääkides, piisab sõrmede lahtivõtmisest, sadula kontrollist, puhastamisest ja määrimisest.
Kolvi välja kakkumine läheb remondi alla. Au ja kiitus sulle, kui sa iga aasta viitsid nii palju lammutada Pidurilõdviku lahti võtmisel läheb tõesti nimetatud võtmeid vaja. Edukalt saab vooliku ka korraliku lehtvõtmega lahti, silmusega on muidugi kindlam. Kolvi ma võtaks suruõhuga välja.
PS! Sel ajal kui ma pidurit vajutan, ei saa dot-4 mulle näkku pritsida
Kolvi välja kakkumine läheb remondi alla. Au ja kiitus sulle, kui sa iga aasta viitsid nii palju lammutada Pidurilõdviku lahti võtmisel läheb tõesti nimetatud võtmeid vaja. Edukalt saab vooliku ka korraliku lehtvõtmega lahti, silmusega on muidugi kindlam. Kolvi ma võtaks suruõhuga välja.
PS! Sel ajal kui ma pidurit vajutan, ei saa dot-4 mulle näkku pritsida
Sõidurõõm
Postis, kus nimetatud võtmete vajaduse sa kahtluse alla seadsid oli juttu supordi remondist, mis eeldab selle autost eemaldamist.
Remondi juurde kuulub ka detaili hoolikas puhastamine jne jne...
Praegusel aastajala sulaveest ja porist tilkuva auto all rattakoopas supordi tihendite vahetamine nii, et kõik on porine ja pidurivedelikust ujub ja muu taoline vusserdamine minu tööstandardite hulka hästi ei mahu
Remondi juurde kuulub ka detaili hoolikas puhastamine jne jne...
Praegusel aastajala sulaveest ja porist tilkuva auto all rattakoopas supordi tihendite vahetamine nii, et kõik on porine ja pidurivedelikust ujub ja muu taoline vusserdamine minu tööstandardite hulka hästi ei mahu
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Postis oli juttu ainult hooldusest, see sõna oli isegi jämedas kirjas. Kuna ma igal kevadel sadula lahti võtan, kontrollin, puhastan, määrin (see töö on ka hooldusjuhendis kirjas Inspektion I all), ja vaja läheb ainult 7 kuuskanti, siis mul tekkis loogiliselt küsimus, mida sa nimetet' võtmetega teed.
Sõidurõõm
Uuriks kah, kuidas võetakse välja "põlve otsas" suppordist raskelt liikuvad kolvid? Tegemist siis 4 kolviga sadulaga, ühekolvilisest olen tõesti nii teinud nagu Aare kirjeldas, kusjuures nägu jäi täiesti kuivaks
Suruõhku mul hetkel kuskilt võta ei ole, tangidega kolvi servast kinni võttes saab seda küll vaevaliselt ringi keerata aga välja tõmmata ei õnnestu, tangid libisevad maha. Kõvemini (näit torutangidega vms tõmmitsaga) seda pigistada kah ei saa, varasetmatest kogemustest tean, et tegemist suht hapra materjaliga
Suruõhku mul hetkel kuskilt võta ei ole, tangidega kolvi servast kinni võttes saab seda küll vaevaliselt ringi keerata aga välja tõmmata ei õnnestu, tangid libisevad maha. Kõvemini (näit torutangidega vms tõmmitsaga) seda pigistada kah ei saa, varasetmatest kogemustest tean, et tegemist suht hapra materjaliga
kui tangidega liiguvad, siis peale suruõhu muuga ei saagi eriti.Arvo kirjutas:Uuriks kah, kuidas võetakse välja "põlve otsas" suppordist raskelt liikuvad kolvid? Tegemist siis 4 kolviga sadulaga, ühekolvilisest olen tõesti nii teinud nagu Aare kirjeldas, kusjuures nägu jäi täiesti kuivaks
Suruõhku mul hetkel kuskilt võta ei ole, tangidega kolvi servast kinni võttes saab seda küll vaevaliselt ringi keerata aga välja tõmmata ei õnnestu, tangid libisevad maha. Kõvemini (näit torutangidega vms tõmmitsaga) seda pigistada kah ei saa, varasetmatest kogemustest tean, et tegemist suht hapra materjaliga
otsi mingi töökoda, las lasevad välja.
pane sinna paksult kaltsu vahele ja hoia näpud eemal, muidu paneb nädal aega naine nööpe kinni
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
auto pestakse enne remonti puhtaks, ka suppordi eemaldamiseksPraegusel aastajala sulaveest ja porist tilkuva auto all rattakoopas supordi tihendite vahetamine nii, et kõik on porine ja pidurivedelikust ujub ja muu taoline vusserdamine minu tööstandardite hulka hästi ei mahu
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Upitaks siis teemat piduriküsimusega.
Nimelt endal plaan ka remontkomplektid esipiduritesse investeerida.
Probleem ainult selles, et õhutusniplid roostetanud ning silmusega neid keerata enam ei anna.
Saaks need kurinahad kuidagi sealt kätte, siis keeraks uued niplid tagasi.
Küsimus siis teadjatele- " kas on lahendus torutangidega või kullinokkadega neid õhtusnipleid proovida avada? ".
ette tänades
olz
Nimelt endal plaan ka remontkomplektid esipiduritesse investeerida.
Probleem ainult selles, et õhutusniplid roostetanud ning silmusega neid keerata enam ei anna.
Saaks need kurinahad kuidagi sealt kätte, siis keeraks uued niplid tagasi.
Küsimus siis teadjatele- " kas on lahendus torutangidega või kullinokkadega neid õhtusnipleid proovida avada? ".
ette tänades
olz
E36 sedaan 316 M40
Noh, minu E30 325i-l kulus pidurite peaaegu täielikkule remondile üle 5800.- krooni ja seda umbes 2-3 kuud tagasi , ostsin kõik UUED kettad (4tk), kõik UUED klotsid (8+4+ veel 4 igaksjuhuks), ette ostsin 2 UUT kolvi plus kaitsekummid ja tihendid, ette UUED kummivoolikud
taga suppordid olid kah ennem remonti vägagi korralikud, kuid ka need kiskusin igaksjuhuks laiali, nendega polnud midagi teha õnneks, ainult puhastasin need seest kah ära. Vahetasin ka pidurivedeliku ära
Sai välja vahetatud ka kogu käsipidurisüsteem. Plus veel parem tagumine õõtshoob, kuna selle plekk oli läbimädanenud, polnud kuhugi kinnitada enam käsipiduriklotse Ahjaa ka õõsthoob sai pandud peaaegu tutikas alla, sain selle Igori käest, see oli vist sõitnud ennem tema kätte jõudmist umbes 100 kilomeetrit maksimaalselt.
Nüüd vaja veel vahetada kogutorustik, torud on veel korralikud, kuid kui olen juba vahetanud kõik välja siis vahetan veel ka torud ära.
Kõik osad, mis kasutasin sai ostetud täiesti TUTIKANA. Kogu summa oleks hulka suurem kujunenud, kuid sain ka varuosade poest kõvasti alet
teha veel vaja siis pidurite kohapealt peasilindri remont (hinda ei tea veel) ja torustiku vahetus (umbes 600-700, on torude valmistamise hind) , siis on kõik.
Kõik tööd olen teostanud ise ja teostan ka edaspidi, kuna tehinka pool on mul 5+ alati olnud ja jääb kah
see läheb nüüd siis OT-ks sry
autol endal vaja teha veel mõned üksikud asjad (mootorivahetus, tagapõll uus ja mõned üksikud roostekohad ning elektripeegild ja üks elektri aken korda+ veel puksi ringi igaksjuhuks ära teha ning uued stanged autole ja mõned üksikud iluvead+ tagavedrud kah, kindlasti leidub mingid pisiasjad veel) ja siis võib öelda et see masin on nagu uus.
Siia maani olen remontinud seda masinat ainult A-varuosadega ja jätkan ka samas vaimus.
Ülevaatus sai läbitud puhta lehega, umbes kuuaega tagasi
taga suppordid olid kah ennem remonti vägagi korralikud, kuid ka need kiskusin igaksjuhuks laiali, nendega polnud midagi teha õnneks, ainult puhastasin need seest kah ära. Vahetasin ka pidurivedeliku ära
Sai välja vahetatud ka kogu käsipidurisüsteem. Plus veel parem tagumine õõtshoob, kuna selle plekk oli läbimädanenud, polnud kuhugi kinnitada enam käsipiduriklotse Ahjaa ka õõsthoob sai pandud peaaegu tutikas alla, sain selle Igori käest, see oli vist sõitnud ennem tema kätte jõudmist umbes 100 kilomeetrit maksimaalselt.
Nüüd vaja veel vahetada kogutorustik, torud on veel korralikud, kuid kui olen juba vahetanud kõik välja siis vahetan veel ka torud ära.
Kõik osad, mis kasutasin sai ostetud täiesti TUTIKANA. Kogu summa oleks hulka suurem kujunenud, kuid sain ka varuosade poest kõvasti alet
teha veel vaja siis pidurite kohapealt peasilindri remont (hinda ei tea veel) ja torustiku vahetus (umbes 600-700, on torude valmistamise hind) , siis on kõik.
Kõik tööd olen teostanud ise ja teostan ka edaspidi, kuna tehinka pool on mul 5+ alati olnud ja jääb kah
see läheb nüüd siis OT-ks sry
autol endal vaja teha veel mõned üksikud asjad (mootorivahetus, tagapõll uus ja mõned üksikud roostekohad ning elektripeegild ja üks elektri aken korda+ veel puksi ringi igaksjuhuks ära teha ning uued stanged autole ja mõned üksikud iluvead+ tagavedrud kah, kindlasti leidub mingid pisiasjad veel) ja siis võib öelda et see masin on nagu uus.
Siia maani olen remontinud seda masinat ainult A-varuosadega ja jätkan ka samas vaimus.
Ülevaatus sai läbitud puhta lehega, umbes kuuaega tagasi
Mina sain oma E30 selle raha eest vaid uued klotsid ja pidurivedeliku...MairoG kirjutas:Noh, minu E30 325i-l kulus pidurite peaaegu täielikkule remondile üle 5800.- krooni
Mõlemad asjad siis ka "tiba" kangemad kui originaalid.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ma sain küll 4*ketas+8*klots+2*tag. plekid+tag. vedrud+4*remontkomplektid*piduritorud(keskmine pikk ja tagumised)+käsipiduritrossid kuskil ~3500 kätte peapumba mansetid ka veel mõni sott
aga teemasse kah
minu auto on selline olnud, mis kunagi ammu eestisse toodud ja siis tehnilise poole pealt veidi unarusse jäetud. aga pidureid lahti võttes käisid asjad üsna lihtsalt ja mingit muda küll ei olnud. suportitel olid alles kõik tehasetükid küljes. ükski kolb roostetanud ei olnud.
küll oleme piduri peapumbast leidnud väga imelikke vedelikke ükskord oli ühel opelil selline roosa s....a taoline ollus peapumbas
aga teemasse kah
minu auto on selline olnud, mis kunagi ammu eestisse toodud ja siis tehnilise poole pealt veidi unarusse jäetud. aga pidureid lahti võttes käisid asjad üsna lihtsalt ja mingit muda küll ei olnud. suportitel olid alles kõik tehasetükid küljes. ükski kolb roostetanud ei olnud.
küll oleme piduri peapumbast leidnud väga imelikke vedelikke ükskord oli ühel opelil selline roosa s....a taoline ollus peapumbas
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Kuna ka minu auto pidurid on saanud vahepeal kümne aastaseks siis sobib ka see vist siia
Mõned päevad tagasi sai siis esimestele supportidele remontkomplekt külge.
Põhjuseks oli ühelt kolvilt irvitav kattekumm.
Aga tekkis paar küsimust. Kui kolvi välja sain oli kolbi põhja poolt vaadates järgmine pilt.
Üritasin küll teise poole puhul vaadata kuhupoole see süvis seal ääre peal jääma peaks, kuid teine kolb ei olnud minuga üldse sõber ja peale kompressori näitamist talle otsustas ta plehku panna ja joosta kuhugi garaazi nurka.
Natuke oma loogikat appi võttes suunasin ma süvise õhutusnipli poole, loodan et tegin õigesti.
Ka jäid kohalikud lõuna-eesti varuosapoed jänni õige määrde leidmisega, nii et panin supporti kokku ainult pidurivedelikuga. Kas on äkki tallinnas kuskilt võimalik leida seda või kannatab ka sinna midagi muud kasutada?
Kaitsekummi alla vist on WD40 päris tervislik.
Samas tänu sellele kaitsekummile tuleb ka uus kolb muretseda, sellega peaks hädast välja aitama laki auto.
Varsti on plaanis muidugi uuesti lahti võtta ja kolb ära vahetada, siis ka tagumised üle käia. Ja kui selgub et midagi ikkagi valesti sai siis väike vigade parandus.
Peasilindri peaks vist kah üle käima, aga pole veel leidnud remontkomplekti, või kas saab usaldada teisi tootjaid peale ATE/Girling ja panna hoopis uus mitteoriginaal osa?
Äkki oskab veel keegi kommenteerida müüti mis lääne saitidel liigub, et bmw ABS'iga pidurisüsteemi õhutamine on problemaatiline, või käib kõik ikka vanaviisi, üks suure jalalihasega autos ja teine mutrivõtmega koopas?
Loodan et järgmine kord sujub probleemideta ja kui seebikarp käepärast siis ehk saab mõne pildigi tehtud teistele näitamiseks.
terv
erich
Mõned päevad tagasi sai siis esimestele supportidele remontkomplekt külge.
Põhjuseks oli ühelt kolvilt irvitav kattekumm.
Aga tekkis paar küsimust. Kui kolvi välja sain oli kolbi põhja poolt vaadates järgmine pilt.
Üritasin küll teise poole puhul vaadata kuhupoole see süvis seal ääre peal jääma peaks, kuid teine kolb ei olnud minuga üldse sõber ja peale kompressori näitamist talle otsustas ta plehku panna ja joosta kuhugi garaazi nurka.
Natuke oma loogikat appi võttes suunasin ma süvise õhutusnipli poole, loodan et tegin õigesti.
Ka jäid kohalikud lõuna-eesti varuosapoed jänni õige määrde leidmisega, nii et panin supporti kokku ainult pidurivedelikuga. Kas on äkki tallinnas kuskilt võimalik leida seda või kannatab ka sinna midagi muud kasutada?
Kaitsekummi alla vist on WD40 päris tervislik.
Samas tänu sellele kaitsekummile tuleb ka uus kolb muretseda, sellega peaks hädast välja aitama laki auto.
Varsti on plaanis muidugi uuesti lahti võtta ja kolb ära vahetada, siis ka tagumised üle käia. Ja kui selgub et midagi ikkagi valesti sai siis väike vigade parandus.
Peasilindri peaks vist kah üle käima, aga pole veel leidnud remontkomplekti, või kas saab usaldada teisi tootjaid peale ATE/Girling ja panna hoopis uus mitteoriginaal osa?
Äkki oskab veel keegi kommenteerida müüti mis lääne saitidel liigub, et bmw ABS'iga pidurisüsteemi õhutamine on problemaatiline, või käib kõik ikka vanaviisi, üks suure jalalihasega autos ja teine mutrivõtmega koopas?
Loodan et järgmine kord sujub probleemideta ja kui seebikarp käepärast siis ehk saab mõne pildigi tehtud teistele näitamiseks.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power