K: Komponentkõlarid+tweeter install E36'te
K: Komponentkõlarid+tweeter install E36'te
Plaaniks siis originaalkõlarid välja kakkuda ja uute installiga seoses küsimus.
Äkki oskab keegi seletada, mis otstarve on pildil olevate tweeterite juhtmete harudel (loll pea on kere nuhtlus, aga see minu esimne kõlarite install )?
Originaalkõlariteni läheb makist vaid üks kaheharuline juhe, sinna saaks siis uued ühendada, aga kuhu tweeterid ühendada ja mis krdi haru see ikkagi on ?
Äkki oskab keegi seletada, mis otstarve on pildil olevate tweeterite juhtmete harudel (loll pea on kere nuhtlus, aga see minu esimne kõlarite install )?
Originaalkõlariteni läheb makist vaid üks kaheharuline juhe, sinna saaks siis uued ühendada, aga kuhu tweeterid ühendada ja mis krdi haru see ikkagi on ?
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Pildi pealt ei see hästi aru, aga kas on tegemist Y juhtmega? Ehk siis kaks juhet jooksevad klemmi mis pildil kõlari juures? Juhe tuli kõlariga kaasa? Kui nii, siis antud juhe on tehase poolt mõeldud järgmiselt:
Makk -> Midrange kõlar -> Tweeter
Ehk siis antud juhtme puhul 1 otsa ühendad makki ja teise tweetrisse, see klemm, kuhu kaks juhet kokku jooksevad, jääb midrange külge ühendamiseks.
Seda siis juhul, kui kõlaritega ei tulnud kaasa crossovereid. Kas tweetrijuhtme või tweetri enda küljes on kusagil näha kondekat?
Kondekas siis mõeldud heliriba cuttimiseks, et madalad sagedused tweetrini ei jõuaks.
Üldiselt kui uusi kõlareid hakkad autosse installima, siis on mõttekas juba ka võimendi peale mõelda. Niisama kõlarite vahetamisest helipilt väga oluliselt ei parane, tingituna uute kõlarite alavõimendusest. Makk lihtsalt ei suuda neid korralikult ära toita.
Kui oskustest väheks jääb võin omapoolse tarkusega kaasa aidata väikese tasu eest E36'tesid üksjagu pulkadeks tõmmanud
Makk -> Midrange kõlar -> Tweeter
Ehk siis antud juhtme puhul 1 otsa ühendad makki ja teise tweetrisse, see klemm, kuhu kaks juhet kokku jooksevad, jääb midrange külge ühendamiseks.
Seda siis juhul, kui kõlaritega ei tulnud kaasa crossovereid. Kas tweetrijuhtme või tweetri enda küljes on kusagil näha kondekat?
Kondekas siis mõeldud heliriba cuttimiseks, et madalad sagedused tweetrini ei jõuaks.
Üldiselt kui uusi kõlareid hakkad autosse installima, siis on mõttekas juba ka võimendi peale mõelda. Niisama kõlarite vahetamisest helipilt väga oluliselt ei parane, tingituna uute kõlarite alavõimendusest. Makk lihtsalt ei suuda neid korralikult ära toita.
Kui oskustest väheks jääb võin omapoolse tarkusega kaasa aidata väikese tasu eest E36'tesid üksjagu pulkadeks tõmmanud
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Täna siis mässasin kompode ja tweeteritega. Originaalkõlarite eemaldamisel selgus siis, miks esimene juhupoolne kickpaneelis olev originaal ei mängi korralikult, tal pool membraani millegi pärast ribadeks oli
lisaks olid originaalkõlarid kinnitatud nelja asemel kahe kruviga ja loksusid pesades, kellelgi oli neid nelja kruvi vist tõsiselt vaja läinud
Heli läks pärast uute kõllide installi tunduvalt paremaks, seda ka tänu tweeteritele Vaatab, mis häält tegema hakkavad kui järgmine nädal uue maki sisse saab
Lisaks siis veel, et BMW armatuuri lahtivõtmine EI OLE LÕBUS tegevus, kokkupanek oli juba lihtsam, kui olin aru saanud, mismoodi ta rsk paigaldatud on
lisaks olid originaalkõlarid kinnitatud nelja asemel kahe kruviga ja loksusid pesades, kellelgi oli neid nelja kruvi vist tõsiselt vaja läinud
Heli läks pärast uute kõllide installi tunduvalt paremaks, seda ka tänu tweeteritele Vaatab, mis häält tegema hakkavad kui järgmine nädal uue maki sisse saab
Lisaks siis veel, et BMW armatuuri lahtivõtmine EI OLE LÕBUS tegevus, kokkupanek oli juba lihtsam, kui olin aru saanud, mismoodi ta rsk paigaldatud on