termostaat !
termostaat !
mida soovite panna kas 80,88,90 või 92. graadi ,praegu on 80 aga läheb kaua soojaks ! ja on külm ! auto on 525i 1992a.
Termo
Räägitud teema jah, pane otsingusse, infi niiet tapab !
A muidu jah vaheta ära 92-se vastu, firma WAHLER, müügilt leiad Aave autokaubad vmt.
A muidu jah vaheta ära 92-se vastu, firma WAHLER, müügilt leiad Aave autokaubad vmt.
- elukas
- Huviline
- Postitusi: 126
- Liitunud: 15.12.2004 16:03 58
- Peamine sõiduk: BMW E46 330i
- Asukoht: Viljandi
Re: Termo
Kas suvel väga palava ilmaga mitte üle ei kuuumene? Ise panin papi ette ja pole nagu erilist probleemi.Andrei8 kirjutas:Räägitud teema jah, pane otsingusse, infi niiet tapab !
A muidu jah vaheta ära 92-se vastu, firma WAHLER, müügilt leiad Aave autokaubad vmt.
"võimas aur"
Muidu bemmil peab soojast peast jahutusvedeliku temperatuuri näidik vist keskel olema?
Kui kasutate erinevate temperatuuridega termostaate, kuhu see näidik siis seisma jääb, kas selle 92 kraadisega läheb ka üle keskmise asendi?
Minul praegu ta keskele välja ei jõua pea kunagi - alati 3-4mm vähem näitab (eks see võib ka üks suure kütusekulu põhjus olla).
Kui kasutate erinevate temperatuuridega termostaate, kuhu see näidik siis seisma jääb, kas selle 92 kraadisega läheb ka üle keskmise asendi?
Minul praegu ta keskele välja ei jõua pea kunagi - alati 3-4mm vähem näitab (eks see võib ka üks suure kütusekulu põhjus olla).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Sai just termostaat vahetatud. Auto E30 320 alates 87.
Keegi väitis ühes teemas, et sellisele katiga mootorile peaks minema 88 kraadine... Tegelikkuses pakuti originaalis siiski 80 kraadist. Valisin siiski talvistele kogemustele tuginedes 85 kraadise. Nüüd läheb auto minutitega soojaks ning soendus on tõsiselt efektiivne. Seier on armatuurlaual töötemperatuuril keskpunktist milli võrra paremal.
Usun, et soojenemise probleemi oleks lahendanud ka uus 80nene termostaat, kuna vana oli lootusetult uimaseks jäänud ning suure külmaga jäid aknad jäässe (seier jäi ennem keskohast ühe vahe võrra paremale). Positiivne on ka kütusekulu langus.
Aga hoiatuseks suurema temp. termostaadi panemisel, et kõrgemal temperatuuril paisub jahutusvedelik rohkem ja seega:
1. Suurema survega on ohus on kõik lõdvikud ja ühenduskohad (võib hakata jahutusvedelliku süsteemist välja suruma)
2. Paisupaagi maht ja kork on arvestatud originaal termostaadi järgi
(viskab osa välja)
Mul läks vist õnneks ning 5 kraadi võrra suurem temperatuur kahju ei teinud, kuid suuremaga...
PS! Wahleri termostaat+tihend olid Aaves 193.- + 6.-. Vahetuse eest küsis sõber 150.- (koos materjalide ja lisatud dosooliga).
Autopartneris oli mingi termostaat 195.-. Küllap siis nii see hinnatase on.
Keegi väitis ühes teemas, et sellisele katiga mootorile peaks minema 88 kraadine... Tegelikkuses pakuti originaalis siiski 80 kraadist. Valisin siiski talvistele kogemustele tuginedes 85 kraadise. Nüüd läheb auto minutitega soojaks ning soendus on tõsiselt efektiivne. Seier on armatuurlaual töötemperatuuril keskpunktist milli võrra paremal.
Usun, et soojenemise probleemi oleks lahendanud ka uus 80nene termostaat, kuna vana oli lootusetult uimaseks jäänud ning suure külmaga jäid aknad jäässe (seier jäi ennem keskohast ühe vahe võrra paremale). Positiivne on ka kütusekulu langus.
Aga hoiatuseks suurema temp. termostaadi panemisel, et kõrgemal temperatuuril paisub jahutusvedelik rohkem ja seega:
1. Suurema survega on ohus on kõik lõdvikud ja ühenduskohad (võib hakata jahutusvedelliku süsteemist välja suruma)
2. Paisupaagi maht ja kork on arvestatud originaal termostaadi järgi
(viskab osa välja)
Mul läks vist õnneks ning 5 kraadi võrra suurem temperatuur kahju ei teinud, kuid suuremaga...
PS! Wahleri termostaat+tihend olid Aaves 193.- + 6.-. Vahetuse eest küsis sõber 150.- (koos materjalide ja lisatud dosooliga).
Autopartneris oli mingi termostaat 195.-. Küllap siis nii see hinnatase on.
Vasakule vist siiski? Mul sama teema, seier seisab ühe vahe võrra vasakul...jyri kirjutas:Usun, et soojenemise probleemi oleks lahendanud ka uus 80nene termostaat, kuna vana oli lootusetult uimaseks jäänud ning suure külmaga jäid aknad jäässe (seier jäi ennem keskohast ühe vahe võrra paremale).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence