524td e28 plussid ja miinused???

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Q
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.07.2004 15:10 58
Asukoht: Tallinn - Harjumaa

524td e28 plussid ja miinused???

Postitus Postitas Q »

Tahaks siis osta 524td e28, aga ootaks selle masina kohta kommentaare. Kas on mõtet karta nii vana auto automaatkasti (hirmsasti nagu tahaks automaati)? Kuidas on küttekuluga?
530d touring
Andrus_V
Huviline
Postitusi: 1271
Liitunud: 13.08.2003 17:13 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus_V »

Automaadiga on kütusekulu maanteel 7-8L ja linnas 10L. Automaati ma ei kardaks, kuid seda rihmaga mootorit küll. Kindlasti vaheta rihm ja rullik(-ud). Kui klapid pähe lähevad sellel mootoril, siis arvesta 10+ tuhande krooniga remondile. Kui auto korralik on, siis on ainult sõidurõõm. Jõudu ka sildade lappimisele, kui need peaks olema käest lastud.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Sellest on küll siin foorumis väga palju juttu olnud aga :)
E28 2.4 td on tegelikult väga hea auto, mida muidugi eestis korraliku õudsalt raske leida (just tuttavale otsisime ja lõppuks ühe leitsime E28 2.4 TD automaat must 86a) Rihmad muidugi tuleb kohe ära vehatada koos rullikuga läheb miadgi 500-700.- maksama pluss vahetamis raha, silla osa noh võiks öelda, et ei ole kõige kallim,

Alumine õõtshoob 575.-tk
Ülemine õõtshoob 675.-tk
Ülemise õõtshoova puksid 280.-paar
Tagasilla puksid 275.-tk
Esiklotsid 275.-
Tagaklotsid 220.-
Käsipiduriklotsid 300.-
Kondid ette 225.-tk

Ja kui vaja remontdia, siis Mul tuttav olemas kes teeb hea hinnaga 5062088 AIVAR
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Need 600sed õõtsad on BS - vahetad neid iga aasta. B-osadest ei kannata sellest loetelust enda jaoks panna muud kui tagumisi õõtsapukse ja rooliotsi. Kõik B-kondid kaasa arvatud Lemförder ei kesta aastatki.
Mingi mööndusega ka piduriklotse.

Mul sõidavad kahel autol tehase originaalõõtsad (pukside peal väljalaske aasta 85) ning kolinate või ülevaatustega pole siiani probleeme olnud. Praegu UM pakutava kvaliteeti ei tea, aga kõik külge pandud B-osad peale ülalnimetatute vahetan ma välja igal aasta.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Mis ma oskan üelda :shock: Järelikult on sul Aare äkki palju läbisõitu.
Igaljuhul eelmine aasta sõitsin miskit 60000 kilti E28ga ja sillaosad kestavad siia maani, eelmisel nädalal läks isegi ülevaatselt läbi, mureks oli käsipidur :)
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Eks ta üks loterii ole. Kui praegu UM-s müüdav originaalosa kestaks samakaua kui tehases pandu (so vähemalt 200 000 km) - siis tasub selle kallima ost igatahes ära. Kui aga sealt saab mingi Made in Brazil jama, mida seal viimasel ajal nt simmeritega juba ette tuleb, siis pole muidugi mõtet asjal.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta