Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
mina alles tegin õlivahetuse sellega muidugi kaasnes ka karteri põhja eemaldus kust leidus 3 poltti. need said ka siis keerme liimiga tagasi keeratud. Igatahes see 300.- 400.- kroonine tihend pole mingi summa võrreldes moto remondiga.
me Rain530 ja Aare530 oleme arutanud seda teemat suht palju ja tulemus on selline et kõigil kellel need poldid seal vannis ulpinud on läbissõit umb 180 000 - 250 000 km.
Nii et V8 mehed kartust äratav on see õlivõtturi teema
veekaheksa kirjutas:Hermeetikust olen kuulnud suht õudsaid jutte. Nimelt just nendest ribadest, mis kokkupigistamisel tekivad. Pidid päris kenasti õlipumba õlivõttureid jne ummistama. Kes soovib, see proovib.
nuu jah eks ta nii ole liigkasutamisel võib ta tekitada küll ummistusi
Jessas, ma siin mõtlesin seda teemat lugedes, et mis mootori kood on minu autol
Äkki aitate, kui on tegemist 1997a 4.4l 210kW mootoriga.KAs on M-62?
Nii nagu mina olen aru saanud, siis see probleem esineb nendel vanematel 3.0 ja 4.0 mootoritel, või on seda ette tulnud ka 4.4l mootoritel?
Holari kirjutas:Jessas, ma siin mõtlesin seda teemat lugedes, et mis mootori kood on minu autol
Äkki aitate, kui on tegemist 1997a 4.4l 210kW mootoriga.KAs on M-62?
Nii nagu mina olen aru saanud, siis see probleem esineb nendel vanematel 3.0 ja 4.0 mootoritel, või on seda ette tulnud ka 4.4l mootoritel?
Ettetänades...
eero X5'l logisesid õlipumba poldid ka minu mäletamist mööda
Ookeii, aitähh, kuna õlivahetuseni on jäänud 5000 km, ja numbrilaua järgi sõidetud 190000, siis järgmine kord pean kindlasti sinna sisse laskma vaadata.
AARE530 kirjutas:Ega see nii tüpselt kilometraaži järgi jooksegi, kuid lihtsalt, oma südamerahu huvides oleks see soovitatav esimesel võimalusel ära teha
ega jah, see südamerahu on jah rahakotile palju kasulikum.eks ma hakkan selle pumba ülevaatamisega tegelema iga õlivahetus ilmselt. sest pole plaanis erilist mootori vahetust
Pikema poldi puhul tasub alati kasutada "keskkõva" keermeliimi,sest ketti peab saama ka hiljem reguleerida.
Elu on näidanud,et seal ei pea ei keskmine,ega ka ülikõva liim(õnneks),sest pindu pole võimalik ideaalselt puhtaks saada(ülalt tuleb õli peale pidevalt.Mu hallil olid küljest nii üks polt,kui üks mutter.Kogu koostu ülejäänud poldid-mutrid olid samuti täiesti lõdvalt kinni(vist 12 tk. oli neid kokku).Pikk polt oli ka keti-hammakate vahelt läbi käinud ja kasutuskõlbmatuks muutunud.Õnneks viimased silmnähtavalt viga polnud saanud.
Õlipumba keti pingutamine oleks ka ALATI,kui karterisse asja,vaja ära teha.
Liiglõdva kett teeb palju pahandust-hävitab hammasrattad,leevendid,hävineb ise.
neeger99 kirjutas:On võimalik, et need poldid 25 tuhande peale lahti tulevad? Tühikäigul vahel õlituli väheke vilgub! Asi sai alguse peale õlivahetust.
On küll,kui kett lõdvaks jäi ja poldid-mutrid korralikult kinni ei saanud.
Viimati muutis Trionic, 16.06.2008 07:39 32, muudetud 1 kord kokku.
neeger99 kirjutas:On võimalik, et need poldid 25 tuhande peale lahti tulevad? Tühikäigul vahel õlituli väheke vilgub! Asi sai alguse peale õlivahetust.
Kõik on võimalik. Keegi ei saa siia kirjutada et kindlalt pole need poldi vms. Aga kontrollida tuleks nad kindlasti üle!
Sai siis ka läbi tehtud see protseduur. Kõik poldid-mutrid olid ilusti kinni ja ei midagi üleliigset karteripõhjas. Ketti pingus sai ka normatiivi piiridesse viidud. Tihend oli metall aga panin siiski uue (Teeme varuosad, Reintz'i toodang 240.-).
Ahjaa, M62 ja 240tkm.
Sai omale soetatud X5 2001 4,4i ja suht esimese asjana tegin õlivahetuse ära sest muidugi tahtsin õlipumba polte kontrollida. Aga mulle ei avanenud karteripõhja äravõtmisel sugugi selline vaatepilt nagu ma nägin oma 1994 730iL seest Kas sellel X5 on asi paremaks tehtud või mina igatahes ei leidnud sealt ühtegi sellist polti, mida võiks õlipumba poldiks nimetada. Kett samuti ei paistnud kusagilt, teisel oli see minumeelest mingi plastikkatte taga kus poldidki lahti olid.
sigaelmar kirjutas:Sai omale soetatud X5 2001 4,4i ja suht esimese asjana tegin õlivahetuse ära sest muidugi tahtsin õlipumba polte kontrollida. Aga mulle ei avanenud karteripõhja äravõtmisel sugugi selline vaatepilt nagu ma nägin oma 1994 730iL seest Kas sellel X5 on asi paremaks tehtud või mina igatahes ei leidnud sealt ühtegi sellist polti, mida võiks õlipumba poldiks nimetada. Kett samuti ei paistnud kusagilt, teisel oli see minumeelest mingi plastikkatte taga kus poldidki lahti olid.
Sellel iksviiel vahetati mootor eelmise aasta märtsis, vahetusse läks ka õlipump.
Poldid peaksid ilusti kinni olema .