Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Juhtme jätkamisel oleks hea ühenduskoht ka üle tinutada aga vale temperatuurinäit võib olla tingitud ka vigasest kombist, mille kaudu siis IHKA seda näitu võtab.
mul e36 keeratavate nuppudega kliima kui vajutada konti või seda ringluse nuppu siis pöörded muutuvad ja tekib selline susisev heli mis ei lõppe.
kas...
kliima on tühi?
süsteem lekib?
mingi muu viga?
sain oma temp. anduri näidu tööle, võtsin jätkamise koha lahti, ja panin uuesti kokku, anduri pistiku ka lahti-kinni ja tööle ta hakkas ilusti.samuti hakkas kliima tööle.
topfuel kirjutas:mul e36 keeratavate nuppudega kliima kui vajutada konti või seda ringluse nuppu siis pöörded muutuvad ja tekib selline susisev heli mis ei lõppe.
kas...
kliima on tühi?
süsteem lekib?
mingi muu viga?
Mul sama probleem E32 kliimaga. Süsteem sai kevadel täidetud ja kõik toimis. Kuni ühe hetkeni, kus külma enam ei tule ja kuulda on ainult seda sisinat. Teab keegi, milles viga võiks olla?
Tõstataks ka probleemi.
Autoks E39 2001 ja mõni kord ei hakka kliima vent ees tööle ja siis ei puhu ka külma. Kui vent töötab siis ka külma tuleb lahinal.
Kogu probleem Abiks siis mis ? Või mis viga olla võib ? Ei tohiks suur probleem olla
Enda autol (E39. -98a.) siis selline mure, et kui kondi tööle paned ja on Auto peal siis tuleb ainult külama keskelt, jalgadele ja esiklaasile puhub endiselt sooja. Help, jalad kärrsavad
Küsimus e-46 323 99a. kliima kohta. Et kas on normaalne,et kapoti all käib mingi plõks ja lühike õrn susin(teistmoodi ei oska seda heli kirjeldada) umbes iga 2-3 min. tagant kui kliima st. lumehelbekese nupp on sisse lülitatud. Seda kuuleb ainult kui kapott on lahti ja enamvähem peadpidi kapoti all, muidu need kondi torud lähevad ilusti külmaks ja salongi puhub ka külma. Ja veel,et kui tihti peaks kliimat kontrollima,täitma ... tundub,et eelmine suvi puhus nagu rohkem külma aga võibolla ka tunne petlik,sest see aasta pole veel kuumasid ilmasid olnud eriti. Tegemist siis kliima automaatikaga variandiga ja arvan,et sel autol pole seda kliimat kunagi kontrollitud ega täidetud. Ettetänades siis vastuste eest!
Mul selline mure, et gaas sees (äsja täidetud), lekkeid ei ole, kliimanupul tuli läheb ka põlema, aga kliimat siiski taha ei lülita. Milles viga võib olla?
Pets24 kirjutas:Mul selline mure, et gaas sees (äsja täidetud), lekkeid ei ole, kliimanupul tuli läheb ka põlema, aga kliimat siiski taha ei lülita. Milles viga võib olla?
Pets24 kirjutas:Mul selline mure, et gaas sees (äsja täidetud), lekkeid ei ole, kliimanupul tuli läheb ka põlema, aga kliimat siiski taha ei lülita. Milles viga võib olla?
diagnostika?
See tee ongi plaanis ette võtta, kuid enne mõtlesin, et äkki keegi oskab kohe öelda, kus viga olla võib. Tuleb UM aeg kinni panna, sest kliimamehe arvuti veale jälile ei saand.
Oskab keegi soovitada mõnda kohta, kus oma kliimata kontrollida lasta?
Probleem siis selles, et pärast talve enam külma õhku ei tule.
Auto: e39, 525tds 97a
Kas nad peale täitmise kah midagi teha oskavad?
Käisin autoasi nimelises kohas, kus öeldi, et ilmselt on mingi klapp kinni ja salongi külma ei tule. Kompressor pidi väidetavalt järgi tulema.
Et kus antud probleemi võiks uurida lasta? Kas seal Troost autos oskaksid nad seda uurida?
troost autos oskavad nad survestada, värvi lisada, lekkeid otsida.. minu eelmisel 530-l näiteks vahetasid kondiradika ja kompressori, praegusel autol lahendati samuti kliimaga seotud probleeme.. know-how'd peaks jätkuma helista ja küsi järgi - peaksid vast kiiremini vastuse saama, kui foorumist. ja ära unusta siis pärast muljeid jagamast
TroostAutos remondivad BMW brandi toodangut meeleldi 5 inimest:
Iisak,mina,veel kaks tavotti ja üks elektroonikageenius.Kliimameestel pole vahet,mis marki masin(neid on ka kaks).
Troost autos käidud, viga leitud - nimelt kompressor läbi(hind ca 7k).
Hiljem tuli välja ka, et ilmselt ka ventillator õhtal selle vahetamiseni täna ei jõudnud, võtab ilmselt millalgi järgmine nädal ette.
Aga muljetest - teenindus oli väga hea (viidi mind lausa bussijaama hommikul kui pidin auto sinna jätma) ja erinevalt Autoasi nimelisest kohast suutsid nad ka reaalsete vigadeni jõuda.
Diagnost tehtud ja mul siis kliima rõhu andur vigane, et ei lülita pumpa taha, kui nupust kliima sisse lülitada. Lähimal ajal peaks uue anduri külge saama, siis näeb kas probleemid lahenevad.
Küsimus järgnev: Kas konditsioneeri pumba võll peaks kergelt ringi käima.
Liigutades magnetsiduri sisemist osa, siis on seda suhteliselt raske pöörata. Enne külmainega täitmist (süsteem oli tühi) oli käega normaalne keerata.
Raske on küll väga suhteline mõiste, kuid ehk oskab keegi midagi siiski arvata!
erx37 kirjutas:Küsimus järgnev: Kas konditsioneeri pumba võll peaks kergelt ringi käima.
Liigutades magnetsiduri sisemist osa, siis on seda suhteliselt raske pöörata. Enne külmainega täitmist (süsteem oli tühi) oli käega normaalne keerata.
Raske on küll väga suhteline mõiste, kuid ehk oskab keegi midagi siiski arvata!
Kompressori võll liigub üpris raskelt,"jõnksutades"(ajad ju käega ringi kuuesilindrilist kompressorit,mille silindrites tekib ringi ajades kompressioon).
Samas ei tohi käsi tajuda otsest mehaanilist takistust.
See kehtib külmaainet/õli täis süsteemi puhul.
Trionic kirjutas:Kompressori võll liigub üpris raskelt,"jõnksutades"(ajad ju käega ringi kuuesilindrilist kompressorit,mille silindrites tekib ringi ajades kompressioon).
Samas ei tohi käsi tajuda otsest mehaanilist takistust.
See kehtib külmaainet/õli täis süsteemi puhul.
Küsimus tekkis, kuna UM väitis, et pump on kinni kiilunud.
Kuna ma selle diagnoosiga eriti nõus olla ei tahtnud, siis lasin siiski süsteemi ära täita ja tõmbasin ise rihma korralikult pingule. (tundub, et UM omad ei olnud pumpa käsitsi ringi ajanudki, et sellise diagnoosi panid )
Hakkas ringi vedama küll kuid tekkis kahtlus, kas suure takistuse tulemusena seal midagi üle kuumeneda ei või!
Kui kompressor on kaua seisnud,vajub õli ülemistest silindritest alla.On oht,et seade puruneb,aga tavaliselt mitte.Alguses läheb tavaliselt kuumaks küll ja mõni hakkab lausa suitsema,aga mina pole end sellest häirida lasknud.
Kasulik oleks enne käivitamist käega ringi ajada.
Kah tekkis mure kliimaseadmega, täpsemalt tegu kliimautomaatikuga. Asi selles, et sai ära vahetatud kliimasiil eht jääpurikas, mis tihtilugu e46 otsad annab (hakkab kaootiliselt õhku puhuma ja ei reageeri ka käsitsi reguleerimisele). Peale jääpurika vahetust toimis süsteem jälle nii nagu peab, aga.... konditsioneeri sisse lülitamise ei puhu enam külma. Sisse lülitamisel kostub ainult armatuuri seest mingisugust sisinat, aga jahedat ei tule. Mõningad päevad tagasi süsteem toimis.
Jääpurika vahetusega enda teada seal midagi ära ei lõhkunud. Kas nüüd lihtsalt langes kliimasüsteemi tühjenemine jääpurika vahetusega ühele ajale või tähendab see sisin armatuuri all tõsisemat probleemi?