Probleem mootoriga
Probleem mootoriga
Tere kallid BMW huvilised,kuna olen siin foorumis uustulnuk ja ei leidnud paremat kohta teema postitamiseks,siis palun ärge näkku lööge
Probleem nimelt järgmine: Plaan osta siis 1988 aasta Bmw 520....auto on iseenesest korralik,kui mootor teeb imelikku häält(nagu miski klõbiseks). Kas äkki võivad seda häält teha hüdro tõukurid? Kuid kui hüdrotõukurid seda häält tekitavad,siis kui ohtlik on selle mootoriga sõita(kas võib juhtuda et see jookseb kokku kui hüdro tõukur ära laguneb)?
JA teine probleem on selles,et tagurpidi käik tahab sisse minna kui 1 käiku üritada panna.......väikse meelitamisega saab ikka 1 käigu ka siis aga kas see viga võib olla mingis jubinas nende käikude vahel,et see äkki kulunud?
PAlun aidake BMW huvilist uustulnukat
Probleem nimelt järgmine: Plaan osta siis 1988 aasta Bmw 520....auto on iseenesest korralik,kui mootor teeb imelikku häält(nagu miski klõbiseks). Kas äkki võivad seda häält teha hüdro tõukurid? Kuid kui hüdrotõukurid seda häält tekitavad,siis kui ohtlik on selle mootoriga sõita(kas võib juhtuda et see jookseb kokku kui hüdro tõukur ära laguneb)?
JA teine probleem on selles,et tagurpidi käik tahab sisse minna kui 1 käiku üritada panna.......väikse meelitamisega saab ikka 1 käigu ka siis aga kas see viga võib olla mingis jubinas nende käikude vahel,et see äkki kulunud?
PAlun aidake BMW huvilist uustulnukat
Re: Probleem mootoriga
Sellel mootoril pole hüdrotõukureid - klapid tahavad reguleerimist või siis nukkvõll vahetamist.Rock94 kirjutas:Probleem nimelt järgmine: Plaan osta siis 1988 aasta Bmw 520....auto on iseenesest korralik,kui mootor teeb imelikku häält(nagu miski klõbiseks). Kas äkki võivad seda häält teha hüdro tõukurid? Kuid kui hüdrotõukurid seda häält tekitavad,siis kui ohtlik on selle mootoriga sõita(kas võib juhtuda et see jookseb kokku kui hüdro tõukur ära laguneb)?
Sünkronisaatoreid mõtled? Ei ole. Pigem käiguvahetushoovastik/puksid vms kulunud.Rock94 kirjutas:JA teine probleem on selles,et tagurpidi käik tahab sisse minna kui 1 käiku üritada panna.......väikse meelitamisega saab ikka 1 käigu ka siis aga kas see viga võib olla mingis jubinas nende käikude vahel,et see äkki kulunud?
Indrek
kas neid klappe on väga keeruline reguleerida,selle mõttes et ega rahalised kulutused ei ole suured........ning kas tavalise lehtkaliibriga saab seda teha?Sellel mootoril pole hüdrotõukureid - klapid tahavad reguleerimist või siis nukkvõll vahetamist.
palju nukkvõll maksta võib sellisele mootorile?
kas neid on väga raske vahetada?Palju komplekt maksta võiks?Ei ole. Pigem käiguvahetushoovastik/puksid vms kulunud.
Suured tänud abistava info eest !!!
Klappide reguleerimine maksab paarsada krooni ... aga ... seda tehakse minu teada külma mootoriga. Ehk siis kuskil teeninduses teha lastes läheb päevake ära - auto mootor lihtsalt jahtub pool päeva.Rock94 kirjutas:kas neid klappe on väga keeruline reguleerida,selle mõttes et ega rahalised kulutused ei ole suured........ning kas tavalise lehtkaliibriga saab seda teha?Sellel mootoril pole hüdrotõukureid - klapid tahavad reguleerimist või siis nukkvõll vahetamist.
palju nukkvõll maksta võib sellisele mootorile?
Nukkvõlli hinda ei tea - 3a tagasi minu 520i 12-klapilise kasutatud aga korralik nukkvõll koos nookuritega maksis midagi 2 tuhande ringis. Eks oleneb lihtsalt kas ja mis hinnaga saada õnnestub.
Kallim töö on nukkvõlli vahetus - selleks tuleb pea maha võtta, siis juba ka klapid lihvida, pea lihvida, sisselaske tihendid, väljalaske tihendid, klapisääretihendid, plokikaane tihend ... + tööraha. Minul läks 3a tagasi kogu kompott kokku 7 tuhat.
Indrek
Ega sa seda välisel vaatlusel selgeks ei saagi. Aga on ju võimalus sul osta kasutatud plokikaan, koos kõigega. Korras kaane võid kätte saada 1500-2000 krooniga. Nukvõlli vahetus on juba kallim. Niivõi naa, kas remondid olemasolevat kaant või ostad uue, tuleb sul osta ka uus plokikaane tihend, mille hinnaks pakuks umbes 1000 krooni. Käiguvahetuse probleem on peaaegu 100%-lise tõenäosusega tingitud puksidest. Puksid maksavad ca 2000. Kui sa seda ise ei tee, siis arvesta veel juurde päris hea summa töörahaks. 5-6 tuhat julgelt esialgne remondisumma. (Kui tööd teed ise) Pluss peidetud vead ja õlid+filtrid. Soovitaks otsida parema is 5-ste turg on päris lai, kindlasti leiad endale sobiva.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
http://www.bmwfans.infoRock94 kirjutas:nüüd et tekkinud segadus ja ma ei tea enam keda uskuda
mõned väidavad et Bmw 520 (95kw) 88.aasta mootoril on hüdrotõukurid,mõned jälle arvavad et ei ole. Kellel siis on õigus
toksi vin-kood sisse ja vaata järgi !
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.