Probleem mootoriga

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Rock94
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 18.11.2007 20:45 39
Asukoht: Tallinn

Probleem mootoriga

Postitus Postitas Rock94 »

Tere kallid BMW huvilised,kuna olen siin foorumis uustulnuk ja ei leidnud paremat kohta teema postitamiseks,siis palun ärge näkku lööge ;)

Probleem nimelt järgmine: Plaan osta siis 1988 aasta Bmw 520....auto on iseenesest korralik,kui mootor teeb imelikku häält(nagu miski klõbiseks). Kas äkki võivad seda häält teha hüdro tõukurid? Kuid kui hüdrotõukurid seda häält tekitavad,siis kui ohtlik on selle mootoriga sõita(kas võib juhtuda et see jookseb kokku kui hüdro tõukur ära laguneb)?
JA teine probleem on selles,et tagurpidi käik tahab sisse minna kui 1 käiku üritada panna.......väikse meelitamisega saab ikka 1 käigu ka siis aga kas see viga võib olla mingis jubinas nende käikude vahel,et see äkki kulunud?

PAlun aidake BMW huvilist uustulnukat :roll:
Kasutaja avatar
tfk
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 30.11.2006 09:52 20
Peamine sõiduk: 730d
Kontakt:

Postitus Postitas tfk »

mis mootoriga tegu kas 24 klapilisega või siis vanema mootoriga?
Rock94
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 18.11.2007 20:45 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rock94 »

12 klapiga mootoriga on tegu!
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem mootoriga

Postitus Postitas Indrek_M »

Rock94 kirjutas:Probleem nimelt järgmine: Plaan osta siis 1988 aasta Bmw 520....auto on iseenesest korralik,kui mootor teeb imelikku häält(nagu miski klõbiseks). Kas äkki võivad seda häält teha hüdro tõukurid? Kuid kui hüdrotõukurid seda häält tekitavad,siis kui ohtlik on selle mootoriga sõita(kas võib juhtuda et see jookseb kokku kui hüdro tõukur ära laguneb)?
Sellel mootoril pole hüdrotõukureid - klapid tahavad reguleerimist või siis nukkvõll vahetamist.
Rock94 kirjutas:JA teine probleem on selles,et tagurpidi käik tahab sisse minna kui 1 käiku üritada panna.......väikse meelitamisega saab ikka 1 käigu ka siis aga kas see viga võib olla mingis jubinas nende käikude vahel,et see äkki kulunud?
Sünkronisaatoreid mõtled? Ei ole. Pigem käiguvahetushoovastik/puksid vms kulunud.
Indrek
Rock94
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 18.11.2007 20:45 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rock94 »

Sellel mootoril pole hüdrotõukureid - klapid tahavad reguleerimist või siis nukkvõll vahetamist.
kas neid klappe on väga keeruline reguleerida,selle mõttes et ega rahalised kulutused ei ole suured........ning kas tavalise lehtkaliibriga saab seda teha?
palju nukkvõll maksta võib sellisele mootorile?

:(
Ei ole. Pigem käiguvahetushoovastik/puksid vms kulunud.
kas neid on väga raske vahetada?Palju komplekt maksta võiks?


Suured tänud abistava info eest !!!
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Rock94 kirjutas:
Sellel mootoril pole hüdrotõukureid - klapid tahavad reguleerimist või siis nukkvõll vahetamist.
kas neid klappe on väga keeruline reguleerida,selle mõttes et ega rahalised kulutused ei ole suured........ning kas tavalise lehtkaliibriga saab seda teha?
palju nukkvõll maksta võib sellisele mootorile?
Klappide reguleerimine maksab paarsada krooni ... aga ... seda tehakse minu teada külma mootoriga. Ehk siis kuskil teeninduses teha lastes läheb päevake ära - auto mootor lihtsalt jahtub pool päeva.

Nukkvõlli hinda ei tea - 3a tagasi minu 520i 12-klapilise kasutatud aga korralik nukkvõll koos nookuritega maksis midagi 2 tuhande ringis. Eks oleneb lihtsalt kas ja mis hinnaga saada õnnestub.
Kallim töö on nukkvõlli vahetus - selleks tuleb pea maha võtta, siis juba ka klapid lihvida, pea lihvida, sisselaske tihendid, väljalaske tihendid, klapisääretihendid, plokikaane tihend ... + tööraha. Minul läks 3a tagasi kogu kompott kokku 7 tuhat.
Indrek
Rock94
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 18.11.2007 20:45 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rock94 »

aga kuidas seda kindlaks teha et kas klõbin tuleb klappidest või nukkvõllist? :cry:
tambets
Huviline
Postitusi: 578
Liitunud: 15.12.2006 01:56 17
Asukoht: Tallinn-Tartu-Võru

Postitus Postitas tambets »

Ega sa seda välisel vaatlusel selgeks ei saagi. Aga on ju võimalus sul osta kasutatud plokikaan, koos kõigega. Korras kaane võid kätte saada 1500-2000 krooniga. Nukvõlli vahetus on juba kallim. Niivõi naa, kas remondid olemasolevat kaant või ostad uue, tuleb sul osta ka uus plokikaane tihend, mille hinnaks pakuks umbes 1000 krooni. Käiguvahetuse probleem on peaaegu 100%-lise tõenäosusega tingitud puksidest. Puksid maksavad ca 2000. Kui sa seda ise ei tee, siis arvesta veel juurde päris hea summa töörahaks. 5-6 tuhat julgelt esialgne remondisumma. (Kui tööd teed ise) Pluss peidetud vead ja õlid+filtrid. Soovitaks otsida parema is 5-ste turg on päris lai, kindlasti leiad endale sobiva.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Nukkvõlli olukorda saab hinnata pärast klapikambrikaane mahakruvimist. Siis on näha ka nookurid, kuid nende kulumisastet vist raskem mõõta.
tambets
Huviline
Postitusi: 578
Liitunud: 15.12.2006 01:56 17
Asukoht: Tallinn-Tartu-Võru

Postitus Postitas tambets »

Ja 5000 eest võid saada ka uue (loe:kasutatud) mootori, kui vaadates siin varuosade teemat...
Rock94
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 18.11.2007 20:45 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rock94 »

Suured tänud info eest :!:
Rock94
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 18.11.2007 20:45 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rock94 »

Kas selline asi vastab tõele et umbes 10 tuhande kilomeetri tagant oleks hea bmw-del mis on enne 90 aastat tehtud,reguleerida klappe :?: :?
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Rock94 kirjutas:Kas selline asi vastab tõele et umbes 10 tuhande kilomeetri tagant oleks hea bmw-del mis on enne 90 aastat tehtud,reguleerida klappe :?: :?
Kui sa räägiks 100000 km, siis usuks,
E 39 535 1997.a.
Rock94
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 18.11.2007 20:45 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rock94 »

Kui sa räägiks 100000 km, siis usuks,
a,ok siis...........ega ma ka ise ei teadnud ja see tundus nagu kahtlane,et nii tihti vaja reguleerida,seepärast küsisin ;)
Rock94
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 18.11.2007 20:45 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rock94 »

nüüd et tekkinud segadus ja ma ei tea enam keda uskuda :cry:
mõned väidavad et Bmw 520 (95kw) 88.aasta mootoril on hüdrotõukurid,mõned jälle arvavad et ei ole. Kellel siis on õigus :?: :?
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

Rock94 kirjutas:nüüd et tekkinud segadus ja ma ei tea enam keda uskuda :cry:
mõned väidavad et Bmw 520 (95kw) 88.aasta mootoril on hüdrotõukurid,mõned jälle arvavad et ei ole. Kellel siis on õigus :?: :?
http://www.bmwfans.info
toksi vin-kood sisse ja vaata järgi !
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Rock94
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 18.11.2007 20:45 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rock94 »

vastus käes:selle mootoril ei ole hüdrutõukureid :!:
Andres86
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 19.03.2007 20:34 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres86 »

ja nendele, kes väitsid, et 2,0 95kw-sel hüdrotõukurid on, võid vastu kõrvu anda :lol:
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
Rock94
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 18.11.2007 20:45 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rock94 »

ja nendele, kes väitsid, et 2,0 95kw-sel hüdrotõukurid on, võid vastu kõrvu anda
tänud soovituse eest :D
Vasta