geneka kontrollimine ilma m66teriistadetta...

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

geneka kontrollimine ilma m66teriistadetta...

Postitus Postitas killer666 »

Nii tester kadunud ja ampermeetrit pole käepärast....
Kuidas saaks veel kontrollida aku laadimist?
Tuled, puhurid , tagaklaasisoendus ja kojamehed sisse ja siis aku klemm
maha ?

Kas on v6imalik , et midagi saba kah sellise katse peale annab?
e34 89a 2.0
V6i kas on v6imalik midagi algelist katsevahendit ampermeetri asemele?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Töötava mootoriga ei tohi mitte kunagi aku klemmi maha rebida!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

palju asju ei tohi...
Teoorias ei tohiks ju seal midagi sellist olla , mis ä'ra kärssaks?
Muidugi kui pinge juhuslikult väga hyppeliselt k6rgele ei t6use..
Kunagi laadal:D sai akut vahetada käimise pealt jsa k6ik tuled , mis sel hetkel p6lesid, p6lesid ka läbi ...
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

ise olen mitu korda maha akut võtnud- siis kui mootor töötas ja midagi pole tähele pannud et juhtuks... e34 (524) peal oli vaja siis akut maha saada ja väga tühi asemele toppida -- siis saingi kaks laetud akut.... ja e39 peal kontrollisin akut (enne geneka remonti kui kaugtuled olid sees siis mootor suri välja pärast remonti aga töötab kõik ilma akuta)

muidu mulle räägiti et ära tee- äkki midagi läheb piixu... kuid ja äkki mul vedas.
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

killer666 kirjutas:palju asju ei tohi...
Teoorias ei tohiks ju seal midagi sellist olla , mis ä'ra kärssaks?
Muidugi kui pinge juhuslikult väga hyppeliselt k6rgele ei t6use..
Kunagi laadal:D sai akut vahetada käimise pealt jsa k6ik tuled , mis sel hetkel p6lesid, p6lesid ka läbi ...
kujuta nüüd ette, mis selline pinge kõikumine ajule teha võib... :|
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Parem tee katse pimedal ajal või kohas.
Sõida auto nina seina lähedale, pane põlema kõik tuled, ning tööle kõik muud tarbijad.
Kui gaasi andes on märgata tulede heledamaks minemist siis järelikult ikka midagi genekas laeb.
Kahjuks on jaanipäeva paiku kõige valgemad ööd... :lol:
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5629
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

No kui genekas enne juhtme mahavõtmist korras on, siis on head shansid, et pärast enam ei ole. Dioodid saavad hia laksu.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

ma usun et ei ole väga raske kusagilt mõni tester või ampermeeter sebida :?
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

Mida m66ta?
1 pinget enne/samal ajal/peale mootori käimist
2 voolutugevust siis käimise ajal ja siis seismise ajal
Millised on normaalsed need näidud?
seismise ajal pinge vist 12,natuke ja voolukulu siis 0,natuke?
harjad olid natuke alla cm pikad, aga see klemm seal oli rooste läinud.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

mõõta tuleb siis kui mootor käib ja pinge peaks olema aku klemmide vahel kuskil 14 volti ja tiba peale isegi.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

killer666 kirjutas: Harjad olid natuke alla cm pikad, aga see klemm seal oli rooste läinud.
Siis pole sul harjadega ka pikka pidu, kui mitte öelda et nad võivadki juba otsi anda, sest päris lõpuni nad ei kulugi.
Uuest pärast on nende pikkuseks ca 3 cm.
lible
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 08.08.2006 18:20 20

Postitus Postitas lible »

killer666 kirjutas:Mida m66ta?
1 pinget enne/samal ajal/peale mootori käimist
2 voolutugevust siis käimise ajal ja siis seismise ajal
Millised on normaalsed need näidud?
seismise ajal pinge vist 12,natuke ja voolukulu siis 0,natuke?
harjad olid natuke alla cm pikad, aga see klemm seal oli rooste läinud.
Huvitav mis moodi sa seda voolukulu siis mõõtsid kah?
voolutugevuse mõõtmiseks tuleb ühendada mõõteriist jadamisi ja kui pole piisav eeltakisti siis võib mõõteriista tööks vajaliku suitsu suht kiirelt kätte saada ;)
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

lible kirjutas:[Huvitav mis moodi sa seda voolukulu siis mõõtsid kah?
voolutugevuse mõõtmiseks tuleb ühendada mõõteriist jadamisi ja kui pole piisav eeltakisti siis võib mõõteriista tööks vajaliku suitsu suht kiirelt kätte saada ;)
Kus on kirjas , et ma m66tsin
tester vist kannatab 10A ära ja kui läheb kärssama , siis paistab et laeb päris hästi:D
lible
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 08.08.2006 18:20 20

Postitus Postitas lible »

millegi pärast lugesin jah niipidi välja, et sa nagu mõõtsid aga see oli küsimus hoopis :P
kui lõpuks tester olemas on, siis mõõdad pinge ära kui see on ~13,5-14V siis peaks korras olema ja voolutugevust mõõta pole vaja. Mingeid kodukootud testseadmeid ei oska soovitada aga üldiselt saab suht ruttu aru kui akut ei lae, auto ei lähe lihtsalt varsti enam käima :lol:
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Postitus Postitas killer666 »

ei noh ta laeb , aga mulle nagu tundub , et väga kehvalt nagu...
aku oli hommikul jumalast tyhi ja s6bra mersu peal käis 5 minutit ja bani bmw käima....(t6mbas ägedalt ringi)
Aga pidevalt on nii , et auto ei s5ida peaaegu yldse , lihtsalt käib aku laadimise m6ttes tykk aega , aga kuidagi kehva on see laadimine minuarust...
samas sai laadijaga laetud , siis pold paar nädalat peale seda enam aku tyhi , nüüd jälle sellised jamad
lible
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 08.08.2006 18:20 20

Postitus Postitas lible »

tundub küll, et ei lae, geneka harjad või pingeleguraator ilmselt läbi. Genekas maha ja vii remonti. Kui juba maas on võiks laagrid ka griitilise pilguga üle vaadata.
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

sul kompuuter on peal? kui on siis vajuta 1000 ja 10 korraga alla tuleb mingi test ette sinna kirjutad 9 ja näitabki volte sealt!
Vasta