kas 3juhtmelisele lambda saab asendada 1juhtmelisega?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
kas 3juhtmelisele lambda saab asendada 1juhtmelisega?
Et kas saab asendada 318 86a 3 juhtmelise lambda näiteks escort xr3 1juhtmelise lambda vastu?
Ma kuskilt nagu kuulsin et need kax lisajuhet on yldse millegi muu jaox ja lambda töötamist ei muuda?
et bemmil siis 2 valget ja 1 must...
tahaks teada , kas midagi p***e ei lähe kui ma selle musta juhtme otsa selle fordi lamda panen? Praegu yhendatud lamdaga keskmiselt 20l/100km ja yhendamatta lamdaga kuskil 15l/100km kohta.
Ma kuskilt nagu kuulsin et need kax lisajuhet on yldse millegi muu jaox ja lambda töötamist ei muuda?
et bemmil siis 2 valget ja 1 must...
tahaks teada , kas midagi p***e ei lähe kui ma selle musta juhtme otsa selle fordi lamda panen? Praegu yhendatud lamdaga keskmiselt 20l/100km ja yhendamatta lamdaga kuskil 15l/100km kohta.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
No puurida auk ja keevitada sinna siis mingi vindiga rongas sisse,maksimaalselt kulub paar krooni vooluraha...(me elame maal ja siin teenendustes ei käida ,k6ik mis teha vaja ,tuleb ise teha, iseasi kas saab hästi v mitte)priitv8 kirjutas:Arvad, et see kollektori mehhaaniline ümbertgemine on odavam, kui 800 krooni Lada anduri eest?
Pole erilist vajadust lambdat etepoole tuua, soojaks läheb see niikuiniikiller666 kirjutas:Kui mu auto on juba kuu aega 5000 myygis ja ostjad just tormi ei jookse , siis 1000 investeerida ei ole just eriti meeltmööda...
Aga äkki peaks siis selle fordi anduri siis natukene etepoole paigaldama , et ta saaks ikka kindlalt oma töötempi kätte?
Vabalt võid panna 1 karvaga anduri, sellel pritsel veel veakoode pole
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
niinii: sai leitud nissan bluebirdi 2.0 egi lamda 1juhtmega...
tootjaks bosch ja vinti sobis kaa....
algul mootori käivitamisel näitas 0,00-0,03v ja siis natukese aja pärast 0,03-0,1v ja kui korralikult lappa anda, siis läks 0,4v välja....
Mida me järeldame? (toimib/ei toimi)
tekkis kah idee: vedeleb mul hunnik pihusteid..
et pistaks peaele..mis saab?
aga pihustid on 6 sil. moto kyllest ja need mootorid olid kuskil 2,0 ja 2,7 ja2,8 , nii et segamini ...
kas tohib nii teha?
EDIT: ei tea kas sealt diagnostikapistikust ei saa kuidagi lambda pinget m66ta..teaks kas ta mul yldse 6ieti kylles on....?
tootjaks bosch ja vinti sobis kaa....
algul mootori käivitamisel näitas 0,00-0,03v ja siis natukese aja pärast 0,03-0,1v ja kui korralikult lappa anda, siis läks 0,4v välja....
Mida me järeldame? (toimib/ei toimi)
tekkis kah idee: vedeleb mul hunnik pihusteid..
et pistaks peaele..mis saab?
aga pihustid on 6 sil. moto kyllest ja need mootorid olid kuskil 2,0 ja 2,7 ja2,8 , nii et segamini ...
kas tohib nii teha?
EDIT: ei tea kas sealt diagnostikapistikust ei saa kuidagi lambda pinget m66ta..teaks kas ta mul yldse 6ieti kylles on....?