Pikirööbastes ujub...
Pikirööbastes ujub...
Talvel olid all 195 rehvid. Mingeid probleeme ei olnud.
Nüüd siis jälle 235/45/R17 all. Siledal teel asi toimib, juhitavus hea aga nii kui satub mingi kalde peale või siis pikirööbastesse, hakkab kiskuma ja rooliga tuleb ohtralt tegutseda.
Mida teha? Tean, et lai rehv käitubki teistmoodi aga nii hull ei tohiks asi olla.
Samas tuli rataste vahetusega rooli ka vibra, mis algab ca. 70 km/h.
Rattad balansseeritud ja rehvid ühtlaselt kulunud.
Ja veel siis selline küsimus, et kus see kvaliteetne sillareguleerimise koht oli? Kuskil Kristiine kandis või Wismari tänava ligidal kui õigesti mäletan aga täpne koht ei meenu.
Mis summa eest seal sillad ära reguleeritakse? Äkki sellepärast mul vibrabki ja kisub, et sillad paigast ära.
Terv,
K.
Nüüd siis jälle 235/45/R17 all. Siledal teel asi toimib, juhitavus hea aga nii kui satub mingi kalde peale või siis pikirööbastesse, hakkab kiskuma ja rooliga tuleb ohtralt tegutseda.
Mida teha? Tean, et lai rehv käitubki teistmoodi aga nii hull ei tohiks asi olla.
Samas tuli rataste vahetusega rooli ka vibra, mis algab ca. 70 km/h.
Rattad balansseeritud ja rehvid ühtlaselt kulunud.
Ja veel siis selline küsimus, et kus see kvaliteetne sillareguleerimise koht oli? Kuskil Kristiine kandis või Wismari tänava ligidal kui õigesti mäletan aga täpne koht ei meenu.
Mis summa eest seal sillad ära reguleeritakse? Äkki sellepärast mul vibrabki ja kisub, et sillad paigast ära.
Terv,
K.
4.8iS
Endal tuli samuti vibra sisse, aga probleemiks olid tsentreerimisrõngaste puudumine (velje keskava oli E39 järgi, millel siis auk natuke suurem). Peale rõngaste panemist oli kõik ok.
Sõbra oli 215/35/18" ja see ülimadal profiil andis ikka iga soone või konaruse mõnuga tunda, isegi sellistes kohtades kus muidu tundus päris hea tee.
Sõbra oli 215/35/18" ja see ülimadal profiil andis ikka iga soone või konaruse mõnuga tunda, isegi sellistes kohtades kus muidu tundus päris hea tee.
kõigepealt vaheta prooviks tagumise silla veljed ette... kui tagumised balansis, siis saad teada, kas rehvides/velgedes viga. Suure tõenäosusega on kehvalt tasakaalustatud või on veljed kõverad.
Lase kuskil korralikus kohas üle vaadata!
235 rehv otsib isuga rööpas oma kohta ja see on pigem paratamatus. Seda leevendada saaksid kas natukene kitsama rehviga. Muuses seda tee otsimist mõjutab palju ka rehvi kulumisaste ja rehvirõhk. Uued rehvid ei ole nii tundlikud minu kogemuste põhjal.
Lase kuskil korralikus kohas üle vaadata!
235 rehv otsib isuga rööpas oma kohta ja see on pigem paratamatus. Seda leevendada saaksid kas natukene kitsama rehviga. Muuses seda tee otsimist mõjutab palju ka rehvi kulumisaste ja rehvirõhk. Uued rehvid ei ole nii tundlikud minu kogemuste põhjal.
Eelmine suvi olid samad veljed all.
Ees suht kulunud Continentalid, eriti just siseküljed kulunud, riie väljas.
Ujus eriti hullult.
Siis tuli talv ja panin 195/65/R15 plekid ja naelad alla.
Asi ei ujund üldse ja rehvid ei ole talvega grammigi kulunud (siseküljed söönud st.)
Nii, nüüd siis ostsin 17" velgedele ette ühtlaselt kulunud kummid, mark täpselt sama, mis need eelmise aasta omadelgi.
Point selles, et eelmine aasta vibra ei olnud, see aasta on.
Koonuspoldid paks nagu ära tsentreerima ise ka?
Aga jah küsiks veel, et kus see hea sillareguleerimise punkt asub.
Käin seal ära ja vaaran mis siis saab.
Terv,
K.
Ees suht kulunud Continentalid, eriti just siseküljed kulunud, riie väljas.
Ujus eriti hullult.
Siis tuli talv ja panin 195/65/R15 plekid ja naelad alla.
Asi ei ujund üldse ja rehvid ei ole talvega grammigi kulunud (siseküljed söönud st.)
Nii, nüüd siis ostsin 17" velgedele ette ühtlaselt kulunud kummid, mark täpselt sama, mis need eelmise aasta omadelgi.
Point selles, et eelmine aasta vibra ei olnud, see aasta on.
Koonuspoldid paks nagu ära tsentreerima ise ka?
Aga jah küsiks veel, et kus see hea sillareguleerimise punkt asub.
Käin seal ära ja vaaran mis siis saab.
Terv,
K.
4.8iS
See ei ole võimalik, et sul lihtsalt revivahetusega sild paigast ära läheb. Oota natukene selle silla regulliga, kui just rahakott puuga seljas pole... Proovi kõigepealt odavamat varianti ehk rehvide uut balansseerimist. Viga ei saa sillas olla, kui taleverehvidega kõik OK oli.KristjanT kirjutas:Eelmine suvi olid samad veljed all.
Ees suht kulunud Continentalid, eriti just siseküljed kulunud, riie väljas.
Ujus eriti hullult.
Siis tuli talv ja panin 195/65/R15 plekid ja naelad alla.
Asi ei ujund üldse ja rehvid ei ole talvega grammigi kulunud (siseküljed söönud st.)
Nii, nüüd siis ostsin 17" velgedele ette ühtlaselt kulunud kummid, mark täpselt sama, mis need eelmise aasta omadelgi.
Point selles, et eelmine aasta vibra ei olnud, see aasta on.
Koonuspoldid paks nagu ära tsentreerima ise ka?
Aga jah küsiks veel, et kus see hea sillareguleerimise punkt asub.
Käin seal ära ja vaaran mis siis saab.
Terv,
K.
Ühes autoajakirjas oli kunagi test, et kui hästi firmad balansseerimisega hakkama saavad ja tulemused olid masendavad.... enamus ei saanud tasakaalustamisega nõutaval tasemel hakkama. Nii et alusta tasakaalustamisest!
- Kristjan_T
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
- Asukoht: Tartu
Pirita Kummispets balansseeris need esirattad ära.
Mis seal saab valesti minna? Balanseerimispingi taga ju toimetatakse...
Kristjan_T, eks sa siis käi ära ja anna teada mis seis on peale sillaregulli.
Ja ma ei mõista nende tsentreerimisrõngaste pointi, mul peaks olema originaal BMW E34 veljed, mitte E39 omad.
Terv,
K.
Mis seal saab valesti minna? Balanseerimispingi taga ju toimetatakse...
Kristjan_T, eks sa siis käi ära ja anna teada mis seis on peale sillaregulli.
Ja ma ei mõista nende tsentreerimisrõngaste pointi, mul peaks olema originaal BMW E34 veljed, mitte E39 omad.
Terv,
K.
4.8iS
Sai ka endal 195/65/R15 plekkide asemele täna 205/60/R15 valud pandud ning ikka paras piin oli peale seda mööda Tallina tänavaid sõita. Enne polnud mingit probleemi.
Sileda asfalti peal sõidab otse, kuid rööbastes - kord kisub paremale, kord vasakule.
Ise mõtlen, et suve rehvil kõvem segu ning praeguste temperatuuride juures see rehvi serv eriti ei paindu.
Sileda asfalti peal sõidab otse, kuid rööbastes - kord kisub paremale, kord vasakule.
Ise mõtlen, et suve rehvil kõvem segu ning praeguste temperatuuride juures see rehvi serv eriti ei paindu.
andresv kirjutas:Sai ka endal 195/65/R15 plekkide asemele täna 205/60/R15 valud pandud ning ikka paras piin oli peale seda mööda Tallina tänavaid sõita.
No ja kujutada nüüd ette veel üleminekut 235/ 17-le
E36-l veel madalam profiil.
Eriti hull on veel kui ees ja taga eri laiusega. Oma e36-l oli 215 ja 235 .Käisid tegid tiiru linnas ära -nagu oleks jõusaalis käinud. Ükskord pidi ema sõitama ja ütles ,et kuule auto on vist katki
See lihtsalt tundub et sild paigast ära sest kontrast on väga suur. Mina vahetasin 225/55/16lt 235/45/17le ja esimesed päevad sõitsin ka slaalomit sest kiskus kord sinna ja siis tänna.
Sinul oli üleminek ja seega ka kontrast veel suurem. Sellega peab kas harjuma ja lootma Ratase teedeparandus plaanile või valima kitsama rehvi.
See on sul ainult rehvi laiuses kinni et kisub. Vibra võib sajast asjast tulla. Kõver velg, pees rehv kuni poolte silla osadeni välja.
Sinul oli üleminek ja seega ka kontrast veel suurem. Sellega peab kas harjuma ja lootma Ratase teedeparandus plaanile või valima kitsama rehvi.
See on sul ainult rehvi laiuses kinni et kisub. Vibra võib sajast asjast tulla. Kõver velg, pees rehv kuni poolte silla osadeni välja.