automaat käigukast E/S/*

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

automaat käigukast E/S/*

Postitus Postitas bmwguru »

kas saab, et auto käivitades kohe oleks käigukast S või * asendi peal, praegu on E peal.
530d/E39/142kW/2000a
amarko
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 14.12.2004 14:28 58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas amarko »

peaks olema nii et mällu jääb see sõidureziim mille oled sisse lülitand enne kui süüte välja keerad. Minu arust...
Winners never quit, and quitters never win, but those who neither win or quit, well they're just idiots
Kasutaja avatar
Ilmar
Huviline
Postitusi: 215
Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
Peamine sõiduk: BMW 318d E91
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ilmar »

ei ole nii et ta mällu jätab ...
endal 94 e34 ja automaat jne ...
ja kui sõidad ning sees on s ...(käivitades on alati e)
siis seisma jättes ja uuesti käivitades on ikka e

et mingit otsest sellist mälu pole et mida viimati kasutasin seega järgminekord tuleb ... seda pole ...

aga jah äkki keegi teab mõnda teist lahendust ... mitte et oleks raske seda vahetada ... enamasti ikka e-ga saab sõidetud ... ning pole probleeme ...
E91 318d 105kw '09
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Postitus Postitas bmwguru »

assamalla kirjutas: enamasti ikka e-ga saab sõidetud ... ning pole probleeme ...
ega minagi mõelnud, et nüüd peaks koguaeg S sees olema ... et bensukulu ikkagi võimalikult kõrge oleks. Tegelt tekkis see küsimus juba talvel - sest tundus, et *-iga on veits parem kohepealt minema saada ... ostsin UM-ist ka manuali, kuid seal polnud sellest küll juttu.
530d/E39/142kW/2000a
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

See autom. kast ja ASC on mõlemad sellised, mis peale käivitamist alati ühest asendist alustavad (EGS - E ja ASC - on).
Tean, et keegi kavalpea tegi ASC jaoks sellise väikese elektroonikalülituse, mis natuke peale käivitamist tema eest selle nupuvajutuse (tegelt siis mingid kontaktid korraks ühendab) ära teeb, et ASC alati by-default väljas oleks. Sama asi on mõeldav ka kasti programmiga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
IX
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 08.10.2005 11:20 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas IX »

Ei hakanud uut teemat tegema, vaid tõstaks vana?
Kuidas tegelikult peavad need rezhiimid lülituma ja kuidas lülitil tuled põlema?
Autoks on 318iA E36 91a.
Rezhiimid siis S-E-M
Äkki viskab keegi mingi lingi üles kasutusjuhendi kohta.
;)
Never drink anything bigger than your head!
(Bono.)
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Kas e34 autom. kasti reziimi lüliti all peab mõni pirnike ka olema. Enda oma täitsa pime on :cry:
525 TDS´a EXECUTIVE
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

M.P kirjutas:Kas e34 autom. kasti reziimi lüliti all peab mõni pirnike ka olema. Enda oma täitsa pime on :cry:
Peab ikka.
Kasutaja avatar
IX
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 08.10.2005 11:20 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas IX »

Margus525i kirjutas:
M.P kirjutas:Kas e34 autom. kasti reziimi lüliti all peab mõni pirnike ka olema. Enda oma täitsa pime on :cry:
Peab ikka.
Ei ole seal pirne. 3 dioodi on.
Never drink anything bigger than your head!
(Bono.)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

IX kirjutas:Ei ole seal pirne. 3 dioodi on.
Kindel? E34-l? Lüliti ise näeb 100% samasugune välja, kui katuseluugi oma ja selle sees olid küll miniatuursed soklita hõõglambid.
Aga noh, ka Murphy ütleb et külm katseklaas näeb samamoodi välja nagu kuum (laboratoorse töö I seadus).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
IX
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 08.10.2005 11:20 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas IX »

priitv8 kirjutas:
IX kirjutas:Ei ole seal pirne. 3 dioodi on.
Kindel? E34-l? Lüliti ise näeb 100% samasugune välja, kui katuseluugi oma ja selle sees olid küll miniatuursed soklita hõõglambid.
Aga noh, ka Murphy ütleb et külm katseklaas näeb samamoodi välja nagu kuum (laboratoorse töö I seadus).
Kui pisarateni aus olla, siis E34 oma ei ole lahti võtnud, kuid see peab olema seest pmst sama moodi ehitatud nagu E36 oma, kuna teeb sama asja.
Sa saad selles lihtsalt veenduda, sest see tuleb kergesti konsoolist välja ja kui sul käed ei värise, saad selle ise lahti ka võetud nii, et midagi katki ei lähe.
Never drink anything bigger than your head!
(Bono.)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

IX kirjutas:Kui pisarateni aus olla, siis E34 oma ei ole lahti võtnud, kuid see peab olema seest pmst sama moodi ehitatud nagu E36 oma, kuna teeb sama asja.
E36 on lihtsalt 5-7 aastat hiljem projekteeritud auto. Mul on seni kõik salongi lülitid olnud hõõglampidega, v.a. dimmer.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
IX
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 08.10.2005 11:20 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas IX »

priitv8 kirjutas:
IX kirjutas:Kui pisarateni aus olla, siis E34 oma ei ole lahti võtnud, kuid see peab olema seest pmst sama moodi ehitatud nagu E36 oma, kuna teeb sama asja.
E36 on lihtsalt 5-7 aastat hiljem projekteeritud auto. Mul on seni kõik salongi lülitid olnud hõõglampidega, v.a. dimmer.
Selle postituse kirjutamise aja jooksul oleksid jõudnud juba veenduda.
Never drink anything bigger than your head!
(Bono.)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

IX kirjutas:Selle postituse kirjutamise aja jooksul oleksid jõudnud juba veenduda.
Ple mu autol õnneks sellist lülitit
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Q
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.07.2004 15:10 58
Asukoht: Tallinn - Harjumaa

Postitus Postitas Q »

mul 92a E34 ja seal nupul väike imelik hõõglamp. mõni aeg tagasi kustus ära, võtsin nupu lahti, aga vat pirni ei oska küll kuidagi sealt kätte saada. on kellelgi kogemusi selle pirni vahetamisega?
530d touring
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

IX kirjutas:
Margus525i kirjutas:
M.P kirjutas:Kas e34 autom. kasti reziimi lüliti all peab mõni pirnike ka olema. Enda oma täitsa pime on :cry:
Peab ikka.
Ei ole seal pirne. 3 dioodi on.
Ei viitsi vaielda, aga pmst taheti lihtsalt teada kas seal peab olema valgustus.

Tervitades,

Margus.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Q kirjutas:mul 92a E34 ja seal nupul väike imelik hõõglamp. mõni aeg tagasi kustus ära, võtsin nupu lahti, aga vat pirni ei oska küll kuidagi sealt kätte saada. on kellelgi kogemusi selle pirni vahetamisega?
Minu kogemus enda lülititega ütleb, et ilma jootekolvita ei saa. Asemele ostsin Tevalost kollase kolviga 14V nominaalpingega lambid ja sobivad küll.
Täpselt originaalvärvi oranže ei suutnud küll kuskilt leida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Q
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.07.2004 15:10 58
Asukoht: Tallinn - Harjumaa

Postitus Postitas Q »

aitähh vastamast, eks peab ka siis Tevalost läbi käima ja jootma hakkama.
530d touring
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

kordamine on tarkuse ema...
ma otsisin ka seda pirni (vahetasin küll kliimakonsoolil neid pirnikesi) ja selline koht nagu VAZ varuosad :D sealt leiab igasugu kräppi 1-2 krooni tükk. täiesti toimivad kui külge joota.
E34 525 tds - müüdud
Vasta