Turvavööd
Turvavööd
Küsimus tarkadele.
Turvavööd ei taha korralikult oma pessa tagasi joosta. Kas tuleb lahti võtta ja pingutusmehanismi õlitada või on midagi lihtsamat?
Mingi aeg tagasi nägin vist Autolehes pilti, et turvavööd tuleb mingi möginaga määrida,et hõlbustada tema tagasi jooksmist.
Turvavööd ei taha korralikult oma pessa tagasi joosta. Kas tuleb lahti võtta ja pingutusmehanismi õlitada või on midagi lihtsamat?
Mingi aeg tagasi nägin vist Autolehes pilti, et turvavööd tuleb mingi möginaga määrida,et hõlbustada tema tagasi jooksmist.
Reeglina on probleemiks see, et rull on tolmu täis.
Kui katted maha kakud, saab ettevaatlikult suruõhu abiga enamiku neist kenasti tööle. Vaata ainult et vedrukassetti lahti ei lase, kõik samamoodi kokku saab ja ühtki juppi üle ei jää. E34-ajastu rullides pole veel reeglina midagi keerulist.
Vähemlevinud veaks võib olla vedrukasseti väsimine. Kuid see on väheusutav. Vedrukassett ise on tavaliselt kinnine karp, mida õlitada pole vajadust/ei saa.
Siis võib veel olla selline lugu et turvavöö lint ise on banaaniks kooldunud ning suure hõõrdumise tõttu vastu lindijuhti (pillar loop) ei jõua vedrukassett teda enam tagasi tirida. Aga BMW kasutab reeglina kvaliteetsema ja kallima otsa linti - seega banaaniksläinud linti ka hästi ei usu. Aga selle näed kohe silmaga ära.
Kui katted maha kakud, saab ettevaatlikult suruõhu abiga enamiku neist kenasti tööle. Vaata ainult et vedrukassetti lahti ei lase, kõik samamoodi kokku saab ja ühtki juppi üle ei jää. E34-ajastu rullides pole veel reeglina midagi keerulist.
Vähemlevinud veaks võib olla vedrukasseti väsimine. Kuid see on väheusutav. Vedrukassett ise on tavaliselt kinnine karp, mida õlitada pole vajadust/ei saa.
Siis võib veel olla selline lugu et turvavöö lint ise on banaaniks kooldunud ning suure hõõrdumise tõttu vastu lindijuhti (pillar loop) ei jõua vedrukassett teda enam tagasi tirida. Aga BMW kasutab reeglina kvaliteetsema ja kallima otsa linti - seega banaaniksläinud linti ka hästi ei usu. Aga selle näed kohe silmaga ära.
Firma KENT toodab nn. kuiva silikoni, mida lastakse rihma peale.
Särki ei määri ja tagasilibisemine rihmal tükkmaad lõbusam.
Särki ei määri ja tagasilibisemine rihmal tükkmaad lõbusam.
Ilmselt see ongi see mida peab otsima hakkama.truumu kirjutas:Firma KENT toodab nn. kuiva silikoni, mida lastakse rihma peale.
Särki ei määri ja tagasilibisemine rihmal tükkmaad lõbusam.
Peaks tegelema selline firma nagu http://www.1182.ee/baas/disp.cgi?uid=00 ... 7NQ61eg6T6
Toetun sellele teemale http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ight=#2152
Eks truumu tea täpsemalt, ta seda firmat mitmes teemas soovitanud.
Toetun sellele teemale http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ight=#2152
Eks truumu tea täpsemalt, ta seda firmat mitmes teemas soovitanud.
Mul endal ka kogemus sarnase kuiva silikoniga. Samuti ei viitsinud turvavööd end eriti hästi tagasi tõmmata. Pihustasin rihma mõlemale poolele seda ja hakkasid hoopis tegusamalt jooksma. Niimoodi korra paari kuu jookul korra pihustada ja peaks kestma küll. Seda silikoni ma ise ei ostnud, leidsin äia garaazi riiulilt
Mina sain oma turvavööd ilusti käima selle Würthi teflonmäärdega (pulverisaatoriga pudel, pilt turvavööga kenasti peal). Kes kardab, et võib riideid määrima hakata (minul ei hakanud), siis täispikkuses ei ole vaja turvavööle seda lasta, rohkem ikka sinnapoole, mis rulliku ümber kerib. Ühest töötlemiskorrast "jagub" minul pooleks aastaks, seega määrin turvavöösid kaks korda aastas - kevadise ja sügisese suurpuhastuse ajal. Siiamaani on vahend toiminud ning turvavöödega on kõik korras.